אתגר 14 הימים של "גלובס" / צילום: unsplash, גלובס
אנחנו מקווים שאתם מחזיקים מעמד בבידוד, וננסה לעזור לכם לצלוח את אתגר 14 הימים. תוכלו להירשם כאן לניוזלטר החדש שלנו ותקבלו זוויות מפתיעות על הנגיף שמשגע את העולם פלוס טעימה מהתכנים האיכותיים של מיטב כתבי גלובס. תרגישו טוב ובואו נצא לדרך.
בשל משבר הקורונה: הרשת החברתית הגדולה בעולם תעניק 100 מיליון דולר לכלי תקשורת בעולם. המניע למהלך? " אם אנשים היו זקוקים להוכחה נוספת לכך שעיתונות היא שירות ציבורי חיוני, הם מקבלים אותה בתקופה הנוכחית", נכתב בפוסט שפרסמה פייסבוק, "בתקופה שבה כמעט כל העסקים נפגעים פיננסית מהמשבר, אנו מכירים בכך שאנחנו במצב טוב יותר מרובם, ואנחנו רוצים לעזור " ● עמרי זרחוביץ' ● לחצו כאן לכתבה המלאה
חברות מסחריות מעדיפות לשמור את הסודות המסחריים שלהן קרוב לחזה, אבל זמנים קשים מובילים למעשים יוצאי דופן. תאגיד הענק הרפואי מדטרוניק החליט לוותר על חלק מהפטנטים שלו ולאפשר לכל אדם בעולם לייצר את מכשירי ההנשמה של החברה. מנכ"ל מדטרוניק כתב בטוויטר: "אתגר אנושי חסר תקדים דורש תגובה אנושית חסרת תקדים" ● רועי ברק ● לחצו כאן לכתבה המלאה
ד"ר אנתוני פאוצ'י, ראש המרכז הלאומי לאלרגיות ומחלות זיהומיות בארה"ב (CDC), מזהיר מפני התפרצות מחודשת של ה קורונה בסתיו. לדבריו, " אם הנגיף יחזור בסתיו, זה כבר יהיה משחק אחר לגמרי מזה שהיה לנו בסבב הנוכחי. היכולת שלנו לעקוב, לבדוק, להתחקות, לבודד חולים ונשאים תהיה הרבה יותר טובה" ● רועי ברק ● לחצו כאן לכתבה המלאה
רוצים לקרוא את הניוזלטר המלא? - מוזמנים להירשם כאן