את הפרסומת לאינטרנט של הוטבכיכובם של כדורגלן-העל הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו ושלישיית מה קשור, לא יכול להיות שהחמצתם. קצת קשה היה להחמיץ אחרי שכוכב ריאל מדריד וקפטן נבחרת פורטוגל עצמו הפיץ את הבשורה בחשבון הטוויטר שלו, מה שגרר תגובות נזעמות מצד רבים מ-40 מיליון עוקביו.

מה שמעניין לא פחות הוא כיצד גייסה הוט את כדורגלן-העל, ויתרה מכך - כיצד מימנה כוכב בסדר גודל שכזה, גם כאשר הבה נודה, נראה כי לא כל המשתתפים נכחו יחד במהלך הצילומים.

מתברר שכמו תמיד, גם כאן אין כמו קשרים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחברת תקשורת ובמי שמחזיק בה. פטריק דרהי, הבעלים של הוט, מחזיק בנוסף לה בערוצי תקשורת באירופה, בהם חברת אלטיס (Altice), החברה-האם של הוט.

דרהי הוא שארגן עסקה לפרסומת עבור אלטיס, כאשר הוט הישראלית "התלבשה" על עסקה זו, ועל הדרך, במהלך צילומי הפרסומת לאלטיס, צילמו גם עבורה פרסומת עם הכוכב.

דרהי, המיליארדר הצרפתי-יהודי, פעיל בכדורגל האירופי לא רק בפרסומת עם רונאלדו. לאחרונה דווח על חתימת ענק עם מועדון הכדורגל פורטו, במסגרתה רכשה אלטיס את זכויות השידור של המועדון הפורטוגלי ואת הזכויות למכירת שטחי הפרסום באצטדיון הביתי "דרגאו" תמורת 457.5 מיליון אירו. ההסכם ייכנס לתוקף ביולי 2018 ויימשך 10 שנים. "פורטוגל טלקום", חברת הסלולר הגדולה ביותר בפורטוגל (אף היא בשליטת אלטיס), תהיה הספונסרית הראשית של מועדון פורטו.

דרהי רשם מספר עסקאות ספורטיביות: בנובמבר פורסם כי אלטיס השקיעה 300 מיליון אירו ברכישת זכויות השידור של הפרמיירליג האנגלית בטלוויזיה הצרפתית, עבור עונות המשחקים 2016/17- 2018/19. בפורטו הגדירו את ההסכם כ"גדול בהיסטוריה של הכדורגל הפורטוגלי".

פטריק דרהי / צילום: אלון רון