קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר

אין הרבה שינוי בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע: כמו בשבוע שעבר, הפרסומת של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת האהובה ביותר עם שיעורי אהדה הגבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.8%. הפרסומת אהובה ביותר על גילאי 35-45.

הפרסומות הזכורה ביותר היא למותג קוקה-קולה, באמצעות משרד הפרסום דחף. הפרסומת, שמציגה את מסיבת הקיץ בחוף נחשולים, רושמת שיעורי זכירה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.7%.

מותג משקאות נוסף שנמצא בימים אלה באוויר, ושבדרך-כלל לא נכנס למדד, הוא פפסי מקס - כנראה בזכות השתתפותה של בר רפאלי. את הקמפיין של רפאלי זוכרים פחות, אך שני המותגים נהנים מאותם שיעורי אהדה: 5.3%.

הפרסומת למילקי מוס, באמצעות אדלר-חומסקי, שהגיעה למקום השלישי הן בדירוג האהובות והן בזכורות, אהודה במיוחד בקרב גילאי 18-34 ובעלי השכלה נמוכה.

הקמפיין לבנק הפועלים, באמצעות אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה בפרסומת עומד על 1.3 מיליון דולר - היקף השקעה זהה לקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר, שהיה של סופר-פארם.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 674 לעומת 643. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-53.1 מיליון דולר לעומת כ-45.6 מיליון דולר.

אהובות
 אהובות