לפ"מ

לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לשכת הפרסום הממשלתית

כתבות אחרונות

 
אביב אלוש במערך ההסברה הלאומי / צילום: צילום מסך מערוץ היוטיוב של לפ''מ

משרד ראש הממשלה אחראי להוצאה הגבוהה ביותר על פרסום: 4.2 מיליון שקל

מנתוני חברת יפעת עולה כי ההשקעה של לשכת הפרסום הממשלתית מפרוץ המלחמה עומדת על כ-22 מיליון שקל, ובשליש הראשון של נובמבר מדובר בסכום כמעט כפול מזה של ספטמבר • יותר מ־20 גופים ומוסדות מדינה עלו החודש בקמפיינים

גלית חתן 14.11.2023
פרסומת לחופשה בירושלים למגזר הכללי / צילום: לפ''מ - צילום מסך מתוך יוטיוב
בלעדי

לשכת הפרסום הממשלתית רושמת שנת שיא, אבל לא כולם נהנים מההשקעה

לפי מסמך של מרכז המחקר והמידע של הכנסת, בשנת 2022 השקיעה לפ"מ - האמונה על פרסום קמפיינים ומודעות למשרדי הממשלה ולגופים ציבוריים - 245 מיליון שקל • מפילוח הנתונים עולה כי החברה הערבית והחרדית קיבלו פחות מחלקן היחסי באוכלוסייה

נבו טרבלסי 02.07.2023
רשתות חברתיות / אילוסטרציה: Shutterstock

אינסטגרם מנצחת את טיקטוק: כך נראית צריכת המדיה בחברה הערבית

בשנים האחרונות עלה מספר הגולשים באינטרנט מקרב החברה הערבית, אולם נרשמת ירידה בתדירות הגלישה ברמה היומית • גם בטלוויזיה נרשמת מגמה דומה: מספר הצופים עלה, אך הם נמצאים מול המסך פחות דקות • הרדיו מתחזק בשיעור נמוך, והמקומונים רושמים ירידה משמעותית

נבו טרבלסי 23.11.2022
שלמה קרעי, הליכוד יומן הבוקר, רדיו ירושלים, 23.2.22 / צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

האם המדינה חייבת להוציא מאות מיליונים בשנה על מודעות בעיתונים?

כמה כסף יכול לחסוך למדינה חוק שיעביר "פרסומי חובה" לאינטרנט? בדקנו • המשרוקית של גלובס

צוות המשרוקית של גלובס 15.03.2022
מוריה שלום / צילום: אריק סולטן
בלעדי

ועדת האיתור בחרה: זו המנהלת החדשה של לשכת הפרסום הממשלתית

מוריה שלום, מנהלת העיתון "מקור ראשון", תמונה למנהלת לפ"מ הבאה • ההחלטה, שהתקבלה לאחר שוועדת האיתור ערכה סדרת ראיונות עם מספר מועמדים, תובא לאישור הממשלה באחת הישיבות הקרובות

שירית אביטן כהן וענת ביין-לובוביץ' 09.02.2022
בועז סטמבלר / צילום: לפ''מ
בלעדי

מה מתרחש מאחורי הקלעים של המכרז לבחירת מנכ"ל לפ"מ?

המתמודדים מתלוננים על הליך משפיל, ובממשלה מתארים "משיכות חבל" בין שני מועמדים עיקריים שכל אחד מהם נדחף ע"י אגף אחר • ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל חדש ללשכת הפרסום הממשלתית העבירה לרה"מ בנט המלצה לשתי מועמדות אחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2022
קמפיין של לפ''מ עם דודו ארז / צילום: צילום מסך

האם המדינה משקיעה מספיק בפרסום למגזרים?

דפוסי צריכת המדיה השתנו בשנים האחרונות, אך התקציב שמשקיעה לשכת הפרסום הממשלתית במגזרים השונים נותר נמוך - כך עולה מנתוני מכון המחקר של הכנסת, שהזמינה ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי • הקורונה הגדילה את ההשקעה רק במעט

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2022
בועז סטמבלר / צילום: לפ''מ

מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית בועז סטמבלר פורש מתפקידו

סטמבלר הודיע למנכ"ל משרד רה"מ כי החליט שלא לממש את האופציה לקדנציה נוספת • בתקופה הקרובה צפויה לקום ועדת איתור שתבחר את המנכ"ל החדש

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2021
אולפן ערוץ 20 / צילום: איל יצהר

משבר זמני? לפ"מ הפסיקה לפרסם בערוץ 20

בערוץ 20 רומזים כי העלאת המחיר היא תירוץ בלבד, וכי מאחורי ההקפאה מסתתרים מניעים זרים; ואילו בלפ"מ טוענים כי הערוץ העלה את מחירי הפרסום מבלי שעדכן את אותם ומבלי לנהל על כך דיון מסחרי

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2021
שחר בן מאיר/ צילום: יונתן בלום

לפ"מ פועלת לגיבוש כללי גילוי נאות ביחס לתוכן שיווקי ופרסום סמוי

ההודעה ניתנה במסגרת עתירה שהגיש עו"ד שחר בן מאיר, שביקש להורות ליועמ"ש וללפ"מ להסביר מדוע לא יורו לכלל משרדי הממשלה ולגורמים ממשלתיים נוספים שלא להתקשר עם כל גורם תקשורתי בעסקאות תוכן שיווקי

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2021
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. מנגישים גם מסר יבש / צילום: לפ"מ

ברוח הבחירות והמלחמה בקורונה: לפ"מ מעבירה מסרים בהצלחה

הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית היא הזכורה ביותר בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של yes+ עדיין אהודה • פסח בפתח, ורק שתי פרסומות ברוח החג נכנסו לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2021
יולי אדלשטיין + בנימין נתניהו מתחם חיסוני קורונה קופת חולים לאומית אשדוד / צילום: אבי רוקח ידיעות אחרונות

משרד הבריאות משקיע חצי מיליון שקל בקמפיין משפיענים המעודד צעירים להתחסן

כמו כל הקמפיינים של משרד הבריאות, גם קמפיין המשפיענים נוצר ע"י לפ"מ, אולם המשרד לא פנה ישירות לסלבריטאים, אלא התקשר עם שתי סוכנויות משפיענים שגייסו כ-100 איש

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
חרדי תושב בני ברק עם מסכת פנים סוחב עגלת קניות  / צילום: Oded Balilty, AP

עתירה לבג"ץ: "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי חסר, מוגבל ובלתי מונגש"

יו"ר פורום הערים החרדיות מבקש כי המדינה תנמק מדוע תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם מוקצים באופן שוויוני בהתאם לחלקו היחסי של כל אחד מהמגזרים תוך בחירת המדיה האפקטיבית והרלוונטית למגזר • "הפרסום הממשלתי למגזר החרדי מביא לפערים קשים של מידע לציבור זה אשר מובילים אף לסיכון חייו"

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2021

ביטוח, בריאות: 9 מיליון והקורונה כובשות את טבלת הפרסומות

הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ היא הזכורה ביותר • 9 מיליון - האהובה • הקמפיין של Quik - סופרמרקט אונליין הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2020
הפרסומת של משרד הבריאות להגברת השימוש במסכות / צילום: משרד הבריאות

בריאות מעל לכל: פרסומות הקורונה כובשות את ראשות הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של משרד הבריאות הוא הזכיר ביותר וגם המושקע ביותר תקציבית • פרסומת פריגת - האהובה ביותר

דוד ורטהיים 15.10.2020

קטורזה והבוזגלוס כובשים את צמרת הפרסומות הזכורות והאהובות

אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "הפרסומת לבזק אינטרנט בכיכובם של גידי גוב ומשפחת בוזגלו מציגה שיעורי זכירה הגבוהים ב-81% מהממוצע" • הפרסומת של משרד הבריאות לחבישת מסכות - האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2020

   123456   

   נמצאו 86 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6