גיאוקטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא פעם נוספת ל-9 מיליון, והפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון היא האהובה ביותר, ואחריה הפרסומת של בזק ■ בזק הייתה גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר עם סך השקעה של 3.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, שבשילוב נתון הזכירות מעידה על עקביות וחיבה מצטברת
גיאוקרטוגרפיה: בשיעורי האהדה אין תחרות אמיתית לפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שמובילה גם השבוע את הדירוג בפער ניכר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא שוב הכי אהובה, והפרסומת להוט המושקעת ביותר - בהיקף של 8.8 מיליון שקל
את הפרסומות המשעשעות של חברות הביטוח הישירות קשה לפספס, אבל כשמסתכלים מעבר למסך, היישר לתוך הלבן בעיניים של הפוליסה - רצוי לבדוק מה השוני בהתנהלות מול סוכן ומול החברות הישירות?
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, והקמפיין המושקע ביותר הוא לבנק הבינלאומי
גיאוקרטוגרפיה: ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר היא בקמפיין של בזק בינלאומי, שבו מתארחת הזמרת דנה אינטרנשיונל
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיינים של זכייניות הטלוויזיה היו זכורים ואפקטיביים והביאו לרייטינג מצרפי גבוה ■ הפרסומות המושקעות: רנואר ושוופס
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין הזכייניות קשת זכתה בקטגוריית הפרומואים - גם מבחינת זכירות וגם מבחינת אהדה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטריוואגו חוזרת לאוויר בהשקעה גבוהה במיוחד - 2.5 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט
בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן
בנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותתנובה