בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה את ערעורם של עיריית תל-אביב וחברת אתרים בנוגע לאופן פירוק השיתוף בחניון כיכר אתרים שעל חוף ימה של תל-אביב. בהחלטה נקבע כי החניון יימכר בשלמותו ולא יפוצל.

פסק הדין השאיר על כנה את החלטת בית משפט השלום בהרצליה מלפני כשנה, שלפיה פירוק השיתוף בין עיריית תל-אביב, המחזיקה ב-73% מהקרקע, ומלון מרינה תל-אביב שבבעלות דובי שיף, המחזיק ב-27%, ייעשה בדרך של מכירת החניון ולא בדרך של פיצול החניון לשני חניונים.

מכיוונו של המלון, הפיצול יביא לירידת ערך שוויו של החניון. שוויו של החניון השלם עומד על כ-19 מיליון שקל, לעומת כ-17 מיליון שקל כמפוצל.

מכיוונה של העירייה מדובר בשטח עליו היא מקדמת תוכניות בנייה רחבות-היקף. לפני כשנה אישרה הוועדה המקומית תוכנית להריסת הכיכר ולהקמת 3 מגדלים הכוללים מגורים ומלונאות. חלק משיקום האזור, שהיה בעבר לאחד ממוקדי הבילוי האטרקטיביים בעיר ועם השנים הפך למקום מוזנח, כולל גם את שיקומו של החניון.

לטענת העירייה, חלק בלתי נפרד מפרויקט השיקום כולל הקמת חניון ציבורי במחיר שווה לכל נפש - דבר שיתאפשר לה כאשר היא מחזיקה בבעלות בחניון.

את מלון מרינה ייצגו עורכי הדין אלקס הרטמן, אמיר כספרי ושלומית ולרשטיין ממשרד ש.הורוביץ. את עיריית תל-אביב ייצגו עורכות הדין שירי אשכנזי ואורנה אחרק. את חברת אתרים יצגו עורכי הדין דניאל אלון וחן מטלון. 

מעיריית תל-אביב נמסא בתגובה כי "פסק הדין התקבל בעירייה ביום חמישי אחר-הצהריים. העירייה תלמד את פסק הדין ולאחר מכן תשקול את המשך צעדיה".