על אדי הקורונה: שבוע אדיר לקופ"ח מכבי, וגם אסף גרניט עוד כאן

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של 9 מיליון בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרניט • הפרסומת של מכבי שירותי בריאות בכיכובו של אדיר מילר – האהודה ביותר

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב / PUBLICIS ובכיכובם של שני כהן והשף אסף גרניט. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב-9% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של מכבי שירותי בריאות (קופת-חולים מכבי), "עתיד בריא", באמצעות יהושע TBWA ובכיכובו של אדיר מילר. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-18% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.3%.  

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של תנובה לסדרת הגבינות COLLECTION, הכולל מספר פרסומות - "הכירו את גבינת מוצרלה" ו"אוסף גבינות מיוחדות" - באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 328 (בהשוואה ל- 416 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-28 מיליון שקל (בדומה לשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.