ריקי כהן בכותרות: הפרסומת של הוט - הכי זכורה ואהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למיני כריות של תלמה, שזכתה לביקורת וירדה מהאוויר - במקום האחרון בדירוג הפרסומות האהובות

הפרסומת של חברת הכבלים הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, בכיכובם של שניים משחקני הסדרה "הבורר" אשר שודדים את ביתה של "ריקי כהן" מחדרה, מדורגת בשבוע הראשון להופעתה בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר וכן בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.8%; ושיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.6%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין את פרסומת מיני כריות של תלמה, אשר זכתה לביקורת ציבורית רבה וירדה מהאוויר. הפרסומת אמנם נכנסה למדד השבועי והצליחה להשאיר חותם על הצופים, אולם הגיעה למקום האחרון במדד האהובות, מה שמשקף את הלך-הרוח הציבורי בהקשר לפרסומת זו.

ירידה בתקציבים המושקעים

הקמפיין של בנק לאומי, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של פלאפון, עם סך השקעה מעט נמוך יותר (1.5 מיליון דולר).

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי הפרסומת של מזגני טורנדו, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, והפרסומת של קוקה-קולה, באמצעות משרד הפרסום דחף, כלל לא שודרו במהלך השבוע האחרון, ולמרות זאת שתיהן משתלבות בטבלאות.

מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 437 (לעומת 499 בשבוע שעבר).

במקביל ניכרת גם ירידה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-36.5 מיליון דולר, וזאת בהשוואה לכ-42 מיליון דולר בשבוע שעבר.

פרסומות
 פרסומות