9 מיליון

כתבות אחרונות

 

9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קבוצת הביטוח מגדל הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2015

חוזרת לפסגה: 9 מיליון בראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למשקה החלב ללא סוכר של טרה, בהשתתפות מנשה נוי, מדורגת בראש מדד הזכורות ■ הקמפיין לאתר WOBI - הכי מושקע בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2015

ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת היונים של ביטוח ישיר גבוהים מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2015

9 מיליון עם שני כהן - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר השבוע ■ מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף: 524

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2015

הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2015

שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2015

הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2015

קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2015

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2015

קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 15.01.2015

הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2014

קמפיין למותג הפרטי של שופרסל: זוכרים אבל פחות אוהבים

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח 9 מיליון מוביל זה השבוע השני ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2014
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה

קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2014

קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2014

   12345678910111213   

   נמצאו 207 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 13