דאבל שני ל-yes: גם השבוע - הפרסומת הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שבעבר שלטה ממושכות בטבלת הפרסומות הזכורות והאהובות, מגיעה רק למקום השלישי

קמפיין יס / צילום מסך
קמפיין יס / צילום מסך

גם השבוע ממשיכה הפרסומת ל-yes, באמצעות מקאן תל-אביב, להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות בשני הפרמטרים. הפרסומת, בכיכובה של הילדה אמילי, יורדת מעט מבחינת האהדה ביחס לשבוע שעבר, אבל היא עדיין מובילה בפער ניכר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.

מעניין לראות שגם השבוע הפרסומות ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן ממוקמת בדירוג האהדה רק במקום השלישי, אחרי הפרסומת להוט שבמקום השני. הפרסומות של כהן החזיקו במשך שבועות ארוכים במקום הראשון, ורק לעתים נדירות הייתה פרסומת שגרמה להן לרדת למקום השני. רק הזמן יעיד אם מדובר בפרסומת אחת שאינה מעידה על הכלל או שהדירוג הפחות גבוה מאותת על תחושת מיצוי.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

קבוצת בזק (המחזיקה גם בשליטה ב-yes) עוברת ימים לא קלים, עת בעליה ומנהליה הובאו לחקירות ומעצרים. ובכל זאת, לפחות בכל הקשור להתנהלות השיווקית-פרסומית, ממשיכים בבזק לשדר עסקים כרגיל. פרט לפרסומת של yes, גם הפרסומת לבזק בינלאומי נכנסה לעשירייה, והיא גם הפרסומת המושקעת ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מקדמת את אפליקציית Cyber Kids, המתריעה מפני שיחות פוגעניות, בהשקעה המוערכת על-ידי יפעת בקרת פרסום בכ-1.8 מיליון שקל.