<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
חווית לקוח וניהול לקוחות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חווית לקוח וניהול לקוחות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חווית לקוח (CX) וניהול לקוחות בזמן שינוי

ההרצאה עוסקת בחוויית לקוח בעידן של שינויים. לדברי המרצה, רונית גנון עמית, בעלת חברת הייעוץ RGA Consulting, בעידן הדיגטלי הנוכחי ובכלל הלקוח זקוק לטיפול מא' ועד ת'. עלינו כבעלי עסקים להשקיע בחוויית הלקוח – "להבין מה הלקוח רוצה ואולי אפילו להקדים אותו ולהפתיע אותו". הדבר מקבל משנה תוקף כיום בתקופת ה-New Normal שיצרה הקורונה, שמשנה את הדרך שלנו לעשיית עסקים.

בין השאלות שבהן עוסקת ההרצאה: מה התחדש בתחום חוויית הלקוח בעת משבר הקורונה, מהי חוויית לקוח מיטבית כיום לעומת העבר, ממה היא מורכבת ומושפעת וכיצד נמדוד אותה.

16.09.2020 |

כתבות נוספות:
בניית אתר איקומרס / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כיצד בונים אתר איקומרס

מיכל חיון, בעלת חברת !2DO, עוברת בהרצאתה על כל הצעדים הנדרשים לנו לשם הקניית נוכחות מכירתית ברשת. כיצד נקים אתר איקומרס המתאים לנו בנקודת זמן זו ומה נדרש מאיתנו לשם כך? מהו המודל העסקי שלנו? מהו הערך שנוכל להעניק ללקוח, איך נייצר עבורו חווייה ומיהו בכלל אותו לקוח שלנו? האם שווה לנו לפתוח חנות מקוונת בעצמנו או שאולי עלינו להשתמש בשירותי פלטפורמה ייעודית דוגמת וולט וטאביט? איך נתמודד לוגיסטית עם הפעילות וכיצד נשווק אותה בהצלחה? ועוד.

לצפייה בהרצאה>>

Happy Hour - הרצאה בנושא "ניהול בתנאי אי וודאות"

ניהול בתנאי אי וודאות - טיפים להתמודדות עם המציאות העסקית המשתנה

שלושה מומחים; שלוש זוויות; שלושים דקות - רומינה מאיר, מנכ"ל חברת אגן-ארומה כימיקלים, שגית דותן, סמנכ"ל דיגיטל, חוויית לקוח ומכירות ב-max ואסף שמואלי, מומחה לשיימינג ומשברי רשת מסבירים איך לנהל את הפעילות העסקית בעת הנוכחית ולהימנע מסערות מיותרות

לצפייה בהרצאה>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר