9 מיליון

כתבות אחרונות

 
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2019

טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2019
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל • למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת לא מתברגת בדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2019
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו

הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים בטופ

שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו, לאלקטרה ולתדיראן • הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא הזכורה ביותר השבוע; הפרסומת ל-9 מיליון - הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019

בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2019

רותם סלע עדיין בראש: הפרסומת לטורנדו היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן תופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות • הפרסומת לכלל היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2019
בטוח שאפשר להוזיל את ביטוח הרכב/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

10 דרכים לשלם פחות על ביטוח מקיף לרכב

מי זכאי להנחות, על אילו כיסויים אפשר לוותר, ומה הטעות של רוב המבוטחים? זה הזמן לבדוק אם גם אתם משלמים יותר מדי על ביטוח הרכב

14.04.2019
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע: גידי הכבאי לבזק אינטרנט

גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת של בזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • שיעורי זכירות לקמפיין נמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2019

איש חשוב מאוד: הקמפיין לרנואר עם יהודה לוי - המושקע ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2019
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב

הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 14.02.2019

גם השבוע: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזרחי טפחות, בהשראת הסדרה המצליחה "בית הנייר", ממוקמת גם במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, אחרי הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין ל-yes הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2019

בהשראת בית הנייר: הפרסומת למזרחי טפחות - הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף • הילדה אמלי מהפרסומת ל-yes לא הצליחה להעפיל הפעם לראש הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך

לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2019
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 15