ביטוח, בריאות: 9 מיליון והקורונה כובשות את טבלת הפרסומות

הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ היא הזכורה ביותר • 9 מיליון - האהובה • הקמפיין של Quik - סופרמרקט אונליין הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

הפרסומת של משרד הבריאות, באמצעות לפ"מ מדורגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות, אם כי שיעורי הזכירה לפרסומת (4.6%), עדיין נמוכים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 9.1%. 

בראש טבלת הפרסומות האהובות, מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום, גליקמן שמיר סמסונוב / PUBLICIS עם שיעור אהדה של 16.2% הנמוך מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 21.2%. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

הקמפיין של Quik - סופרמרקט אונליין הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.6 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 346 (בהשוואה ל-417 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-23 מיליון שקל ( נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 25 מיליון ). התקציבים הם במחירים מוערכים.