• הצהרת נגישות
  • דלג לתכנים
  • גודל מסך 100%
  • הגדלת מסך
  • הקטנת מסך
  • עיוור צבעים
  • מסך שחור לבן
  • מוקד שרות טלפוני 5988*
גלובס – זירת העסקים של ישראל - לוגו

גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

לאתר הרגיל | פורטל פיננסי |
מדורים
שוק ההון וול סטריט ושוקי עולם נדל"ן ותשתיות היי-טק תקשורת ואינטרנט נתח שוק וצרכנות דין וחשבון קריירה, יזמות וחדשנות עסקי ספורט פנאי רכב
|
נושאים בדף
this DIV show by javascript link to headers in the page
|
עיתון דיגיטלי
חדשות G נדל"ן
עמוד הבית  וידאו

כוכבת ילדים או משקיעת נדל"ן מתוחכמת? חני נחמיאס היא גם וגם

מההשקעה הראשונה בגיל 10, דרך הדירות הקטנות ועד בית המלון שבנתה בקמבודיה ● חני נחמיאס בנתה קריירה מפוארת כשחקנית וכוכבת ילדים, אבל היום מודה ש"השקעות בנדל"ן זה ממכר, ומשתלם יותר מלרוץ ל-4 הצגות ביום" ● פרק VIP של הפודקאסט כסף בקיר

תאריך ושעת עדכון:3/6/2019 14:42 משך הסרטון: 3:55 דקות

התוכניות שלנו בגלובס TV

כתבות נוספות מדור

הקלק וצפיה בסרטון

(משך הסרטון: דקות)

מיכל ברורמן בלומנשטיק וזוהר עיני בשיחה עם מיטל וייזברג / צילום: ניב קנטור הקלק וצפיה בסרטון

"דווקא בעידן ה-AI ההון האנושי משמעותי יותר - הם אלה שמתכננים, מציבים מטרות ומנהלים את הסוכנים"

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, מיכל ברורמן בלומנשטיק, ומייסד פורט, זוהר עיני נפגשו לשיחה בכנס TECH IL של גלובס ● ברורמן בלומנשטיק: "הערך העיקרי שישראל מביאה הוא היזמות הישראלית, ה- go get it" ● עיני: "חברות שידעו למנף הון אנושי, ידע, יצירתיות – עם AI – יקפצו קדימה" (משך הסרטון: דקות)

פאנל ''בין קלוד לשער הדולר: האם ההייטק הישראלי ימשיך לצמוח ב-2026?'' בכנס TECH IL של גלובס / צילום: ניב קנטור הקלק וצפיה בסרטון

"מתכנתים שמרוויחים מיליון שקל בחודש": איך ייראה ההייטק הישראלי בעקבות מהפכת ה-AI?

בפאנל מורחב של יזמים ומשקיעים שנערך בכנס TECH IL של גלובס, ניסו המשתתפים להעריך איך ייראה שוק ההייטק הישראלי בעקבות מהפכת ה-AI, מי יהיו המרוויחים הגדולים, ומה המדינה יכולה לעשות כדי לשמר את מעמדה בתחום: "לא מאוחר מדי להקים עוד אנתרופיק" (משך הסרטון: דקות)

מיטל וייזברג, ניר קידר, אבי בן אסאייג, דרור בין / צילום: כדיה לוי הקלק וצפיה בסרטון

מנכ"ל רשות החדשנות: "אנחנו מזהים בייבי בום של סטארט־אפים"

בפאנל מיוחד במסגרת כנס "מובילות בתעשייה הישראלית", שוחחו מנכ"ל רשות החדשנות, נשיא מכללת ספיר ומנכ"ל אסם־נסטלה על גל היזמות החדשה שהמלחמה הביאה ● לדבריהם, העתיד ייבנה בפריפריה, בתעשייה, ובחיבור ההכרחי שבין מחקר ואקדמיה לשטח (משך הסרטון: דקות)

שרות לקוחות התחבר לאתר גלובס הרשמה באתר גלובס
מנוי לגלובס (לא נגיש) צור קשר איתנו באמצעות דוא"ל פרסמו אצלנו
כל הזכויות שמורות לגלובס 2021