3,500 עובדי רשת מגה עדיין לא יודעים האם יקבלו את משכורתם בחודש הבא, אך העובדה הזו לא הטרידה את בעלי החברה-האם, קבוצת אלון, שהעניקו ליו"ר הרשת, אביגדור קפלן, בונוס של 7 משכורות על סך 560 אלף שקל.

מאחר שמדובר בחברה פרטית, בקבוצת אלון לא עדכנו את הציבור בנוגע למהלך. לפני מספר ימים דרש דודי ויסמן, עד לפני כשנה יו"ר מגה, לקבל בונוס של 1.3 מיליון שקל, למרות שנתפס כמי שדירדר את רשת הקמעונאות למצבה העגום.

עובדת במגה: "בעלי הבית התעשרו, ואנחנו הפסדנו"

ירון זליכה, נציג עובדי מגה: "לחסל חולה בריא זה פשע"

הבוקר (א') החליט דירקטוריון רשת מגה לפנות לבית המשפט בבקשה דחופה למתן צו להקפאת הליכים ומינוי נאמן לחברה. מדובר למעשה בהחלטה שתסלול את הדרך לסגירת הרשת.

בית המשפט אישר את הבקשה והוציא צו ארעי להקפאת ההליכים המשפטיים נגד החברה, ודיון נוסף בגורל החברה יתקיים מחר (ב'). העובדים הודיעו כי ישביתו מחר את כל סניפי ומתקני הרשת.

מטעמו של דודי ויסמן נמסר בתגובה: "מעולם לא קיבלתי שכר או בונוס או כל הטבה אחרת ממגה, אפילו לא שקל אחד. עובדה - כל עוד שימשתי כיו"ר מגה, כל הספקים סיפקו למגה סחורה ללא מגבלה, ובתקופתי לא פיטרו עובדים ממגה".

מקבוצת אלון נמסר: "מר קפלן מקבל את משכורתו מחברת אלון הפרטית עבור פעילותו בכל הקבוצה ובכל תפקידיו, בהן יו"ר מגה, מנכ"ל רבוע כחול ויו"ר חברת הדלק. השתכרותו של מר קפלן היא כשליש מהשתכרותו של קודמו בתפקיד".