"אני שוקל את המשך צעדי, עוד לא החלטתי מה לעשות" - כך אומר הערב (ד') מגיש הרדיו רזי ברקאי ל"גלובס".

ברקאי הודיע לראש חטיבת החדשות של גלי צה"ל, אבי ברזילי, כי אין הוא מעוניין להחליט החלטה חפוזה, אולם הוא בוחן את המשך דרכו בתחנה לאחר הפרסום היום ב"גלובס" על הצטרפותו של העיתונאי אראל סג"ל לגלי צה"ל, ככל הנראה על-מנת לשדר באחת מהשעות של התוכנית "מה בוער" אותה מגיש ברקאי.

לדברי ברקאי הערב, "האופן שבו התנהלו הדברים השבוע הזכיר לי, לצערי, נשכחות מרשות השידור".

ההתייחסות של ברקאי ל"שבוע" החולף היא גם לאופן שבו התנהלו הדברים סביב אמירתו שהשוותה בין רגשות הורי חיילים חטופים לרגשות הורי מחבלים. מקורביו אמרו הערב כי ברקאי חש שהוא לא זכה לגיבוי ראוי ממפקד גלי צה"ל, ירון דקל, שבציוץ בטוויטר קרא לדברים "מקוממים".

 

אותם גורמים בסביבתו אמרו ל"גלובס" כי "רזי היה בטיפול רפואי, וכשיצא הגיעו טלפונים, ואנשים התקשרו להגיד לו שהדברים התפרסמו. הוא עצמו התבשר על הדברים רק בהודעת וואטסאפ פנימית של התחנה. העיתוי אינו נראה מקרי, ונראה שמישהו ניצל את האווירה הימנית נגדו על-מנת לקבל את ההחלטה דווקא עכשיו. תחושת הבטן של רזי מאוד קשה מהאופן הכה 'כל ישראלי' בו התנהלו הדברים".

בשבועות האחרונים התנהלו מול ברקאי דיונים על שינוי בתוכניתו, ועלתה האפשרות לשלב מגיש נוסף לצדו, כמו גם האפשרות לקיצור התוכנית. בין היתר עלתה האפשרות לשלב לצד ברקאי שמות כמו גאולה אבן, חנוך דאום ויעקב ברדוגו, אשר בסופו של דבר שובץ לצדו של ירון וילנסקי מדי ערב בשעה 17:00. אולם הדברים לא נסגרו, עד אשר היום ברקאי למד עליהם מקריאה ב"גלובס".

ברקאי, חתן פרס סוקולוב, מבכירי העיתונאים בישראל, צפוי להגיע לגיל פנסיה לקראת סוף החודש. במהלך השנים נחשבת תוכניתו לאחד מעמודי התווך של האקטואליה הישראלית, ובמסגרת השינויים שהוביל מפקד גלי צה"ל ירון דקל בתחנה, הוא הקפיד עד כה - חרף השמועות - שלא לגעת במשבצת שהוא מוביל. כעת, עם מינויו של ברזילי לתפקיד, הוחלט לערוך שינוי גם בפרה קדושה זו.