• הצהרת נגישות
  • דלג לתכנים
  • גודל מסך 100%
  • הגדלת מסך
  • הקטנת מסך
  • עיוור צבעים
  • מסך שחור לבן
  • מוקד שרות טלפוני 5988*
גלובס – זירת העסקים של ישראל - לוגו

גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

לאתר הרגיל | פורטל פיננסי |
מדורים
שוק ההון וול סטריט ושוקי עולם נדל"ן ותשתיות היי-טק תקשורת ואינטרנט נתח שוק וצרכנות דין וחשבון קריירה, יזמות וחדשנות עסקי ספורט פנאי רכב
|
נושאים בדף
this DIV show by javascript link to headers in the page
|
עיתון דיגיטלי
חדשות G נדל"ן
עמוד הבית  וידאו

המשרוקית אלכס קושניר בתי חולים

אלכס קושניר טוען שקיבולת בתי החולים לא הוגדלה במהלך הגלים הקודמים של הקורונה

תאריך ושעת עדכון:1/9/2021 12:44 משך הסרטון: 0:17 דקות

התוכניות שלנו בגלובס TV

כתבות נוספות מדור

עו''ד ערן יניב בכנס TECH IL / צילום: ניב קנטור הקלק וצפיה בסרטון

עו"ד ערן יניב: "זו שנה חזקה בהייטק אבל פחות כסף זמין לסטארט-אפים ולעסקאות"

בכנס TECH IL של גלובס, אמר עו"ד ערן יניב, שותף וראש מחלקת הייטק (במשותף), משרד פישר (FBC), כי היקף האקזיטים בסך של 84 מיליארד דולר מייצר אופטימיות, ומותג ההייטק הישראלי עדיין חזק בחו"ל - אך הריכוזיות גוברת בקרב החברות שמגייסות ● לצד הצלחת הסייבר, הפינטק ואבטחת המידע, יניב מזהה עלייה בדיפנס-טק ובחלל (משך הסרטון: דקות)

עמי לוטבק בכנס TECH IL של גלובס / צילום: ניב קנטור הקלק וצפיה בסרטון

עמי לוטבק, ממייסדי וויז: "אני עדיין קם בבוקר, לוקח רכבת ומנסה לשנות את עולם הסקיוריטי"

מייסד וויז עמי לוטבק סבור כי עידן ה־AI מחייב ארגונים וחברות סייבר לחשב מסלול מחדש: "כל מה שעשינו עד היום צריך להשתנות" ● בכנס TECH IL של גלובס הוא סיפר כיצד ג’מיני השפיעה על ההחלטה להימכר לגוגל, מדוע מודלי AI הפכו לתשתית קריטית, ולמה דווקא היום קל יותר להקים סטארט־אפ וקשה יותר להצליח בו (משך הסרטון: דקות)

מיטל וייזברג, ניר קידר, אבי בן אסאייג, דרור בין / צילום: כדיה לוי הקלק וצפיה בסרטון

מנכ"ל רשות החדשנות: "אנחנו מזהים בייבי בום של סטארט־אפים"

בפאנל מיוחד במסגרת כנס "מובילות בתעשייה הישראלית", שוחחו מנכ"ל רשות החדשנות, נשיא מכללת ספיר ומנכ"ל אסם־נסטלה על גל היזמות החדשה שהמלחמה הביאה ● לדבריהם, העתיד ייבנה בפריפריה, בתעשייה, ובחיבור ההכרחי שבין מחקר ואקדמיה לשטח (משך הסרטון: דקות)

כרם נבו בכנס TECH IL / צילום: ניב קנטור הקלק וצפיה בסרטון

כרם נבו, סמנכ"לית צמיחה ברשות החדשנות: "השנה יש עלייה בכמות הסטארט-אפים שקמים בישראל"

בכנס TECH IL של גלובס, סיפרה כרם נבו, סמנכ"לית צמיחה ברשות החדשנות, כי "השנה האחרונה הייתה כנראה אחת הטובות להייטק הישראלי" (משך הסרטון: דקות)

שרות לקוחות התחבר לאתר גלובס הרשמה באתר גלובס
מנוי לגלובס (לא נגיש) צור קשר איתנו באמצעות דוא"ל פרסמו אצלנו
כל הזכויות שמורות לגלובס 2021