אסון החניון - חברת הבנייה מגיבה: רונן גינזבורג, מנכ"ל חברת הבנייה דניה סיבוס, סירב עד כה להגיב לביקורת הרבה שנמתחה על החברה בעקבות אסון קריסת החניון ברמת החייל בתל-אביב. בשיחה עם חדשות 2 הבהיר גינזבורג כי הוא מתמקד במאמצי החילוץ: "אני צריך להתעסק בלחלץ את הפצועים, כשיסיימו לחלץ אני אדבר ואני אגיד את כל מה שיש לי להגיד". גינזבורג הסביר כי החברה מסייעת למאמצי החילוץ: "לא עצמנו עין".

גיזנבורג דחה את הפרסומים לפיהם הוא העסיק בפרויקט אדריכל במקום מהנדס על מנת לחסוך בעלויות: "זה שטויות, ברור שזה שטויות. הכתב לא הבין מה דובר - זה שטויות במיץ עגבניות". לדברי המנכ"ל, "המאמצים שלנו מתמקדים בלעזור לכוחות חילוץ לחלץ כמה שיותר מהר אנשים בחיים. שפכנו את כל האמצעים שאנחנו יכולים, את כל חברת דניה סיבוס - את כל אלפי עובדיה, קבלני המשנה והציוד שיש לה כדי לחץ עובדים. מה שיבקש מאיתנו פיקוד העורף אנחנו מעמידים בשניות בודדות, מתעסקים רק בלחלץ אנשים מהאתר, רק בזה".

"כשיגמרו את החילוץ - נסיק מסקנות", הוסיף. "אנחנו לא מתעסקים בכלום, רק לנסות להוציא אנשים בחיים, זה מה שמעניין אותנו. אנחנו לא נעצום עין, לא עצמנו אתמול עין, כל החברה על הרגליים כדי לעזור לפיקוד העורף לחלץ את האנשים, ואנחנו עוזרים לו. לא יעזרו הדיבורים, כרגע צריך לעזור רק לחלץ את האנשים".

גינזבורג סיפר על התגובות מצד הציבור, בהם גם לקוחות החברה: "אנשים מחזקים, אנשים אוהבים, אנשים מעריכים - אין חברה כמו דניה סיבוס, לא הייתה ולא תהיה, זה שופרא דשופרא של הענף".

על הטענות של משרד הכלכלה לפיהן היו ביקורות שליליות באתרי החברה בשנים האחרונות, אמר: "זה שטויות, זה הבל-הבלים, אבל נתייחס לזה בהמשך. התקשורת מנפחת, קל לזרוק בוץ, זה גועל נפש. אני חושב שלא רוקדים על דם לפני שגמרנו להוציא אותם, ובזה המאמצים שלנו מרוכזים ולא בשום דבר אחר".