9 מיליון

כתבות אחרונות

 

פוחדים מלוח שפיצר? מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע

גיאוקטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא פעם נוספת ל-9 מיליון, והפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2017
קמפיין בזק/ צילום מסך

כוח הג'דיי: הפרסומת של בזק - הזכורה ביותר בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון היא האהובה ביותר, ואחריה הפרסומת של בזק ■ בזק הייתה גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר עם סך השקעה של 3.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2017
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך

לא עוברת: הפרסומת למזרחי-טפחות שוב הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, שבשילוב נתון הזכירות מעידה על עקביות וחיבה מצטברת

ענת ביין-לובוביץ' 14.12.2017
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: מסך

ללא שינוי: מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בשיעורי האהדה אין תחרות אמיתית לפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שמובילה גם השבוע את הדירוג בפער ניכר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: מסך

באים לבנקים: הפרסומת למזרחי-טפחות - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא שוב הכי אהובה, והפרסומת להוט המושקעת ביותר - בהיקף של 8.8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2017
מהם ההבדלים בין סוכן ביטוח לחברת ביטוח ישירה?/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהם ההבדלים בין סוכן ביטוח לחברת ביטוח ישירה?

את הפרסומות המשעשעות של חברות הביטוח הישירות קשה לפספס, אבל כשמסתכלים מעבר למסך, היישר לתוך הלבן בעיניים של הפוליסה - רצוי לבדוק מה השוני בהתנהלות מול סוכן ומול החברות הישירות?

אביטל לב 30.11.2017
קמפיין הודיס / צילום: מסך

הפרובוקציה עובדת: הודיס שוב הפרסומת הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, והקמפיין המושקע ביותר הוא לבנק הבינלאומי

שירות גלובס 16.11.2017
קמפיין הודיס / צילום: מסך

הודיס - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר היא בקמפיין של בזק בינלאומי, שבו מתארחת הזמרת דנה אינטרנשיונל

ענת ביין-לובוביץ' 09.11.2017
קמפיין 9 מיליון /צילום: מסך

הזכורות והאהובות: קמפיין קשת - הזכור ביותר, 9 מיליון האהוב

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיינים של זכייניות הטלוויזיה היו זכורים ואפקטיביים והביאו לרייטינג מצרפי גבוה ■ הפרסומות המושקעות: רנואר ושוופס

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת - הכי אהובה, פריגת - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2017
קמפיין קשת / צילום מסך

פרומו קשת הוא הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין הזכייניות קשת זכתה בקטגוריית הפרומואים - גם מבחינת זכירות וגם מבחינת אהדה

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2017
קמפיין בזק / צילום: מסך

הפרסומת של בזק לוקחת את כל הקופה שבוע שני ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
קמפיין קולה שופרסל / צילום מסך

9 מיליון - שוב הפרסומת הכי אהובה השבוע; שופרסל - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 31.08.2017
קמפיין 9 מליון / צילום מסך

הפרסומת ל-9 מיליון חזרה לראש האהובות, טורנדו עדיין הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטריוואגו חוזרת לאוויר בהשקעה גבוהה במיוחד - 2.5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2017
קמפיין יס / צילום: מסך

דאבל שלישי למקאן: yes - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

העליון קבע סופית: לא יהיה דיון נוסף בקמפיין "שוקה"

בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 229 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 15