גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של טורנדו עם רותם סלע מטפסת לראש טבלת הפרסומות הזכורות, ומקדימה בהקשר הזה גם את תדיראן וגם את אלקטרה • מפעל הפיס עם ערן זרחוביץ' - האהודה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף - של חברת דלתא • סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עלה ועומד על כ-40 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: yes עם נעה קירל הוקפצה ישירות לראש המדד והיא הפרסומת הזכורה ביותר • תמי 4 עם עידן חביב שבוע שני ברציפות האהובה ביותר • אדלר חומסקי & ורשבסקי עם ארבע פרסומות בעשירייה
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר
בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע ביטוח ישיר באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי • בראש טבלת ההאהודות מדורגת ביטוח 9 מיליון
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורג השבוע בנק מזרחי טפחות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG • ביטוח 9 מיליון – האהודה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות המדורגות השבוע ראשונות במדד הפרסומות הזכורות, מציגות את נועה קירל כפרזנטורית המרכזית
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע yes+ עם נועה קירל • תנובה – הפרסומת האהודה ביותר
נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מחמשת החודשים האחרונים מאפשר לסמן את המנצחים הגדולים של התקופה הזו, בהיבטים של חשיפה ואפקטיביות של ההשקעה בפרסום • מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה עם התובנות והממצאים
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של yes+ בכיכובה של נועה קירל • הפרסומת של מכבי שירותי בריאות עם אדיר מילר – עדיין האהודה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומת הזכורות מדורגת השבוע הפרסומת של yes+ • גם השבוע הפרסומת האהודה ביותר היא זו של מכבי שירותי בריאות בכיכובו של אדיר מילר
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של 9 מיליון בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרניט • הפרסומת של מכבי שירותי בריאות בכיכובו של אדיר מילר – האהודה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרנט, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע • הפרסומת של משרד הבריאות בנושא נגיף בקורונה מובילה בהיקף ההשקעה עם כ-1.8 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים" עומדת בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר גם השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים", באמצעות לפ"מ • בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת תנובה עם קמפיין "חפשו בגוגל זמן משפחה"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר גם השבוע ושומרת על המקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות • הפרסומת של סלקום TV עם אודי כגן מצליחה לשמור על ההובלה במדד הפרסומות האהובות
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות