צומת הרחובות ארלוזורוב-החשמונאים ברמת-גן קרוי בפי תושבי השכונה "צומת הדמים", וזאת בשל התאונות הרבות המתרחשות בו. רק בחודש אוגוסט היו 4 תאונות קשות, כשהבוקר (ד') נשבר שיא נוסף, כאשר נהג אוטובוס קו 61 של דן איבד שליטה ודהר לעבר המדרכה כשהוא נבלם רק בפתחה של חנות, הממוקמת מטרים ספורים מתחנת האוטובוס אליה היה אמור להגיע ככל הנראה.

למרבה המזל, האירוע הזה הסתיים ללא נפגעים בנפש, ורק הנהג נחבל קלות ונראה מאד מבולבל. עדיין מוקדם לקבוע את נסיבות התאונה, וחוקרי המשטרה כבר בשטח, אבל לנהג כבר יש את הגרסה שלו.

מדובר בכביש מפותל ומוגבל בשדה הראייה הן לנהגים והן להולכי הרגל, כאשר את הצומת הספציפי חוצים מדי יום מאות ילדים בדרכם לבתי הספר והגנים הסמוכים. כבר שנים רבות מתריעים תושבי השכונה על הסכנה הטמונה בו. בחודשים האחרונים הם אף מנהלים מאבק במסגרתו הם פונים שוב ושוב לעיריית רמת-גן בדרישה לטפל בצומת ולהסדיר את התנועה, אם על-ידי הצבת רמזורים ואם באמצעות כיכרות שיאטו את התנועה. נכון לכתיבת שורות אלה טרם נעשה דבר בעניין.

מעיריית רמת-גן נמסר כי "בימים אלה ממש השלימו את תכנון הפרויקט להקמת מעגל תנועה בצומת הרחובות ארלוזרוב-החשמונאים, לרבות העתקת עצים בתוואי המוצע, וכל זה בתיאום עם גורמי תשתיות בעירייה ומחוצה לה. הצפי לביצוע הוא בשבועות הקרובים".

מחברת דן נמסר כי "מדובר בנהג ותיק ומנוסה המכיר היטב את הכביש. אנו נבדוק ונחקור את נסיבות המקרה ומצרים על כך ושמחים שהאירוע נגמר ללא נפגעים".