בפאנל שנערך הבוקר (ד') בכנס סלונה תחת השם "נשים בחזית", איילה חסון, לשעבר מנהלת חטיבת החדשות בערוץ 1, שעברה לאחרונה לחדשות 10, סיפרה בדמעות ליו"ר סלונה, שירה מרגלית, מדוע עזבה את רשות השידור

"שנה וחצי סבלתי מהתעללות... כשהלכתי לבדוק מי גונב את הכסף של הציבור - זכיתי להתנכלויות מצד קומץ עובדים מתוך הרשות", אמרה חסון. "קיבלתי כל-כך הרבה אהבה כשעזבתי, אבל כשהייתי שם, אף אחד לא עמד לצידי כשהייתי צריכה באמת". 

לדבריה, "כשהתקשרו אליי מהברנז'ה ובדרך פתלתלה ניסו להבין ממני מה הסיבה לעזיבתי, אמרתי בנחרצות: 'תנו לעבוד, תנו להוביל את האנשים שחרדים לפרנסתם, שצריכים לעשות עבודה עיתונאית מבלי שיפחדו וללא משוא-פנים'.

"להפתעתי, כשחשפתי מה קורה בערוץ 1, קיבלתי מטען עצום של העלבות והטחות שהטילו דופי בעשייה ובאופי שלי, שהעציבו אותי מאוד".

לדברי חסון, "אפילו אבא שלי, איש משכמו ומעלה, בן 80, שאני עבורו גאוות חייו, פשוט בוכה מולי ושואל אותי 'מי עשה עליך את הסרטון הזה?'. התשובה שלי הייתה פשוטה - כי חשפתי אותם. 

"זמן לא רב לאחר מכן, בחור שעובד בערוץ הפיץ את הסרטון המקורי. מיד פניתי לבכיר בערוץ ועדכנתי אותו, אך הוא ענה: 'תשמידי את הסרטון הזה'! הוא עדיין התעקש שאספר שכל הכתבים מטנפים עליי, בכדי שאמיתות הסרטון תתמסמס. כשעמדה על כך שאף אחד לא דיבר ברעתה - אמר לה 'תספרי כך בכל זאת'.

"בסופו של יום, אני צריכה לשמוח בעבודה שלי ולא להתבוסס בבוץ, וצר לי על הרבה אנשים טובים שיש שם, ואני מקווה שהבוץ ינוקה משם".