התביעה שהפכה לשיחת היום: אסתי גינצבורג מרוויחה 275% יותר בתור הפרזנטורית של גולברי מאשר איילת זורר, הפרזנטורית הקודמת שכעת תובעת את החברה. 

כפי שפורסם אתמול (ב'), מכתב התביעה של זורר נגד גולברי עולה כי היא הרוויחה 120 אלף דולר לשנתיים (פלוס מע"מ) בתמורה לשירותיה כפרזנטורית ובתוספת לשירותי פרסום והשתתפות בפעילות יחסי ציבור. 

ובעוד זורר נהנתה משכר של 60 אלף דולר בשנה, בדצמבר דיווחנו כי גינצבורג תרוויח כ-900 אלף שקל בתור הפרזנטורית של גולברי לשנת 2016 לבדה. הדוגמנית תככב ב-5 השנים הקרובות בקמפיינים של מותג האופנה, שבבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי.

גינזבורג, 25, החליפה בתפקיד הפרזנטורית את השחקנית איילת זורר לאחר 11 עונות בתפקיד. זורר הגישה תביעה לבית המשפט נגד חברת ג.מ השקעות אופנה, המחזיקה במותג גולברי, בטענה כי החברה חיסלה את החוזה ביניהם כיוון שזורר התכערה לכאורה. 

 

התביעה עוררה דיון סוער בציבור. גם ח"כ שלי יחימוביץ' התייחסה אתמול לנושא בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "זה לא שזורר התכערה יום בהיר אחד. להפך. והיא מפעימה ומרתקת מתמיד. היא פשוט בת 46, והגיל הזה לא בא טוב למנכ"ל, משה גולברי. זורר עשתה את הקמפיין הזה מלכתחילה לא סתם על תקן בת 18 מתוקה ויפה, אלא גם בשל 'מותגיותה', אישיותה ופרסומה. את אלה יש לה בזכות כישרונה. כעת, למשל, היא משתתפת בצילומי הסרט ההוליוודי 'בן חור' לצד שחקנים כמו מורגן פרימן, ולאחרונה ראיתם אותה ב'שטיסל', נפלאה כתמיד, בתפקיד אלישבע.

"הסטנדרטים שמציב עולם האופנה הם מלכתחילה נוקשים במיוחד. רזון יתר, גיל מאוד צעיר, גובה יוצא דופן. כל אלה ועוד הם מקור לתסכול בלתי פוסק וחוסר שביעות-רצון עצמית לנשים רגילות, גם כשהן מאוד יפות. להסתכל על זורר ולחשוב שמישהו חושב ש'המראה שלה השתנה לרעה' זה עוד שמן למדורה הזאת.

"נכון, מלכתחילה היא שייכת לעולם הזה גם בשל יופיה הרב. יופי שאינו שגרתי וסטנדרטי, אלא כזה שיש בו משהו מפעים ומעורר השראה. אלא שאותו מראה שלה לא באמת 'השתנה לרעה'. פשוט, בשביל משה גולברי בן ה-54, זמנה עבר, הגיל שלה הוא מעבר לתפיסתו. עד כאן. בעבר היה גולברי בעלים של חברה שהתמחתה בסוסים לתצוגות יופי. נשים הן לא סוסות".