כשהיא ממררת בבכי התייצבה היום (ה') ענבל אור מול מצלמות ערוץ 2. כשנשאלה על האנשים שעזבו אותה תוך כדי המשבר הנוכחי, אמרה אור: "כשהספינה טובעת, העכברים בורחים".

עוד אמרה אור כי הכי קשה לה הוא הנושא המשפחתי. "הכי קשה לי בכל נושא המעצר הוא שלא נתנו לי לדבר עם הילדים שלי", אמרה. אור הוסיפה כי יש לה 4 ילדים, והיא מסבירה להם ש"אמא חזקה, והיא תנצח".

על רקע הראיון שעניקה אור לערוץ 2 נתגלע משבר ביחסים בינה לבין יועץ התקשורת שלה רונן צור. ל"גלובס" נודע כי צור ואשת הנדל"ן ציננו את הקשר ביניהם, לאחר שאור העניקה ראיון לעיתונאית עמליה דואק עבור התוכנית "אולפן שישי" בחדשות 2, מבלי שהתייעצה עמו.

ההערכה היא כי אם אור, שנתונה בלבה של פרשה שהולכת ומסתעפת, הייתה נועצת בצור, הוא היה ממליץ לה שלא להעניק את הראיון. לא ברור עדיין אם השניים ימשיכו לעבוד יחד בעתיד.

 

אור עברה לעבוד עם צור בלב הפרשה הנוכחית, לפני כשבועיים, לאחר שכבר עבדו יחד עד לשנת 2011. עד לפני שבועיים עוד עבדה אור עם יועץ התקשורת רני רהב, ודרכיהם נפרדו בשל אי-הסכמות. הבעלים של אור סיטי נדל"ן ידועה כמי שמתקשה להתנהל תקשורתית על-פי עצות שהיא מקבלת מאנשי מקצוע, ולא מעט משרדי יחסי ציבור שעבדו איתה בחרו שלא להמשיך בהתקשרות עמה. בין היתר עבדה אור במהלך השנים עם היועצים טל רבינא, כהן-רימון-שנקמן, אבירם בלזר, צבי וילדר ואחרים.

רונן צור, אחד מאנשי יחסי הציבור הבולטים בשוק, זכור בין היתר כמי שהתפטר מייעוץ לנשיא לשעבר משה קצב, במהלכה של מסיבת עיתונאים בה תקף האנס המורשע את חדשות ערוץ 2, בניגוד לעצתו.

צור מסר בתגובה כי "זכותו של הלקוח לא להתייעץ עם הגורמים המקצועיים, לרבות יועץ התקשורת".

היום פורסם הדוח של עו"ד איתן ארז, הנאמן מטעם בית המשפט על נכסיה של ענבל אור. הדוח היה קשה וכלל אמירות קשות ובעלות השלכות מרחיקות לכת על התנהלותה של אור.