גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

וול סטריט ננעלה בעליות; המשקיעים נערכים לפתיחה מחודשת של הכלכלה, הנפט המשיך לצלול

המסחר התאפיין בעליות במגזרים שספגו מכה קשה מסגירת העסקים ● חלק מהמדינות החלו להתיר חזרה הדרגתית של פעילות עסקית ● עליות חדות נרשמו באירופה ● מחיר הנפט מסוג WTI צנח בכ-25% על רקע המצוקה באחסון המלאי

בורסת וול סטריט / צילום: Associated Press
בורסת וול סטריט / צילום: Associated Press

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

23:00

העליות בוול סטריט התחזקו מעט לקראת סיום המסחר הערב (ב'), ומדד דאו ג'ונס ננעל בעלייה 354 נקודות או 1.5%. S&P 500 התחזק בשיעור דומה ומדד נאסד"ק טיפס ב-1.1%.

מחיר חבית נפט מסוג WTI צלל היום בקרוב ל-25%. 

21:30

נמשכות העליות בוול סטריט, ומדדי דאו ג'ונס ו-S&P 500 מתחזקים קרוב ל-1.4% בעוד שהנאסד"ק עולה ב-1%. מניות ג'י.פי מורגן צ'ייס  ווולט דיסני  בולטות בעליות במדד הדאו ומגזר הפיננסים מושך למעלה את ה-S&P. 

הצניחה בנפט נמשכת וחבית WTI מאבדת 20% אחרי שכבר צנחה היום ב-30%.

19:25

נמשכות העליות בוול סטריט. שלושת המדדים המובילים מטפסים בכ-1.4%-1.3%. את העליות מובילות מניות של חברות שצפויות ליהנות מהפתיחה המחודשת של הכלכלה לאחר מגפת הקורונה. עליות של יותר מ-1% נרשמות במניות יונייטד איירליינס, MGM ריזורטס וקרניבל. עליות דומות נרשמות גם במניות גאפ וקוהל'ס. 

באירופה ננעל המסחר בעליות בעוד המשקיעים ממתינים לישיבות של הבנק המרכזי השבוע שבהן יוחלט בנוגע להמשך צעדי התמריצים לכלכלה.

מדד סטוקס 600 טיפס בכ-1.8%, פרנקפורט ומילאנו זינקו ב-3.1%, פריז התחזקה ב-2.6% ובלונדון נרשמה עלייה של כ-1.6%.   

וול סטריט חוזרת היום משבוע המסחר הראשון מבין שלושה שננעל בירידות. על הסנטימנט בשוק ממשיכה להכביד צניחת מחירי הנפט. מחיר חבית נפט מסוג WTI למסירה ביוני צונח בכ-28% לכ-12.2 דולר ומחיר חבית ברנט מאבד כ-9% ל-19.6 דולר. ביום שישי האחרון נעלו המחירים שבוע שמיני מתוך תשעה של ירידות מחירים.  

מחיר חבית WTI למסירה ביולי צונח יותר מ-11 דולר ל-18.8 דולר, והחוזה לאוגוסט מאבד יותר מ-7% ל-22 דולר לחבית, מה שמראה כי השוק אינו צופה התאוששות משמעותית בחודשים הקרובים.

"השווקים מבינים כי בעיות האחסנה לא נפתרו וכי אנו בדרך להגיע לקצה יכולת האחסון בתוך כמה שבועות", אומר אחד האנליסטים בתחום הנפט.

הירידות בנפט האמריקאי, WTI, חדות יותר, כשעיניי המשקיעים נשואות אל המכלים המתמלאים במהירות בקושינג אוקלהומה, שם נמצא מתקן האחסון הגדול ביותר בארה"ב מלבד המאגר הממשלתי. זהו גם המקום שבו החוזה מתומחר. 

מנכ"ל בואינג, דייב קלהון, אמר היום לבעלי המניות כי הביקושים לטיסות לא יתאוששו בשנתיים-שלוש הקרובות. לדבריו, כשהשוק המסחרי יתאושש "הוא יהיה קטן יותר".  

17:40

המניות בוול סטריט עולות היום כשהמשקיעים מעכלים אפשרות של פתיחה מחודשת של הכלכלה לפעילות לאחר התפרצות הקורונה. מדד דאו ג'ונס מטפס בכ-1% ועליות דומות נרשמות גם בנאסד"ק וב-S&P 500.

בעליות של 4%-3% בולטות מניות ג'יי.פי מורגן צ'ייס, סיטיגרופ, וולס פארגו ובנק אוף אמריקה. 

חלק מהמדינות, לרבות אלסקה, ג'ורג'יה, קרוליינה הדרומית, טנסי וקסס מתחילות לאפשר למסעדות ולמוסדות שירותים אחרים לחזור לפעילות. 

מושל ניו יורק הודיע על תוכנית שלבים לחזרה לפעילות כלכלית, כשהשלב הראשון יכלול את ענפי הבנייה והייצור.  

16:30

שבוע המסחר בוול סטריט נפתח במגמה חיובית. מחיר הנפט מסוג WTI (חוזה ליוני) צונח בכ-27% לרמה של כ-12.3 דולר לחבית. 

על רקע מגפת הקורונה, חברת אבטחת הסייבר צ'ק פוינט  סיכמה היום רבעון ראשון חזק - אך משעה את התחזיות השנתיות שלה ולא מספקת תחזית רבעונית, לראשונה בתולדות החברה.

גם  אודיוקודס , ספקית פתרונות תקשורת לעסקים ופתרונות VoIP, פרסמה היום דוחות חזקים. החברה רשמה ברבעון הכנסות של 52 מיליון דולר לעומת תחזיות האנליסטים ל-50.9 מיליון דולר, והרווח הנקי Non-GAAP למניה הגיע ל-25 סנט, גבוה ב-2 סנטים מהתחזיות. 

15:40

נמשכות העליות החדות בבורסות אירופה. מחיר הנפט מסוג WTI (חוזה ליוני) צונח בכ-23% לרמה של כ-13 דולר לחבית. 

כלכלני פעילים מציינים, בסקירה שפרסמו היום כי "התפשטות הקורונה הביאה לסגר ולעצירה משמעותית בכמעט כל הפעילויות הכלכליות והחברתיות במרבית המשקים בעולם . בין הענפים שנפגעו בצורה משמעותית נמצאים למשל התיירות, התעופה, התרבות והבידור, והמסחר והשירותים , כאשר חלק ניכר מהנזקים מתמקד בעצמאיים ובעסקים קטנים ובינוניים. על הרקע הזה, עוד לפני סיום הרבעון הראשון של השנה, מדינות רבות נכנסו למיתון, וביניהן ארה"ב, סין, גרמניה, איטליה, ישראל, ואחרות. כפי שכתבנו בעבר, נראה כי עוצמת המיתון תהיה גדולה במיוחד ברבעון הנוכחי, בו צפויה ירידה חדה בתמ"ג ועלייה בשיעורי האבטלה כמעט בכל מקום בעולם. מנגד, טבעם של השווקים הפיננסיים הוא שהם מסתכלים קדימה, כולל ליום שאחרי סיום המשבר הנוכחי, למרות שקיימת אי-ודאות ניכרת באשר למאפיינים של המצב אחרי הקורונה" .

"בשבועות האחרונים, נוצרה אופטימיות מסוימת בקרב המשקיעים כתוצאה מהשילוב של: (1) הפעילות האינטנסיבית מאד של מדענים בחיפוש אחר חיסון ותרופה לחלת הקורונה (2) הסטטיסטיקה של ההדבקות ומספרי הנספים מהמחלה, המצביעה על דעיכה מסוימת של אלה במדינות רבות, דעיכה שמאפשרת כיום תכנון של אסטרטגיות יציאה מהסגר, ו- (3) העמקת המדיניות המרחיבה ע"י בנקים מרכזיים וממשלות שעולם, ובראשם בארה"ב. לסיכום, אין בהכרח סתירה בין המגמות הריאליות והפיננסיות.בכל מקרה, במבט לעתיד, התגובות המהירות בשווקים והתנודתיות הגבוהה במדדים צפויות להימשך" .

13:30

עליות של עד 2.5% בבורסות אירופה המרכזיות. המסחר בוול סטריט צפוי להיפתח בעליות של 0.8%-1.1% במדדי המניות המובילים.

11:50

עליות חדות בבורסות אירופה, ובמקביל הנפט חוזר לצנוח לאחר מספר ימים של עליות. חוזה על הנפט (WTI) למסירה ביוני רושם כעת ירידה של 13% למחיר של 14.66 דולר לחבית. 

בבית ההשקעות פסגות מציינים כי "השבוע הולך להיות עמוס בשווקים כאשר לצד נתוני מאקרו חשובים, עונת הדוחות תיכנס להילוך גבוה עם 140 חברות שצפויות לדווח כולל חלק מהחברות הגדולות ביותר (אמזון, מיקרוסופט, אפל ועוד) ".

בין אירועי המפתח בארה"ב - החלטת הפד, נתוני הצמיחה לרבעון הראשון, מדדי מנהלי הרכש בתעשייה. בגוש האירו גם כן תתקיים החלטת הריבית של ה-ECB, יפורסמו נתוני הצמיחה, אמון הצרכנים, מכירות קמעונאיות, שיעור אבטלה ומדד המחירים לצרכן.

אחרי שבוע באשפוז בבית חולים, כולל ארבעה לילות בטיפול נמרץ, ושבועיים נוספים בהתאוששות, חזר הבוקר ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון למעון הרשמי של ב"דאונינג 10", לתפקד כמי שמוביל את המאבק הבריטי בהתפרצות החמורה של נגיף הקורונה בממלכה המאוחדת.

10:10

המסחר בבורסות אירופה נפתח בעליות חדות. הדאקס מזנק ב-2.2%, הקאק ב-1.8% והפוטסי ב-1.5%.

מחיר הנפט צונח בשעה זו בצל מצוקת איסון המלאים. רון אייכל, אנליסט ההשקעות של Colmex ישראל, מעריך כי "הזהב השחור הפך לביצה שחורה וטובענית. הנפט הוא סחורה מחזורית ולכן תידרש אופטימיות אמיתית בכדי שישוב לרמות של 30 עד 50 דולר לחבית".

"השילוב בין ביקוש חלש מאוד כתוצאה מהבידוד החברתי וזעזוע היצע חיובי כתוצאה ממלחמת המחירים הסעודית-רוסית הותירו את השוק הגולמי רווי בסחורה". המצב של חברות האנרגיה, שלחלקן חובות גדולים מאוד, כל-כך מאתגר, עד כדי כך שביום חמישי אמר שר האוצר האמריקני סטיבן מנוצ'ין כי הממשלה שוקלת תוכנית הלוואות לחברות אנרגיה כנגד קבלת מניות. תוכנית שמזכירה את משבר הסאב-פריים בשנת 2008 שבו הממשל האמריקני הציל את ענקיות המשכנתאות "פאני-מיי" ו-"פרדי-מק".

07:15

המסחר באסיה מתנהל הבוקר (ב'( בעליות שערים כשבשעה זו החוזים העתידיים בוול סטריט מטפסים לקראת שבוע עמוס בדוחות כספיים. מחיר הנפט צונח ב-8% מתחת לרמה של 16 דולר לחבית.

מדד הניקיי היפני מזנק ב-2.2% על רקע הצפי להזרמה נוספת של הון מצד הבנק המרכזי זה החודש השני ברציפות. 

הבורסה בהונד קונג עולה ב-1.6%, שנחאי מטפסת ב-0.7%. בשעת בוקר מוקדמת זו החוזים העתידיים על מדד הנאסד"ק עולים ב-0.8%, אלו על הדאו ג'ונס מטפסים ב-0.6%. 

עונת הדוחות בוול סטריט תרכז עניין השבוע עאשר ענקיות הטכנולוגיה וחברות התעופה צפויות לפרסם דוחות. החברה האם של גוגל אלפאבית תפרסם ביום שלישי יחד עם פייזר, מרק, חברות השבבים AMD ו-3M. טסלה בואינג פייסבוק ומיקרוסופט יפרסמו ברביעי, אמזון אמריקן איירליינס יונייטד מקדונלדס ואפל יפרסמו בחמישי.

עוד כתבות

אנדרו אביר, המשנה לנגיד בנק ישראל, בכנס TECH IL / צילום: כדיה לוי

המשנה לנגיד בנק ישראל: "לשקל הדיגיטלי תהיה השפעה על התחרות בבנקים"

אנדרו אביר אמר בכנס TECH IL של גלובס כי כי בשבועות הקרובים בנק ישראל יוציא לדרך פרויקט טכנולוגי משמעותי, כחלק מתהליך בחינת ההיתכנות להנפקת מטבע דיגיטלי ● לפי התוכנית של בנק ישראל, "השקל הדיגיטלי יהיה פלטפורמה לחדשנות"

יירוטי כיפת ברזל מעל שמי אשקלון, ערב מתקפת הכטב''מים מאיראן / צילום: Reuters, Amir Cohen

ישראל החליטה: תקיפה ברורה ונחרצת נגד איראן; נשלמה היערכות חיל האוויר

דיווח: סעודיה ואיחוד האמירויות חלקו מידע מסווג עם ארה"ב כדי לסכל את המתקפה האיראנית ● קבינט המלחמה התכנס ב-14:00 לדיון נוסף על תגובת ישראל מול איראן ● נשיא צרפת מקרון הודיע כי ישוחח היום עם נתניהו; שר החוץ הבריטי: "שוקלים להטיל סנקציות נוספות על איראן" שר החוץ של ארה"ב אנתוני בלינקן שוחח עם שרי החוץ של ערב הסעודית, ירדן ומצרים עדכונים שוטפים

ד''ר זיו קציר, ראש התוכנית הלאומית לבינה מלאכותית ברשות החדשנות, בכנס TECH IL / צילום: תמר מצפי

זיו קציר: "בעולם מעריכים מאוד את הערך המוסף שאנו מביאים לתחום ה-AI"

ד"ר זיו קציר, ראש התוכנית הלאומית לבינה מלאכותית ברשות החדשנות, הזהיר בכנס TECH IL של גלובס כי המרוץ העולמי לבינה מלאכותית מחריף: "כל מדינה מנסה לקחת את החלק הארי מהענף הצומח, ומי שלא רץ קדימה, משתרך מאחור"

כנס TECH IL / צילום: תמר מצפי

הסטארט־אפים הישראלים ממשיכים להוביל קדימה

כנס TECH IL של גלובס התקיים בהצלחה, בהשתתפות בכירים רבים מהתעשייה, ממשרדי הממשלה ורגולטורים מובילים ● הכנס הוכיח שדווקא בימים מאתגרים אלו, קהילת ההייטק הישראלית ממשיכה לשגשג, ליזום ולהוביל קדימה

גיל שויד / צילום: גלובס

גיל שויד על הפרישה מתפקיד מנכ"ל צ'ק פוינט: "לא מתחרט על כלום, רוצה לבנות את המוצר הבא"

"אני גאה שצ'ק פוינט תמיד הייתה יציבה, לא הייתה שנה אחת שלא הרווחנו", כך אומר גיל שויד, מנכ"ל חברת הסייבר צ'ק פוינט ב-31 השנים האחרונות, בשיחה עם עורך ההייטק של גלובס, אסף גלעד, בכנס TECH IL של גלובס ● על השפעות המלחמה אומר שויד כי "הנזק המקומי הוא לא הבעיה, אלא הנזק שייגרם לטווח רחוק"

חן חיים, סמנכ''לית התפעול של חברת הרחפנים XTEND ליאור סגל, מנכ''ל חברת גילוי הרחפנים, העין השלישית, חגי בלשאי, מנכ''ל חברת הרובוטיקה הצבאית רובוטיכאן בשיחה עם אסף גלעד / צילום: כדיה לוי

"פרדוקס": מנהלי חברות הרחפנים חשפו – זו הסיבה שסין מנצחת אותנו

חן חיים, סמנכ"לית התפעול של XTEND, ליאור סגל, מנכ"ל עין שלישית, וחגי בלשאי, מנכ"ל חברת רובוטיכאן, השתתפו בפאנל בכנס TECH IL של גלובס ● הם שוחחו עם אסף גלעד על הלקחים מהמלחמה, ולאן מתקדמת טכנולוגיית הרחפנים

שר המשפטים יריב לוין, יו''ר הוועדה לבחירת שופטים / צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

המערכת קורסת תחת העומס, אבל הוועדה לבחירת שופטים לא מינתה שופטים

למרות שהייתה אמורה למנות שופטים לבתי המשפט המחוזיים בתל אביב, מרכז ולבית משפט השלום בירושלים, הוועדה לבחירת שופטים התכנסה אך לא בחרה שופטים חדשים ● השופטים בישראל דנים בעשרות ומאות תיקים בו זמנית, ובינתיים בתי המשפט נותרים במחסור גדול של שופטים וקורסים תחת העומס, כך שהציבור נפגע

ערן רביד, CIO, מקורות / צילום: כדיה לוי

ערן רביד, CIO במקורות: "המשכנו לספק מים גם למוצבים בצפון שנפגעו קשות בלחימה"

בחברת המים הלאומית מקורות מספקים מים, גם בשעות משבר ● ערן רביד CIO במקורות, הוצנח לתפקיד יממה אחרי פרוץ המלחמה ● במהלך כנס TECH IL של גלובס הוא הציג את דרכי ההיערכות הטכנולוגית של החברה לזמני משבר

וול סטריט / צילום: Shutterstock

מגמה מעורבת בוול סטריט; מורגן סטנלי עולה ב-4%, טסלה יורדת ב-3%

נאסד"ק יורד ב-0.3% ● קרן המטבע העלתה את תחזית הצמיחה העולמית ● טראמפ מדיה יורדת ב-11% ● בנק HSBC ממליץ על מניית AMD ● שווי השוק של טסלה ירד בכ-40% מתחילת השנה ● השקעת ענק למיקרוסופט בחברת AI מאיחוד האמירויות ● איתן בן אליהו ימונה ליו"ר ננו דיימנשן ● באופנהיימר חיוביים לגבי פאלו אלטו ונטפליקס

מייסדי חברות Ermetic, Snappy ו-Pecan, שדורגו בעבר / צילומים: איל יצהר, אלעד מלכה

רווח במקום צמיחה: תובנות מהסטארט־אפים המבטיחים של השנים הקודמות

לקראת חשיפת 10 חברות הסטארט־אפ המבטיחות של גלובס לשנת 2024 ביום חמישי הקרוב, בדקנו מה אפשר ללמוד מחברות שדורגו פה בעבר וכעת מתמודדות עם מציאות שונה בחוץ ● "המשקיעים נוהרים להשקעה במספר מצומצם יותר של חברות, אך בעלות איכות גבוהה יותר"

מטוס של EasyJet / צילום: Shutterstock

איזיג'ט מבטלת טיסות עד סוף אוקטובר: איזה קווים יושפעו במיוחד?

ענקית הלואו קוסט רק החזירה פעילות לישראל, ותוך שבועיים ביטלה את כל הטיסות לארץ עד סוף אוקטובר ● המהלך צפוי להשפיע על כ־100 אלף נוסעים, שלדברי החברה יקבלו החזר כספי ● בשוק מעריכים כי הנפגעים העיקריים יהיו הקווים למערב אירופה

נתב''ג / צילום: טלי בוגדנובסקי

המתקפה האיראנית יצרה "פקק" בנתב"ג: זה הפתרון של משרד התחבורה

בימי שגרה אין המראות מנתב"ג בשעות הלילה המאוחרות ● בליל המתקפה האיראנית המרחב האווירי של ישראל נסגר, ולמרות ביטולי הטיסות הרבים, עם חידוש הטיסות לישראל וממנה נוצר פקק ● במשרד התחבורה הנחו על פתרון ליומיים הקרובים

מנכ''ל שטראוס, שי באב''ד / צילום: איל יצהר

נפרדת מתחומים עם רווחיות נמוכה: אלה הפעילויות ששטראוס מתכוונת למכור

קבוצת שטראוס חוזרת להתמקד בפעילויות הליבה שלה ומעמידה על המדף את חלקה במפעל וכוורת יד מרדכי, את פעילות הירקות הטריים והמצוננים "טעם הטבע" ואת רשת קפה עלית

שרית פירון, ראש קרן ההשקעות Team8 capital וחמוטל מרידור, שותפה בקרן וינטג' בשיחה עם מיטל ויזברג / צילום: תמר מצפי

"הסנטימנט העולמי לא לטובתנו": שתי משקיעות ההייטק הבולטות בישראל מסבירות איך לגייס כסף באמצע המלחמה

שרית פירון, ראש קרן ההשקעות Team8 Capital, וחמוטל מרידור, שותפה בקרן וינטג', התייחסו בכנס TECH IL של גלובס לירידה בהיקף ההשקעות בהייטק בצל המלחמה ● פירון: "לאורך השנה-שנתיים הקרובות יש סיכוי שנראה משקיעים יוצאים מכאן" ● מרידור: "יש גם קולות בעדנו, משקיע אמר לי שהחברות הישראליות הן הכי טובות בפורטפוליו שלו"

מפגינה באיסטנבול מניפה דגלי פלסטין בהפגנה למען עזה. בציבור הטורקי גוברות הקריאות לניתוק הקשרים הכלכליים עם ישראל / צילום: ap, Khalil Hamra

"מרמרה 2" ודיונים על הרחבת החרם: בטורקיה מחריפים את הטון נגד ישראל

ההחלטה של טורקיה לפגוע קשות בסחר עם ישראל נובעת גם מהאיסור הישראלי להצניח סיוע בעזה, אבל בעיקר מהדרתה מדיוני השיקום של עזה, שעשויים להכניס הרבה כסף למקורביו של ארדואן ● מהלומה נוספת לסחר עלולה להיגרם ממשט מתוכנן לרצועת עזה, שטורקיה תיטול בו חלק

שיגור כטב''ם איראני / צילום: Reuters, dpa via Reuters Connect

בהשראת רוסיה: גילויים חדשים על התקיפה האיראנית וההצלחה הישראלית

התקיפה של איראן תוכננה באופן ששיחזר במובנים רבים כמה מן התקיפות הרוסיות הגדולות באוקראינה, וכללו תחילה נחיל כטב"מים שנועדו להציף את ההגנה האווירית ● החולשה של היכולת הצבאית הקונבנציונלית של איראן עלולה להוביל את מקבלי ההחלטות באיראן לאופציה הגרעינית

רחוב כנפי נשרים 24 בירושלים / צילום: דוברות עיריית ירושלים

רשות המסים שכרה מקומות חניה ל-17 עובדים. כמה היא משלמת?

מאז פרצה המלחמה, רשות המסים שוכרת חניה ל־17 עובדים ותשלם כ־180 אלף שקל עד סוף 2024 ● "העובדים הועסקו במוקד למתן מענה לצורכי המלחמה. עובדים אלו נדרשו להגיע בשעות הבוקר המוקדמות וסיימו את עבודתם בשעות הערב המאוחרות" ● נכון להיום רשות המסים שוכרת חניות מבעלי חניונים פרטיים ב־48 חניונים ברחבי הארץ

שלט אנטי־ישראלי המציג טילים איראניים, טהרן / צילום: Reuters, Majid Asgaripour

רבים מהטילים ששוגרו מאיראן לישראל נפלו בדרך. וזו הסיבה

לפי "וול סטריט ג'ורנל", כמחצית משיגורי הטילים הבליסטיים האיראניים נכשלו או התרסקו עוד לפני הגיעם ליעד, מה שקרה גם לחלק מהכטב"מים ● רותם מי־טל, מנכ"ל חברת אסגארד, המפתחת טכנולוגיה צבאית לתעשיות הביטחוניות, מסביר בשיחה עם גלובס למה זה קרה

מנכ''לית בול מסחר, אדוה עשור / איור: גיל ג'יבלי (עיבוד: טלי בוגדנובסקי)

המנכ"לית שתקבל מיליונים בזמן שמחזיקי האג״ח יחטפו תספורת

שנה לאחר קריסתה הפתאומית של חברת האשראי החוץ-בנקאי, חושף מתווה הסדר החוב שלה כי מחזיקי האג"ח צפויים למחוק עשרות מיליוני שקלים ● מי שצפויה להוביל את ההסדר היא מנכ"לית בול מסחר, אדוה עשור, שתזכה לתגמולים המוערכים בכ-5 מיליון שקל בתקופת ההסדר

תשואות קרנות הפנסיה והגמל: מעל כולם בלטו שוב המסלולים העוקבים אחר מדד ה-S&P 500 / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

החודש החזק של קרנות הפנסיה וההשתלמות: אלו הגופים המצטיינים

קרנות ההשתלמות רשמו במרץ תשואה ממוצעת של 2.3% במסלול הכללי ו-3.8% במסלול המנייתי ● אלטשולר שחם הצטיינה בכל המסלולים בחודש החולף, מור בלטה בסיכום הרבעון ● וגם: התשואות החריגות של מסלולי ה-S&P 500