הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר

קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

הפרסומת לבזק בינלאומי - "טריפל במבצע כבל בן כבל - 99 שח לחודש ל-3 חודשים ראשונים" - מממוקמת השבוע בראש שלושת הדירוגים: היא גם הזכורה ביותר, גם האהובה ביותר וגם המושקעת ביותר.

בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו לפי נתוני יפעת בקרת פרסום כ-1.4 מיליון שקל. עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, שעומד כעת על כ-28.9%. שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר, שעומד על 12.5%.

איי.די.איי חברה לביטוח נוכחת השבוע בטבלה עם פרסומות של שניים משלושת מותגיה - שתיהן ממוקמות גבוה בדירוג האהדה: פרסומת היונים לביטוח ישיר באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שממוקמת במקום השני בדירוג הזכורות; והפרסומת ל-9 מיליון באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, שממוקמת במקום השלישי באותו הדירוג. 

זכורות אהובות
 זכורות אהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988