• הצהרת נגישות
  • דלג לתכנים
  • גודל מסך 100%
  • הגדלת מסך
  • הקטנת מסך
  • עיוור צבעים
  • מסך שחור לבן
  • מוקד שרות טלפוני 5988*
גלובס – זירת העסקים של ישראל - לוגו

גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

לאתר הרגיל | פורטל פיננסי |
מדורים
שוק ההון וול סטריט ושוקי עולם נדל"ן ותשתיות היי-טק תקשורת ואינטרנט נתח שוק וצרכנות דין וחשבון קריירה, יזמות וחדשנות עסקי ספורט פנאי רכב
|
נושאים בדף
this DIV show by javascript link to headers in the page
|
עיתון דיגיטלי
חדשות G נדל"ן
עמוד הבית  וידאו

המשרוקית ניצן הורוביץ העברת תקציב עם 61 קולות

תאריך ושעת עדכון:25/10/2021 14:08 משך הסרטון: 0:07 דקות

התוכניות שלנו בגלובס TV

כתבות נוספות מדור

אבי בן אסאייג, מנכ''ל אסם / צילום: כדיה לוי הקלק וצפיה בסרטון

מנכ"ל אסם: "הניצחון יהיה בפתיחתם של עוד עשרות מפעלים בפריפריה"

אבי בן אסאייג קרא לחיזוק הייצור המקומי ולהסרת חסמי תחרות בכנס מובילות בתעשייה הישראלית של גלובס ● לדבריו, "מי שמשקיע בצפון או בדרום לא עושה טובה, הוא בונה עתיד מבטיח לו ולמדינת ישראל" (משך הסרטון: דקות)

אייל גורן, המשנה למנכ''ל אי.בי.אי, בכנס ההשקעות של גלובס / צילום: כדיה לוי הקלק וצפיה בסרטון

"עדיף לישון טוב בלילה מאשר להרוויח עוד 1% על תיק ההשקעות"

אייל גורן, המשנה למנכ"ל אי.בי.אי, הציג בכנס ההשקעות של גלובס את הרכיבים הפסיכולוגיים שעומדים בבסיס ההשקעות ● "אנחנו פועלים מתחושות בטן, קשה לנו מאוד להתמודד עם הפסדים" ● ומה הוא חושב על הגורואים שמסתובבים ברשתות החברתיות? (משך הסרטון: דקות)

עו''ד יפעת גינסבורג בכנס החברות המשפחתיות / צילום: שלומי יוסף הקלק וצפיה בסרטון

עו"ד יפעת גינסבורג: "הנאמנות לא רלוונטית רק למשפחות עשירות מאוד כמו רוקפלר ורוטשילד"

עו"ד יפעת גינסבורג ממשרד GAC מפרקת את המיתוסים לגבי נאמנות בכנס החברות המשפחתיות של גלובס ומבהירה: זהו כלי יעיל למעבר בין־דורי ולא רק לתכנון מס (משך הסרטון: דקות)

מישל מונץ בכנס החברות המשפחתיות / צילום: תמר מצפי הקלק וצפיה בסרטון

מישל מונץ מיוליוס בר: "המשמעות של ניהול הון משפחתי היא לראות קדימה"

מישל מונץ, ראש תחום ניהול ההשקעות בשוויץ ובשווקים בינלאומיים בבנק יוליוס בר, ​​שוחח עם סיגל שפירא, מנכ"לית יוליוס בר ישראל בכנס החברות המשפחתיות של גלובס על אתגרי הניהול בעסקים משפחתיים ועל הפתרונות ● "הסטטיסטיקה ברורה, רוב העסקים לא מצליחים לשרוד מעבר לדור השני או השלישי", הוא הזהיר (משך הסרטון: דקות)

שרות לקוחות התחבר לאתר גלובס הרשמה באתר גלובס
מנוי לגלובס (לא נגיש) צור קשר איתנו באמצעות דוא"ל פרסמו אצלנו
כל הזכויות שמורות לגלובס 2021