הפרסומת של בנק דיסקונט היא הזכורה ביותר זה השבוע השלישי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה• ביטוח 9 מחזירים לאוויר פרסומת ישנה לרגל סוף השנה • וחברת התקשורת פרטנר מתברגת גבוה כבר בשבוע הראשון באוויר
הפרסומת של ביטוח 9 מתברגת במקום הראשון באהדה זה השבוע השלישי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אחרי כוכבה, רמזי ואחרים, גם ניסים מ"קופה ראשית" מקבל קמפיין - עם חברת הביטוח מגדל
הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לבנק מזרחי טפחות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, משרד התחבורה השקיע את התקציב הגדול ביותר, בקמפיין צדק תחבורתי
הפרסומת האהובה ביותר השבוע נוצרה כבר לפני חמישה חודשים ושייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקום השני הן בזכירות והן באהדה נמצאת וולט, שמקדמת שירות חדש בעזרת הכינים של משפחת זילברשץ־בנאי
ביהמ"ש המחוזי קיבל תביעה ייצוגית שהוגשה ב-2011, ולפיה איי.די.אי חידשה באופן אוטומטי פוליסות לביטוח מקיף וצד ג' לרכב, מבלי לקבל את הסכמת המבוטחים • סכום ההחזר למבוטחים ייקבע בהמשך, והתובעים מעריכים אותו בכ-375 מיליון שקל • איי.די.אי: "פסק הדין לא סביר, נערער"
לאומי עלה בקמפיין חדש, השקיע פחות כסף מהמתחרים והתברג במקום הראשון בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקום השני נמצא הפועלים, ובמקום השלישי מזרחי טפחות • הפרסומת האהובה ביותר שייכת - שוב - לביטוח 9
בנק הפועלים עלה בתחילת השבוע עם פרסומת חדשה לקידום מהלך המניות, ושלושה ימים אחר-כך הציג המתחרה לאומי את התשובה שלו • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי הפרסומה האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, ובמקום השני באהדה - פריגת
במקום השני הן בזכירות והן באהדה נמצא המתחרה בנק הפועלים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגבוהה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לטרה ולקמפיין המשקה בטעם צמר גפן מתוק
חברות הביטוח נעזרו בכוכבים כמו טל פרידמן ואודי כגן בקמפיינים שלהן, אך עדיין לא הצליחו להשיג את הקשב הציבורי • הן נותרו רחוק ברשימת המותגים האהודים• מדד המותגים 2025
מותג הביטוח ומותג המזגנים מובילים גם השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומות נוספות ברוח קיץ שמתברגות במדד שייכות לקראנץ' החדש של נסטלה ולמותג המזגנים אלקטרה • וההשקעה הגדולה ביותר של השבוע שייכת למקדונלד'ס
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע שייכת לטורנדו ולנעמי לבוב ש"עושה בושות" מול השכנים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דיסקונט מגייס את אינדה גיים וחוזר להתברג גבוה - מקום שני בזכירות ושלישי באהדה
בנק לאומי מתברג במקום הראשון בזכירות, וחברת ביטוח 9 מתברגת במקום הראשון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לחברת המזגנים טורנדו • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת של בנק מזרחי טפחות מתברגת במקום השלישי הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת, שוב, לביטוח 9 ואודי כגן • ההשקעה הגדולה ביותר שייכת ל־free TV • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת האהובה ביותר השבוע עלתה במקור כבר לפני חודשיים ושייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת למותג המזגנים טורנדו, שמתמקם שני בזכירות ובאהדה • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות שייכת לבנק מזרחי טפחות ש"אימץ" את נסרין קדרי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום היא של בנק לאומי
הבחירה בשיר הקליט "לא לפנות אליי" הובילה את מזרחי טפחות גם למקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, ובנק לאומי אחראי להשקעה הכספית הגדולה ביותר • הפרסומות הזכורות והאהובות
בנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות