אתר הבגידות אשלי מדיסון, המציע סטוצים מחוץ למסגרת הנישואים ובימיו הטובים החזיק רשימה של למעלה מ-35 מיליון רשומים, נפרץ כידוע לפני כשנתיים, אולם הפרשייה לא פסקה מאז. האתר הסכים לאחרונה לשלם 11.2 מיליון דולר למשתמשים שפרטיהם נחשפו בעקבות הפריצה אליו, כך לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס .

החברה הקנדית המפעילה את האתר, ששינתה את שמה מ-Avid Life Media ל-Ruby Corporation, מסרבת להודות באחריות כלשהי לפריצה, אך מוכנה לשלם כדי לסיים את הפרשה. בשנה שעברה היא כבר שילמה 1.6 מיליון דולר לגופי ממשל אמריקאים כדי לרצות אותם ולשים סוף לחקירות נגדה, ועתה היא תפצה גם את הלקוחות שנפגעו מהפריצה.

לפי הסכם הפשרה, שעדיין דורש אישור מהשופט האחראי על התביעה הייצוגית בעיר סנט-לואיס שבמדינת מיזורי בארה"ב, האתר ישלם עד 3,500 דולר לכל משתמש. עם זאת, רק משתמשים שיוכיחו כי נפגעו יקבלו פיצוי, ורק כאלה שהחזיקו מספר חשבונות יוכלו להגיע לסכום הנקוב. היתר יקבלו סכומים קטנים יותר, ומי שלא יוכל להוכיח פגיעה, לא יקבל ככל הנראה דבר.

עורכי הדין שניהלו את התביעה יקבלו עד שליש מסכום הקרן המוקדשת לפיצוי הקורבנות, כך של-37 מיליון המנויים האחרים לא יישאר הרבה. סכום הפיצויים לכל לקוח לא תלוי במספר הלקוחות שיפוצו (בניגוד לנהוג בתביעות ייצוגיות רבות מסוג זה), ומה שיישאר מקרן הפיצויים לאחר התשלום למי שהוכיח פגיעה ייתרם לצדקה.