ח"כ אביגדור ליברמן שלח מכתב מטעם עורך דינו לכתב הצבאי של חדשות 10, אור הלר, ובו הוא דורש ממנו לחזור בו מדבריו לפיהם מנהיג ישראל ביתנו הוא זה שהדליף את טיוטת דוח מבקר המדינה שחשף כשלים לכאורה במבצע "צוק איתן".

במהלך המשדר "שישי" בחדשות 10 בליל שבת האחרון אמר הלר: "מי שהדליף את הדוח הזה זה אביגדור ליברמן, כדי לפגוע פוליטית בנתניהו וביעלון, אולי לרשת אותו גם בתור שר ביטחון". בהמשך סיכם הלר ואמר: "איווט ליברמן לחלוטין מסומן כמדליף של הדוח הזה". 

"אין מקום למחלוקת שההאשמה החמורה והחד-משמעית הזו, יש בה כדי להכפיש את מרשי", כתב להלר בא-כוחו של ליברמן, "לעשותו מטרה לשנאה או לבוז מצד הבריות ולפגוע בו ובשמו הטוב. בעברית פשוטה - בפרסום האמור יש משום לשון הרע".

ליברמן דורש מהלר תיקון שיבהיר כי הדברים אינם נכונים וכי המערכת מתנצלת בפניו. "לאחר פרסום התיקון כנדרש יחליט מרשי כיצד להוסיף ולממש את הסעדים והתרופות הניתנים לו בחוק", סיים עו"ד יואב מני מטעם ליברמן.

מחדשות 10 נמסר בתגובה כי "אור הלר פרסם דברים בשם גורמים במערכת הביטחון, שהצביעו על מר ליברמן כמדליף חלקים מהדוח. בשידור הובאה תגובתו הנרחבת של מר ליברמן".