אראל סג"ל מתחרט, אבל לא מתנצל: מגיש התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20, שחיקה בתוכניתו את ח"כ סתיו שפיר ועורר סערה, אמר הבוקר (ה') בראיון לתוכנית "דקלסגל" עם ירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל כי מדובר היה בבדיחה חסרת טעם.

"הבן הבכור אמר לי שהוא לא מבין למה הייתי צריך לספר את הבדיחה הזו, חברים שלי נאלצו להגן על בדיחה טיפשית וחסרת טעם", הבהיר סג"ל. "אני לא מתכוון בשום פנים ואופן להתנצל", הדגיש, ואמר כי ייתכן שהיה חוזר על אותה בדיחה, גם אם שפיר עצמה לא הייתה כותבת את אותו מאמר בעיתון "הארץ" שהוביל לחיקוי השנוי במחלוקת שלה בתוכניתו.

"אני לוקח אחריות על מה שאמרתי" אמר סג"ל, "ואת הבדיחה הזו בכוונה אמרתי בלשון זכר, כי צחקתי על עצמי, על הדבר הזה של אושר מרכיבה על אופניים".
‎‎
לדבריו, "אני חושב שמן היושרה לומר שגם אם נניח שהייתה קונוטציה מינית ללא כוונתי, בתוכניות אחרות כן משתמשים בזה - וב'ארץ נהדרת' גם עושים שימוש בדברים כאלה".

הוא הוסיף ואמר כי "אנחנו תוכנית אקטואליה בידורית. גם מוטי קירשנבאום ז"ל שם פאה מדי פעם והשתטה".

‎‎"לא נעים לי שהיא נפגעה", אמר סג"ל, והבהיר כי "לא הייתה פה הטרדה מינית, ולא הייתה פה כוונה. אני לא אוהב להודות בטעויות, אבל פה מנסים לקחת משפט ודרכו לסתום את הפה לערוץ שלם. כשערוץ 20 מבקר את הנשיא זו הסתה, וכש'הארץ' עושה את זה זו ביקורת. אני לא רוצה להתבכיין‎".

 

ח"כ סתיו שפיר הגיבה אמש (ד') לחיקוי השנוי במחלוקת של סג"ל, במהלכו חבש פאה ג'ינג'ית ואמר: "אני רוצה להיות חופשי ולרכב על אופניים, בלי כיסא", בזמן שחבריו שישבו לצדו בפאנל צוחקים נוכח החיקוי. "מה קרה? אתם לא מסוגלים להתייחס אליי ברצינות כי אני ג'ינג'ית וכי אני אישה יפה?", המשיך.

"חבורה של פאנליסטים ניסו להשפיל אותי תוך שימוש בגסויות ובמיניות", אמרה אמש ח"כ שפיר. "זה היה משהו שגובל בהטרדה מינית בשידור בערוץ שנקרא 'ערוץ היהדות והמורשת'. לדבר על פנטזיות מיניות בשידור בגלל חוסר יכולת להתמודד ולהתווכח עם הטיעונים שלי, זה הכי נמוך שאפשר. יש סאטירה - ויש הטרדה מינית, והם מנסים שם בערוץ להשפיל לא רק אותי, אלא גם את חברתי למפלגה, איילת נחמיאס-ורבין, תוך שימוש במגדר ולעג למיניות".

לאחר שידור התוכנית הורתה יו"רית מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן-חי-שגב, לפתוח בהליך בדיקה מול ערוץ 20 בעקבות ההתבטאויות בעניינן של חברות הכנסת שפיר ונחמיאס-ורבין. יו"רית המועצה גינתה בחריפות את הדיון באולפן בעניינן של חברות הכנסת בתוכנית, וטענה כי "הצגתה של אישה, תהא אשר תהא, כפי שנעשתה - אין לה מקום בשיח הציבורי של ישראל בשנת 2016, בוודאי לא בגוף שידור שקיבל רישיון מהמדינה, ובוודאי שלא בערוץ שחורט על דגלו את מורשת ישראל, שערך יסוד מכונן בה הוא כבוד הדדי בין בני האדם".