מסעדה עם אופציה לעירום תיפתח בלונדון בשבת הקרובה, עם הבטחה לבילוי חופשי מצרות העולם החומרי. המסעדה מבטיחה "חופש מוחלט וחירות מטומאה". היא תפעל ללא חשמל וגז בישול, האוכל יוגש בצלחות קרמיקה מתוצרת בית, והסכו"ם יהיה אכיל. התאורה תהיה נרות.

אבל האטרקציה העיקרית תהיה כנראה העירום, המסעדה הנודיסטית הראשונה בלונדון. "הרעיון הוא להרגיש חופש אמיתי", אומר המייסד, סב ליול. "עבדנו קשה מאוד לעצב מרחב שבו כל דבר יוכל לבוא במגע עם חשיפה ועירום. השימוש במחיצות במבוק ובנרות מאפשר לנו להפוך את המסעדה לדיסקרטית, תוך שמירה על האתוס שמאחוריה".

המסעדה פועלת בדרום-מרכז לונדון, בכתובת חסויה. יהיו בה 42 מקומות ישיבה, ויש כבר רשימת המתנה של 40,000 איש ואישה. הסועדים יתבקשו להחליף בגד לגלימה - או להישאר ללא בגדים.

ליול אמר כי לקוחות שהשתתפו בימי ההרצה האחרונים חשו "טבעיים מאוד ובנוח מאוד", והחוויה שינתה את מה שהם חשבו על עירום אצל אחרים. "הם הרגישו יותר כמו ניסוי חברתי ופחות כמו במסעדה", הוא אמר. "כשהם היו במרחב האכילה, ההיבטים הגופניים של אחרים לא העסיקו אותם. זה הפך לנורמלי".

לטלפונים הכניסה אסורה, מפני שלדברי ליול, "זה מה שגורם לך להרגיש יותר עירום מכל דבר אחר". לדבריו, "השילוב של אוכל עירום, בלי טכנולוגיה ובלי בגדים לוקח ממך את כל מה שמפריע לשיחה פנים-אל-פנים", הוא הוסיף.

הוא תיאר איך לקוח חזר מן השירותים ומצא את בת זוגו ממתינה לו במקום לשחק בטלפון שלה, וזו הייתה "הרגשה נעימה".

"הרעיון הוא להסיר את ההיבט המיני של הגוף האנושי", הוסיף ליול. "לא באים לכאן כדי לפנטז, אלא כדי להסיר את החסמים שקיימים בראש של כולנו. לא מביטים על הגוף, אלא על הפנים".

תפריט הטעימות של 5 מנות במסעדה עולה 69 ליש"ט, והוא בשרי או צמחוני. הוא כולל סטייק טרטר בטעם כוסברה וגרגרי יער, וקישוא ממולא בעגבניות מיובשות עם קוסקוס כרובית.

האנשים ברשימת ההמתנה מקבלים את התור שלהם בחלוקה לקבוצות של 500. המימון למסעדה בא בעיקר מההכנסות מהתשלום מראש לארוחות, ומעט השקעה עצמית. המגמה בקרב המזמינים היא אוכל אורגני.

"זה מוצר רזה מאוד. לא השקענו למעשה שום דבר. פשוט מכרנו מראש את הביקורים במסעדה", הוא אמר.