לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות. אך זה מה שקורה במהלך אפליקציית הארנק הדיגיטלי שמשיקה Yellow.
את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס. את הקמפיין שמלווה את המהלך יצר עבור החברה משרד הפרסום מקאן תל-אביב שמטפל בתקציב הפרסום של yellow.
את הרעיון לאלפליקציה הגו במקאן ת"א שמלווה את yellow ומטפל בתקציב הפרסום שלה. מינט מקבוצת פובליסיס נבחרה בתום הליך של מכרז להפוך את הרעיון למציאות.