אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?

קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת: "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-3% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.0%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת הפרסומת של 9 מיליון: "מבצע מטורף לסוף שנה-מצטרפים ומקבלים עד 500 שקל הנחה", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב PUBLICIS. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-3% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.6%. 

הזכורות והאהובות
 הזכורות והאהובות

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של בזק אינטרנט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ- 1.2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 495, בהשוואה ל- 545 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-25.9 מיליון שקל, בהשוואה ל-43.1 מיליון שקל בשבוע שעבר. התקציבים הם במחירים מוערכים.