סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל

קמפיין הוט / צילום: יח"צ
קמפיין הוט / צילום: יח"צ

הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שמקדמת את המיתוג החדש של החברה, היא הזכורה והמושקעת ביותר השבוע. עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-70% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 14.1%, והושקעו בה כ-1.1 מיליון שקל - כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

לאחר שבועות רבים של היעדרות מראש הטבלה שבעבר הייתה מקומה הקבוע, חוזרת הפרסומת של 9 מיליון לראש דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 30.2%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 581 (נמוך משבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מהשבוע שעבר ועומד על כ-31.5 מיליון שקל. 

זכורות אהובות
 זכורות אהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988