כריות

דגני כריות של תלמה
מותג דגני הבוקר הישראלי של יוניליוור

כתבות אחרונות

 

ב.מ.וו מבצעת ריקול ל-230 אלף כלי רכב בגלל סכנה של כריות אוויר קטלניות

יצרנית הרכב קוראת לרכבים שייתכן שהותקנו בהם כריות אוויר של טקאטה יהפנית, המהוות סכנה פוטנציאלית

שירות גלובס 04.02.2017

אפקט הסלמונלה: צניחה חדה במכירות סלטי צבר וכריות תלמה

עפ"י נתונים שהגיעו ל"גלובס", מכירות סלטי צבר ירדו ב-30%, ומכירות "כריות" תלמה ירדו ב-35% ■ בשלב זה לא ידוע מתי קו הייצור של "כריות" יחזור לפעול ■ אסם: צבר חזרה לייצור מלא

אילנית חיות 27.09.2016
כריות נוגט של תלמה / צילום: אתר החברה

סופית: שוב סלמונלה בדגני הבוקר של תלמה - הפעם ב"כריות"

הסאגה של יוניליוור חוזרת על עצמה: "כריות נוגט" 750 גרם של תלמה, שיוצרה בתאריכים 18-20 בספטמבר 2016, זוהמו בסלמונלה

אילנית חיות 23.09.2016
כריות נוגט של תלמה / צילום: אתר החברה

סלמונלה במפעל יוניליוור? החברה: האריזות לא יצאו לשיווק

החשד נוגע למוצרי "כריות נוגט" של תלמה, שיוצרו בתאריכים 18.9.16 עד 20.9.16 ■ החברה מבהירה כי כל המוצרים שנמצאים על המדפים עברו בדיקות ובטוחים לצריכה

מיכל רז-חיימוביץ' 22.09.2016

"עם כל הכבוד לפרסום, הוא לא זה שמייצר פדופיליה או אונס"

שתי פרסומות שעלו באחרונה - לדואר ישראל ולמיני כריות - מעלות תהיות לגבי השימוש בקוד האתי שעליו חתומים רוב משרדי הפרסום ■ פרסומאים: "תמיד יהיו יפי-נפש עם סטנדרט כפול. מחמירים עם הפרסומאים יותר מאשר עם הריאליטי"

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2013

ריקי כהן בכותרות: הפרסומת של הוט - הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למיני כריות של תלמה, שזכתה לביקורת וירדה מהאוויר - במקום האחרון בדירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.06.2013

תוסר הפרסומת של "כריות" תלמה: הציגה ילד כאובייקט מיני

הרשות השנייה הורתה להסיר פרסומת של באומן-בר-ריבנאי בשל רמיזות מיניות כלפי ילדים ■ הילד בפרסומת אומר: "למה נשים מתות עליי? כי אני מפוצץ בקרם"

יוסי ניסן 03.06.2013
דגני בוקר | לפני כולם

2012: קורנפלקס תלמה נסק, דליפקאן ופיטנס צנחו

עפ"י נילסן, שוק דגני הבוקר הסתכם ב-2012 ב-743.9 מיליון שקל ■ מכירות פיטנס צנחו בשל המחיר הגבוה, ומכירות דליפקאן ירדו על רקע תלונות צרכנים ברשת

אילנית חיות 21.01.2013

בדיקת "גלובס" בשוק דגני הבוקר: המחיר עלה, המכירות ירדו

אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע

אילנית חיות 01.02.2012

מותגי דגני הבוקר הנמכרים ביותר בארץ: כריות וקורנפלקס תלמה

מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST

אילנית חיות 09.11.2009