• הצהרת נגישות
  • דלג לתכנים
  • גודל מסך 100%
  • הגדלת מסך
  • הקטנת מסך
  • עיוור צבעים
  • מסך שחור לבן
  • מוקד שרות טלפוני 5988*
גלובס – זירת העסקים של ישראל - לוגו

גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

לאתר הרגיל | פורטל פיננסי |
מדורים
שוק ההון וול סטריט ושוקי עולם נדל"ן ותשתיות היי-טק תקשורת ואינטרנט נתח שוק וצרכנות דין וחשבון קריירה, יזמות וחדשנות עסקי ספורט פנאי רכב
|
נושאים בדף
this DIV show by javascript link to headers in the page
|
עיתון דיגיטלי
חדשות G נדל"ן
עמוד הבית  וידאונדל"ן ותשתיות

מה מרגיז את כולם בתכנית תמ"א 38 החדשה של עיריית ת"א?

תוכנית חדשה של עיריית תל אביב שמקודמת עכשיו בוועדה המקומית מבקשת לחייב כל קבלן או יזם שמקדם תמא 38 או מקבל הקלה שמאפשרת לו להגדיל את מספר הדירות בפרויקט, לכלול בתוך הבניין שטח ציבורי, שיהיה שייך לעירייה - והיא תוכל כבר להחליט מה לעשות בו. הפרטים בוידאו

תאריך ושעת עדכון:24/5/2018 11:56 משך הסרטון: 2:00 דקות

התוכניות שלנו בגלובס TV

כתבות נוספות מדור

עדיאל שמרון, ועידת ישראל לנדלן / צילום: איל יצהר הקלק וצפיה בסרטון

מנהל רשות מקרקעי ישראל: "אובדן הכנסות ממחיר למשתכן אינו אמיתי"


לדברי עדיאל שמרון, 2018 הייתה שנת שיא בהכנסות מהקרקע למרות התוכנית המסבסדת, ואין באמת בעיה למשפרי דיור לקנות דירה • "אומרים שרמ"י מנהלת 93% מקרקעות המדינה, אבל בכפר סבא אין לנו מגרש אחד" • בנוסף אמר כי רמ"י שינתה כיוון והקשיחה את התנאים מול קבלנים שמתעכבים בבנייה: "אנחנו מקפידים על לוחות זמנים ומטילים סנקציות על קבלנים אם אין בנייה" (משך הסרטון: 15:36 דקות)

תמר זנדברג \ צילום: איל יצהר הקלק וצפיה בסרטון

"שקד הפכה את ה-D9 על ביהמ"ש לתוכנית עבודה מסודרת, ובנט מחרחר מלחמה"

כך אמרה היום יו"ר מרצ, תמר זנדברג, בוועידת ישראל לנדל"ן של "גלובס" • על הפגישה עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן: "אנחנו היחידים שמחווטים על האינטרס של מדינת ישראל" (משך הסרטון: 13:41 דקות)

מבקר המדיה/ צילום: תמר מצפי הקלק וצפיה בסרטון

דו"ח חמור של מבקר המדינה על מצב התחבורה בישראל

העומסים בכבישים, איחורי הרכבות ,מחסור בנהגי אוטובוס ובאגף התחבורה הציבורית במשרד התחבורה יושב עובד אחד בלבד (משך הסרטון: 0:58 דקות)

פקקים/צילום:איל יצהר הקלק וצפיה בסרטון

כל הסיבות הטובות שנמשיך לעמוד בפקקים

ישראלי ממוצע מבזבז שעה שלמה ביום בפקקים. בעוד חמש שנים מהיום, כך אומרים המומחים לחקר התחבורה זמן זה יגדל פי 1.5-2. אם לא יימצא פתרון בטווח המיידי, המדינה עלולה להיקלע למשבר תחבורתי אמיתי. אבל יש פתרונות. צפו בוידאו (משך הסרטון: דקות)

שרות לקוחות התחבר לאתר גלובס הרשמה באתר גלובס
מנוי לגלובס (לא נגיש) צור קשר איתנו באמצעות דוא"ל פרסמו אצלנו
כל הזכויות שמורות לגלובס 2021