לאומי עלה בקמפיין חדש, השקיע פחות כסף מהמתחרים והתברג במקום הראשון בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקום השני נמצא הפועלים, ובמקום השלישי מזרחי טפחות • הפרסומת האהובה ביותר שייכת - שוב - לביטוח 9
בנק הפועלים עלה בתחילת השבוע עם פרסומת חדשה לקידום מהלך המניות, ושלושה ימים אחר-כך הציג המתחרה לאומי את התשובה שלו • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי הפרסומה האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, ובמקום השני באהדה - פריגת
הפרסומת הזכורה ביותר שייכת למותג המזגנים טורנדו, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקום השני באהדה מתברגת הפרסומת החדשה של פריגת, ששומרת על שפה עקבית עם שלום מיכאלשווילי
במקום השני הן בזכירות והן באהדה נמצא המתחרה בנק הפועלים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגבוהה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לטרה ולקמפיין המשקה בטעם צמר גפן מתוק
הפרסומת הזכורה ביותר גם השבוע היא של מותג המזגנים טורנדו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין הבינה המלאכותית של סופר־פארם מתברג במקום הרביעי הן בזכירות והן באהדה
הפרסומת הזכורה ביותר, גם השבוע, שייכת למותג המזגנים טורנדו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אפליקציית המשלוחים וולט, שהתמודדה בשנה החולפת עם כעס הצרכנים, מתמקמת במקום השלישי באהדה
מותג הביטוח ומותג המזגנים מובילים גם השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומות נוספות ברוח קיץ שמתברגות במדד שייכות לקראנץ' החדש של נסטלה ולמותג המזגנים אלקטרה • וההשקעה הגדולה ביותר של השבוע שייכת למקדונלד'ס
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע שייכת לטורנדו ולנעמי לבוב ש"עושה בושות" מול השכנים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דיסקונט מגייס את אינדה גיים וחוזר להתברג גבוה - מקום שני בזכירות ושלישי באהדה
המקום השני באהדה שייך למתחרה, קופת חולים מאוחדת, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת למותג המזגנים טורנדו, שגם אחראי להשקעה הגבוהה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום
בנק לאומי מתברג במקום הראשון בזכירות, וחברת ביטוח 9 מתברגת במקום הראשון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לחברת המזגנים טורנדו • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת של בנק מזרחי טפחות מתברגת במקום השלישי הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת, שוב, לביטוח 9 ואודי כגן • ההשקעה הגדולה ביותר שייכת ל־free TV • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת האהובה ביותר, בדיוק כמו בשבוע שעבר, שייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של זריקת ההרזיה וויגובי הייתה רק חמישה ימים באוויר, אך הבאזז השלילי הוביל אותה למקום החמישי בזכירות • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת האהובה ביותר השבוע עלתה במקור כבר לפני חודשיים ושייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת למותג המזגנים טורנדו, שמתמקם שני בזכירות ובאהדה • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת השנויה במחלוקת של חברת מזגני טורנדו, בהשתתפות אליהו יוסיאן, רשמה נתוני זכירות גבוהים כמעט פי שניים מהממוצע החצי־שנתי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המתחרה תדיראן מתברגת במקום הרביעי בזכירות • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת של הוט היא האהובה ביותר בפעם הרביעית - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • טורנדו מתברגת במקום השני בזכירות עם "טכנאי תוך יום" - הפרסומת השנויה במחלוקת שבה מככב אליהו יוסיאן, אשר עלתה לאוויר לאחר ביצוע הסקר • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לחברת התקשורת הוט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת גם השבוע למיזם הסטרימינג free TV
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות