סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל

נועה קירל בקמפיין ביטוח ישיר / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
נועה קירל בקמפיין ביטוח ישיר / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

שתי פרסומות של אי.די.אי חברה לביטוח מככבות השבוע בראש דרוג הפרסומות הזכורות והאהובות. בראש דירוג הזכורות מדורגת הפרסומת של ביטוח ישיר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובה של נועה קירל, רושמת שיעור זכירה הגבוה בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%.

הפרסומת למותג השני של החברה, 9 מיליון, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעור אהדה הנמוך בכ-9% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.4%.

הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף היה הקמפיין של מפעל הפיס. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, עלה בהשקעה שבועית שעמד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-607 אלף שקל.

עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 429, בהשוואה ל-436 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-34.0 מיליון שקל, בהשוואה ל-31.1 מיליון שקל בשבוע הקודם.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988