איש התקשורת אראל סג"ל מצטרף לתחנת גלי צה"ל. ל"גלובס" נודע כי סג"ל ישתלב באחת משעות הפריים-טיים של התחנה החל מחודש מארס הקרוב.

לאור העובדה שתוכניתו של סג"ל תהיה בת שעה, לא מן הנמנע כי הוא ישובץ באחת מהשעות של התוכנית "מה בוער", שאותה מגיש רזי ברקאי. אופציה אחרת היא שינוי של רצועת "המילה האחרונה".

כמו כן נודע כי רצועת חמש בערב צפויה להשתנות, ואל ירון וילנסקי יתווסף הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, שעד עתה הגיש פינה בתוכנית. השינויים נעשים על-ידי אבי ברזילי, שמונה באחרונה לתפקיד מנהל החדשות התחנה.

בימים אלה מגיש סג"ל את התוכנית "לא סותם את הפה" בתחנת גלי ישראל, כותב טור ב"מקור ראשון" ומגיש את התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20. מול העיתונאי התנהלו מגעים ערים לפני כחודשיים לקראת צירופו לגלי צה"ל, ואולם אלה נפסקו, והתחדשו בשבועות האחרונים.

ברקאי, חתן פרס סוקולוב, מבכירי העיתונאים בישראל, צפוי להגיע לגיל פנסיה לקראת סוף החודש. במהלך השנים נחשבת תוכניתו לאחד מעמודי התווך של האקטואליה הישראלית, ובמסגרת השינויים שהוביל מפקד גלי צה"ל ירון דקל בתחנה, הוא הקפיד עד כה - חרף השמועות - שלא לגעת במשבצת שהוא מוביל.

עם זאת, באחרונה שבו ועלו ביקורות מקרב גורמי ימין נגד התבטאויות שונות של ברקאי. בשבוע האחרון ברקאי עורר את זעמן של משפחות שכולות, לאחר שהשווה את כאבם של הורים לחיילים שגופותיהם נחטפו לזה של הוריהם של מחבלים.

 

סג"ל מסר בתגובה כי הוא אינו "מתייחס לשמועות".

מגלי צה"ל נמסר כי "אנו שמחים על הצטרפותו של אראל סג"ל לנבחרת המגישים של גלי צה"ל. על מועד עלייתו לאוויר ועל משבצת השידור החדשה נוציא הודעה נפרדת".

מתחנת רדיו גלי ישראל נמסר: "אראל סג"ל הוא מהעיתונאים החשובים בישראל והוא היה לחלק בלתי נפרד ממשפחת גלי ישראל ב-4 השנים האחרונות. אנו שמחים שהתכנים וסדר היום שאנו יוצרים בגלי ישראל גורמים לתחנות אחרות לרצות גם. אנחנו אוהבים את אראל ומאחלים לו המון בהצלחה".