סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה, ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בנק הפועלים הוא המושקע ביותר השבוע ■ הפרסומת של הוט טריפל יורו עם משפחת פוליאקוב אהודה יותר ככל שההכנסה עולה

יומיים לאחר שפורסם כי איי.די.איי תיאלץ להוריד מיידית את הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן, דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ממשיך להצביע על האהדה הגבוהה שרוכש לה הציבור. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, שוב מובילה את דירוג הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.2%. הפרסומת אהודה במיוחד בקרב גברים בני 35 ומעלה.

גם הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לקבוצת איי.די.איי. בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת הפרסומת של ביטוח ישיר באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי. הפרסומת, שבה נראות היונים מתגרות ב"אבי קישטה", רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8%. הפרסומת אהודה יותר בקרב גברים - וככל שעולה גילם, ניכרת אהדה גבוהה יותר.

הפרסומת של הוט טריפל יורו, באמצעות ראובני-פרידן, שבה נראית משפחת פוליאקוב צופה בערוצי הספורט של הוט, אהודה יותר ככל שההכנסה עולה. בעוד הפרסומת של טמבור, באמצעות משרד אדלר-חומסקי, אהודה ביותר בקרב בני 35 ומעלה בעלי הכנסה ממוצעת.

הקמפיין של בנק הפועלים, באמצעות גיתם BBDO, הוא המושקע ביותר מבחינה כספית השבוע. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך ההשקעה בו עומד על 1.4 מיליון דולר - נמוך משמעותית מהקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר - הקמפיין להוט, שהושקעו בו 2.1 מיליון דולר במחירי מחירון.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 627 לעומת 597. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-47.5 מיליון דולר לעומת כ-49.7 מיליון דולר בתקופה הקודמת.

אהובות
 אהובות