אין הפתעות: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה; yes - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes, שמתאפיינת בסגנון שונה מהרגיל, הייתה אהובה במיוחד על בעלי השכלה אקדמית

מי שציפה להפתעות בסקר הפרסומות הזכורות והאהובות - התבדה. הפרסומת של 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ממשיכה זה השבוע העשירי ברציפות להוביל את טבלת הפרסומות האהובות של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות בדירוג זה, העומד על 26.9%.

הפרסומת, שבה נראית השחקנית שני כהן כשהיא "אוכלת" את דפי ההצעה של 9 מיליון, הייתה אהובה במיוחד על גילאי 34 ומטה, שהם בעלי השכלה בינונית ומעלה.

הפרסומת ל-yes באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, שבה נראה זוג הורים כשהוא מכין את הילדים לשינה במהירות על-מנת שיוכל לצפות בטלוויזיה, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.4%. הפרסומת הייתה אהובה במיוחד על נסקרים שהם בעלי השכלה אקדמית.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, ציין את הפרסומת ל-yes המתאפיינת בקו שונה מהפרסומות למותג, שעד כה התאפיינו באפקטים הלקוחים מסרטי אקשן, בעוד שזו פרסומת קלילה בסגנון של מחזמר.

הקמפיין להוט באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע, עם השקעה כוללת של כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון. היקף הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר, שהיה של מזגני טורנדו, עמד על סכום גבוה קצת יותר - 1.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 606 (לעומת 686 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-49.5 מיליון דולר (לעומת כ-53.5 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות