הסאגה של יוניליוור חוזרת על עצמה, בדיוק כשהצרכנים חזרו לקנות את דגני הבוקר של תלמה. הפעם מדובר בקורנפלקס "כריות" שזוהמו בחיידק הסלמונלה.

העובדה שמדובר בזיהום חוזר באותו מפעל מטרידה ביותר ועשויה להעיד על כך שביוניליוור לא פתרו את הבעיה, או לחילופין שהגורם לזיהום לא סולק.

גם בפעם הקודמת עלה חשש שמקור הזיהום הוא בלשלשת יונים שחדרה אל קו הייצור ובאה במגע ישיר עם דגני הבוקר. לא מן הנמנע כי גם הפעם הזיהום נגרם באותה הדרך.

לדברי החברה, המוצרים הנגועים הם "כריות נוגט" 750 גרם של תלמה, שיוצרה בתאריכים 18-20 בספטמבר 2016.

כמו בפעם הקודמת, גם הפעם טוענים ביוניליוור כי "האריזות שיוצרו בסדרה זו נתונות בהסגר מלא מרגע ייצורן ולא יצאו לשיווק - החברה ביצעה בדיקה פיזית של המשטחים שבהסגר, כולל מדבקות הזיהוי שעליהם והתאמת המדבקות לתכולה. לאחר השלמת כלל הבדיקות, נמצא כי כל האריזות שיוצרו בסדרת ייצור זו אכן נמצאות בהסגר, והחל נוהל השמדה. השמדת האריזות תושלם בתחילת שבוע הבא. החברה מבהירה כי כל המוצרים ששווקו ונמצאים על המדפים - עברו בדיקות ובטוחים לצריכה".

עוד נמסר כי "בעקבות האירוע שהתרחש לאחרונה במפעלנו בערד, הרחבנו את מערך הבקרה והפיקוח, זאת כדי לוודא ששום מוצר לא יגיע אל השוק בטרם קבלת תוצאות מעבדה מיקרוביאליות תקינות. החברה פועלת על-פי הנחיות משרד הבריאות ועל-פי הסטנדרטים המחמירים של יוניליוור העולמית, כדי להבטיח שכל מוצריה יגיעו למדפים לאחר בדיקות איכות קפדניות, ושהם תקינים ובטוחים לצריכה". 

פרטי הסדרה המיועדת להשמדה:
"כריות נוגט" 750 גרם 

תאריך ייצור 18.9.16 - תוקף 13.9.17 - קו אריזה D
תאריך ייצור 19.9.16 - תוקף 14.9.17 - קו אריזה D
תאריך ייצור 20.9.16 - תוקף 15.9.17 - קו אריזה D