גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הסטארט-אפ המבטיח של 2021: החברה שמשדרגת את האקסל

הסטארט-אפ של דידי גורפינקל, אייל כהן ועודד הר-טל נחלץ לעזרת מיליוני עובדים במחלקות פיננסיות בארגונים ברחבי העולם ● המוצר של דאטה ריילס קורא מידע לא מובנה מתוך אקסל וממזג אותו עם מידע ממערכות אחרות בארגון ומאפשר ניתוח בזמן אמת של הנתונים וגם תצוגה ויזואלית ברורה

דידי גורפינקל, אייל כהן, עודד הר-טל, מייסדי datarails / צילום: שני צידקיו
דידי גורפינקל, אייל כהן, עודד הר-טל, מייסדי datarails / צילום: שני צידקיו

הלקוח הפוטנציאלי של דאטה ריילס עונה פחות או יותר לתיאור הבא: הוא (או היא) סמנכ"ל כספים בחברה של כמה מאות עובדים, לא יותר מ-1,000. הוא עובד כבר כמה שנים טובות בארגון, קרוב לוודאי עשור ומעלה. בכל חודש הוא אחראי להוציא את הדוחות החשובים של הארגון כמו דוח רווח והפסד, תקציב ותחזיות. את כל הדוחות הללו הוא בונה באופן קבוע באמצעות תוכנת אקסל.

הדירוג המלא של הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס ב-2021

העבודה על הדוחות באקסל רחוקה מלהיות מושלמת, אך לאורך השנים הוא בנה שיטות משלו, מודלים ונוסחאות כדי לחשב את הבלאי למכונות ואת מספר הקילומטר הכולל שנסעו משאיות החברה. חוץ ממנו כמעט אף אחד אחר בארגון לא מבין את הנוסחאות האלו. עדיין, בלילות לפני הוצאת הדוחות, הוא נשאר יותר מדי פעמים במשרד עד השעות המאוחרות כדי לתקן את הנוסחאות, להוריד ולהוסיף עמודות לגיליון האקסל, במקום להתעמק במספרים עצמם כמו שהוא היה רוצה.

לאורך השנים הציעו לו לא פעם להעביר את כל העבודה על הדוחות לתוכנות תכנון וניתוח פיננסי ייעודיות (FP&A) חדשות ונוצצות. הוא אפילו בדק כמה אופציות כאלו, אבל זה אף פעם לא עבד. להזין את כל המודלים והנוסחאות של הארגון פנימה ידרוש לא מעט זמן הטמעה והשקעה כספית. אחר כך הוא גם יהיה כבול ויצטרך לפנות לחברת התוכנה עבור כל שינוי קטן. אז במשך שנים הוא נשאר עם הגמישות של האקסל, על כל מגרעותיו. הייחוד של הסטארט-אפ דאטה ריילס (DataRails) הוא בכך שהוא לא מנסה להעביר את אותו סמנכ"ל או סמנכ"לית כספים לתוכנה חדשה אחרת, אלא משדרג עבורם את העבודה באקסל עצמו.

כאשר שואלים יזמי סטארט-אפים שמפתחים פתרונות בתחומים כמו שכר, ניתוח נתונים או ניהול משימות מי המתחרה המוביל שלהם, שומעים בדרך כלל את שמה של תוכנת אקסל חוזר שוב ושוב. תוכנת אקסל אמנם הושקה אי שם ב-1985, אך בזכות הגמישות שלה היא הוטמעה עמוק בביצוע רבות מהמטלות בארגון. למעשה יש אפילו מי שממליץ ליזמים מתחילים שמחפשים רעיון לסטארט-אפ, פשוט להסתובב במשרדים כדי לגלות באלו משימות משתמשים עדיין באקסל ואחר כך לפתח תחליף יעיל יותר. דאטה ריילס דווקא נוקטת בגישה הפוכה וזה הייחוד שלה.

להציל את העולם מגיליונות אקסל

הסיפור של דאטה ריילס מתחיל בדידי גורפינקל, כיום מנכ"ל החברה ובעבר דירקטור בסיסקו. במהלך עבודתו בסיסקו גורפינקל הופתע לגלות איך פרויקטים ענקיים של מיליוני דולרים ממשיכים להתנהל באקסל ולפעמים באופן מסורבל ושואב זמן. אז הוא החליט לעשות משהו עם זה.

דרך מכרים משותפים גורפינקל הכיר את שני שותפיו לדאטה ריילס: אייל כהן, אחד ממייסדי חברת ווקמי הישראלית, שהונפקה השנה בנאסד"ק לפי שווי 2.5 מיליארד דולר; ועודד הר-טל, איש פיתוח שעבד בין השאר בפוליקום, מפתחת מערכות שיחות ועידה שמאז כבר סגרה את מרכז הפיתוח בארץ. כהן מכהן בתור סמנכ"ל התפעול בדאטה ריילס והר-טל כסמנכ"ל טכנולוגיות. "שלושתנו חולים על אקסל, אז נוצר בינינו חיבור טוב", צוחק כהן.

דאטה ריילס יצאה לדרך ב-2015 עם רעיון להציל את העולם מגיליונות אקסל, אבל במשך ארבע שנים חיפשה את הכיוון המדויק והנישה הספציפית שלה. מוצר אחד שדאטה ריילס עבדה עליו זיהה שינויים וטעויות בגיליונות אקסל עבור עובדי מחלקות שונות בארגון. "עשינו סקר שוק וקיבלנו תגובות חיוביות, אז בנינו MVP (מוצר בר קיימא מינימלי - א"ד) שהיה מצוין. הבעיה שאף אחד לא קנה את זה", אומר כהן. "בדיעבד יכול להיות שהנושא של עבודה עם האקסל לא היה כאב גדול מספיק עבור רוב המשתמשים בארגון. לעומת זאת במחלקה הפיננסית אקסל הוא ממש מערכת ההפעלה ושם כל פתרון משנה דרמטית את חיי העובדים".

הניסיון השני של דאטה ריילס היה במוצר בתחום הקומפליינס (ציות), שנועד לעזור לבנקים וחברות ביטוח לעמוד בתקינות מבחינת הפקת דוחות. "חברות כאלה מקבלות באופן קבוע קנסות מהרגולטורים כי אסור להן להשתמש באקסל והפתרון שלנו, שקיבל אישור רגולטורי, יכול היה להפחית את הקנסות. הבעיה הייתה שלמכור לבנקים זה מאוד מורכב ודורש תהליכים של שנים. זה היה גדול עלינו", מודה כהן.

פטנטים על קריאת מידע מהאקסל

הפיצוח מבחינת דאטה ריילס הגיע ב-2020, אז השיקה את המוצר הנוכחי שלה שמיועד כאמור למחלקות הפיננסיות בארגונים בגודל בינוני. המוצר של דאטה ריילס מושך אוטומטית נתונים מהמערכות השונות בארגון למאגר מידע מאוחד בענן. לאחר מכן התוכנה מאפשרת ניתוח בזמן אמת של הנתונים האלה באקסל ומספקת גם דשבורד שמאפשר להציג הכל בצורה ויזואלית ברורה. "סמנכ"ל הכספים יספר בישיבה שהרווח לרבעון עמד על מיליון דולר, אבל אם ישאלו אותו ממה הרווח הורכב הוא יצטרך לשוב ולחפש בקבצי אקסל את החלוקה לסניפים. המשפט הקבוע של סמנכ"ל הכספים על כל שאלה כמעט הוא 'אני אחזור אליך'", אומר כהן. "עם הכלי שלנו, הוא יכול לעשות דאבל קליק בדשבורד ולראות את חלוקת הרווח לפי סניפים ועד לרמת העסקה הבודדת, מנתונים שמגיעים מהמערכות בארגון".

כל זה נשמע מאוד פשוט לכאורה אבל דורש לא מעט טכנולוגיה מאחורי הקלעים. דאטה ריילס רשמה שלושה פטנטים על אלגוריתמים שיודעים לקרוא ולהבין מידע לא מובנה מתוך אקסל ולמזג אותו עם מידע מובנה ממערכות אחרות של הארגון כדי ליצור מאגר מאוחד. "השנים בהן פיתחנו פתרונות לאקסל תרמו לנו ידע ייחודי", אומר כהן. "חוץ מאיתנו, אין אף חברה אחרת שיודעת לקחת גיליון אקסל מורכב שיש בו טקסט, נוסחאות ומספרים ולהבין מה יש בכל תא ותא".

מבחינת החזר ההשקעה (ROI) עבור הלקוחות של דאטה ריילס, כהן מציין חסכון בזמן, מניעת טעויות ויכולת לבצע הרבה יותר ניתוחים מבעבר. "הרבה שעות של עבודה סיזיפית נחסכות ומופנות לניתוח הנתונים במקום", אומר כהן. "אנחנו הופכים את סמנכ"ל הכספים למנהל אסטרטגי אבל אפילו יותר ממנו, המנכ"ל הוא הלקוח הכי מרוצה שלנו בארגון כיוון שפתאום הוא יכול להתעדכן על הנתונים של החברה בזמן אמת במקום לחכות לסוף החודש. לכן שיעור הנטישות בקרב הלקוחות שלנו אפסי".

מציאת הנישה הנכונה ללא ספק הקפיצה את דאטה ריילס קדימה. בחברה מסרבים למסור נתונים פיננסיים על הכנסות ורווחים ומסתפקים בלציין, כי הם משרתים מאות לקוחות בתחומים מגוונים, החל מעיריית סמרוויל במסצ'וסטס ועד חברת אבטחת הרשת פורסקאוט. בראיון קודם העריך גורפינקל כי עד סוף 2021 תגיע דאטה ריילס ל-1,000 לקוחות. אך גם גיוסי המימון של דאטה ריילס מספרים את סיפור החברה. במשך ארבע השנים הראשונות לחייה, בזמן שחיפשה את הנישה הנכונה, קיבלה דאטה ריילס השקעות בגובה 10 מיליון דולר בלבד. השנה סכום זה קפץ ל-53 מיליון דולר בזכות שני גיוסים שנערכו אחד אחרי השני, באפריל וביוני השנה. המשקיעים של דאטה ריילס מונים בין השאר את קרן ורטקס, אורן זאב, קרן וינטאג' וקרן Innovation Endeavors של אריק שמידט ודרור ברמן.


"המתחרה האמיתי שלנו הוא הסטטוס-קוו"

בשוק תוכנות תכנון וניתוח הפיננסים (FP&A) פועלים שחקנים כמו אדפטיב פלנינג (Adaptive planning), שנרכשה תמורת 1.5 מיליארד דולר על ידי Workday ב-2018; אורקל שרכשה ב-2007 את הייפריון (Hyperion) תמורת 3.3 מיליארד דולר; ו-Anaplan, שנסחרת לפי שווי של 8.8 מיליארד דולר. אולם שחקנים אלו פונים בעיקר לתאגידים גדולים יותר והפתרונות שלהם פחות מתאימים לארגונים עם מאות עובדים בלבד.

מתחרה קרוב יותר לדאטה ריילס הוא הסטארט-אפ הניו יורקי קיוב (Cube) שמפתח תוכנה לתכנון וניתוח פיננסי לחברות בגודל בינוני. קיוב, שהוקם על ידי כריסטינה רוס, סמנכ"לית פיננסים בעצמה בעבר, היא חברה קטנה יותר מאשר דאטה ריילס וגייסה עד היום 19 מיליון דולר. כמו דאטה ריילס, קיוב מחברת מידע מתוך המערכות השונות בארגון ומאפשרת להציג ולעבוד איתו בתוך אקסל. גם Vena Solutions הקנדית, שגייסה עד היום 270 מיליון דולר, מנסה לתעל את האקסל לניתוחים פיננסים.

באתר ביקורות התוכנה Capterra זוכים דאטה ריילס ו-Cube שניהם לציון מושלם (5 מ-5), לעומת 4.3 ל-Vena. "כל המתחרים שלנו מפתחים מוצרים דומים שיש להם ממשק אקסל, אך הם עדיין דורשים התאמה ארוכה והעלות שלהם גבוהה. כתוצאה מכך רק לאחוז מזערי בסגמנט שלנו, של חברות עד 1,000 עובדים, יש תוכנות כאלה. לכן אפשר לומר שהמתחרה האמיתי שלנו הוא הסטטוס-קוו", אומר כהן.

להפוך לחדי קרן בדרך להובלת השוק

דאטה ריילס מעסיקה כיום 140 עובדים, מחציתם בישראל. לדברי כהן, חלק משמעותי מהעובדים בחברה אינו מגיע מבעלי רקע הייטק קלאסי. "יש אצלנו עובדת שעבדה קודם כמלצרית והיום מנהלת ארבעה אנשי שיווק ועובד שהיה מדריך בחדר כושר והיום מנהל נציגי פיתוח מכירות. היתרון של שניהם הוא שהם דוברי אנגלית, שבישראל זה נחשב ממש לכוח על. מכיוון שאנחנו חברה שמוכרת מוצר פיננסי, אז אנחנו מעסיקים הרבה אנשי כספים ורואי חשבון לשעבר בתפקידים של ניהול לקוחות, מכירות ושיווק. כדי למכור ולהטמיע את המוצר שלנו, הבנה בכספים ופיננסים חשובה מאוד".

מלבד ישראל, מעסיקה דאטה ריילס אנשי מכירות בארה"ב ומפתחים בהעסקה מרחוק משורת מדינות במזרח אירופה. "זה נובע מהקושי הגדול מאוד לגייס עובדים בארץ. אפילו קשה לתפוס אנשים בטלפון כדי שיסכימו לדבר עם המגייסים על המשרה", אומר כהן. כדי להתמודד עם הקושי יצאה דאטה ריילס בקיץ האחרון בקמפיין שילוט בנתיבי איילון שקרץ לפרסומות של חברות חד-קרן המציפות את המרחב בשנה האחרונה. "אנחנו נמצאים בדרך - הצטרפו למסע", נכתב באנגלית בקמפיין.

התוכניות העתידית של דאטה ריילס כוללות התרחבות לארגונים מעט גדולים יותר ולשוק האירופי. "אנחנו נהיה יוניקורן וזה לא רחוק", חוזה כהן. "מבחינתנו המטרה הוא להיות מובילי השוק, כמו QuickBooks בתחום החשבונאות, שיש לה מיליוני לקוחות".

עוד כתבות

מנכ''ל שטראוס, שי באב''ד / צילום: איל יצהר

נפרדת מתחומים עם רווחיות נמוכה: אלה הפעילויות ששטראוס מתכוונת למכור

קבוצת שטראוס חוזרת להתמקד בפעילויות הליבה שלה ומעמידה על המדף את חלקה במפעל וכוורת יד מרדכי, את פעילות הירקות הטריים והמצוננים "טעם הטבע" ואת רשת קפה עלית

יאיר נחמד, מנכ''ל נאייקס ויו''ר הדירקטוריון / צילום: דוד זיסר

המנכ"ל שמכר מניות בעשרות מיליוני שקלים: "במבט לאחור עשינו דברים מסוכנים מאוד ברמה האישית"

יאיר נחמד הקים את חברת הפינטק נאייקס עם שני שותפים, הנפיק אותה בת"א לפי שווי של כמעט מיליארד דולר ובהמשך הוביל אותה לנאסד"ק ● הגיוס בנאסד"ק בוצע אחרי שהמניה עלתה בעשרות אחוזים מתחילת 2024 ● "לא רציתי למכור", טוען נחמד, "אני מאמין בחברה ולא רוצה למכור מניות. יכולנו גם לא להנפיק, אבל היו לנו סיבות"

שרית פירון, ראש קרן ההשקעות Team8 capital וחמוטל מרידור, שותפה בקרן וינטג' בשיחה עם מיטל ויזברג / צילום: תמר מצפי

"הסנטימנט העולמי לא לטובתנו": שתי משקיעות ההייטק הבולטות בישראל מסבירות איך לגייס כסף באמצע המלחמה

שרית פירון, ראש קרן ההשקעות Team8 Capital, וחמוטל מרידור, שותפה בקרן וינטג', התייחסו בכנס TECH IL של גלובס לירידה בהיקף ההשקעות בהייטק בצל המלחמה ● פירון: "לאורך השנה-שנתיים הקרובות יש סיכוי שנראה משקיעים יוצאים מכאן" ● מרידור: "יש גם קולות בעדנו, משקיע אמר לי שהחברות הישראליות הן הכי טובות בפורטפוליו שלו"

אלונה בר און, מו''ל גלובס בכנס TECH IL / צילום: כדיה לוי

אלונה בר און: אנחנו משתדלים להציף גם סוגיות שלא מסוקרות ולראות גם את הדברים הטובים, ויש כאלה

בפתח כנס TECH IL של גלובס, הציגה מו"ל העיתון את העשייה של מדור הטק שלו וכן ציינה את השאיפה להציע לקוראים "מזון בריא למוח" ● בר און הציגה גם את תהליך דירוג 10 הסטארט־אפים המבטיחים של גלובס, המבוסס על בחירות של קרוב ל־90 קרנות השקעה מקומיות וזרות מובילות בענף ההייטק הישראלי

שלט אנטי־ישראלי המציג טילים איראניים, טהרן / צילום: Reuters, Majid Asgaripour

רבים מהטילים ששוגרו מאיראן לישראל נפלו בדרך. וזו הסיבה

לפי "וול סטריט ג'ורנל", כמחצית משיגורי הטילים הבליסטיים האיראניים נכשלו או התרסקו עוד לפני הגיעם ליעד, מה שקרה גם לחלק מהכטב"מים ● רותם מי־טל, מנכ"ל חברת אסגארד, המפתחת טכנולוגיה צבאית לתעשיות הביטחוניות, מסביר בשיחה עם גלובס למה זה קרה

מנהלי חברות השבבים הגדולות על במה אחת: כנס TECH IL יוצא לדרך

כנס TECH IL של גלובס, שמתקיים היום, מאגד על במה אחת את היזמים, האנג'לים, קרנות ההשקעה והסטארט-אפים הבולטים בענף ההייטק המקומי ● מה חושבים מנהלי חברות השבבים הגדולות בעולם, העצות של המשקיעות הבולטות בישראל ואיך למקסם את החיבור בין חדשות ותעשיות ביטחוניות?

בורסת תל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

הבורסה ננעלה בירידות; מדד הבנקים ירד ב-1.2%

מדד ת"א 35 ירד ב-0.3% ● התנודתיות החריגה בשווקים לאור המתיחות בין איראן לישראל ממשיכה, וגם בשאר העולם אי הוודאות מורגשת ● אי.בי.אי מתייחסים לזינוק באגרות החוב הממשלתיות: "ניתן לנצל את עליית התשואות להארכה הדרגתית של מח"מ התיק" ● מדד המחירים לצרכן הפתיע לרעה, והסיכויים להפחתת ריבית הולכים ומתרחקים ● לאומי: "התנודתיות תימשך, בגלל רגישות מחיר הנפט למתיחות באזור"

מנכ''לית בול מסחר, אדוה עשור / איור: גיל ג'יבלי (עיבוד: טלי בוגדנובסקי)

המנכ"לית שתקבל מיליונים בזמן שמחזיקי האג״ח יחטפו תספורת

שנה לאחר קריסתה הפתאומית של חברת האשראי החוץ-בנקאי, חושף מתווה הסדר החוב שלה כי מחזיקי האג"ח צפויים למחוק עשרות מיליוני שקלים ● מי שצפויה להוביל את ההסדר היא מנכ"לית בול מסחר, אדוה עשור, שתזכה לתגמולים המוערכים בכ-5 מיליון שקל בתקופת ההסדר

שיגור מיירט ה'חץ' במהלך המלחמה / צילום: דוברות משרד הביטחון

"הדבר הכי טוב שאנחנו מכירים בשוק": ההתעניינות במערכות היירוט הישראליות בשיא

ביצועי ההגנה האווירית בשבת זכו לסיקור תקשורתי באירופה, ולגלובס נודע כי בחברות הביטחוניות בישראל נרשמה התעניינות גבוהה מהרגיל בטכנולוגיות שלהן בימים האחרונים ● בגרמניה, המדינה היחידה שרכשה את חץ 3, היוו היירוטים הוכחה לכך שההשקעה הייתה נבונה. כעת עולה במדינה השאלה: "מתי כבר היא תגן עלינו?"

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

סימנים ראשונים מעידים - תרחיש הבלהות של המשק עשוי להתממש

האינפלציה בפברואר הגיעה לקצב של 2.7% - מעל מהציפיות המוקדמות ● החשש המרכזי הוא ממגמה שלילית שתביא לחריגה מהיעד של בנק ישראל, כפי שצופים יותר ויותר גופים בשוק ● וכשזה המצב, קשה לראות את הריבית יורדת בקרוב

נועם זילברשטיין, מנכ''ל HP Indigo & Scitex, בכנס TECH IL / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל HP Indigo, נועם זילברשטיין: "החוסן שלנו, במיוחד בעיתות משבר, הוא ששומר עלינו כמובילים עולמיים"

עם מפעל בקריית גת, תוך כדי פינוי עובדים וגיוס מילואים מסיבי, בחברת HP Indigo & Scitex, אחת המעסיקות הגדולות בהייטק הישראלי, התמודדו עם אתגרי המלחמה ● "לא מדובר בתקופה חד־פעמית, אלא במרתון שנצטרך להתמודד איתו", אמר נועם זילברשטיין, מנכ"ל החברה, במהלך כנס TECH IL של גלובס

מערכת חץ 3 / צילום: דוברות משרד הביטחון

הזמנות בשיא וביקוש מקומי: האם החברות הביטחוניות ירוויחו מהתקיפה האיראנית?

מערכות ההגנה האוויריות בישראל קיבלו חותמת משמעותית כאשר הדפו 99% מהאיומים במתקפה האיראנית ● כעת העניין במערכות מצד ממשלות מסביב לעולם מזנק, והביקושים עולים ● בתעשייה האווירית מרגיעים: "יודעים לתת איזון בין צרכי מדינת ישראל לבין הלקוחות"

''מרמה במיליארדי אירו''. כרזת מבוקש של משטרת גרמניה בעניינו של יאן מרסלק / צילומים: (AP(Alexander Zemlianichenko, ויקיפדיה

האם האחראי לפשיטת הרגל הגדולה בתולדות גרמניה היה גם סוכן מודיעין רוסי?

התכתבויות שנחשפו בין יאן מרסלק, לשעבר סמנכ"ל חברת הפינטק הגרמנית וויירקארד שקרסה ואיבדה עשרות מיליארדים מכספי המשקיעים, לבין מרגלים רוסים, מראות כי פעל למען הקרמלין כבר מ־2014 ● מרסלק נמלט מהדין, אך עדויות חדשות מראות כי ארגן פריצות לבתי מתנגדי משטר, תיאם הברחת מחשבים מוצפנים לרוסיה וסייע לגנוב טלפונים של בכירים אוסטרים

כנס TECH IL / צילום: תמר מצפי

הסטארט־אפים הישראלים ממשיכים להוביל קדימה

כנס TECH IL של גלובס התקיים בהצלחה, בהשתתפות בכירים רבים מהתעשייה, ממשרדי הממשלה ורגולטורים מובילים ● הכנס הוכיח שדווקא בימים מאתגרים אלו, קהילת ההייטק הישראלית ממשיכה לשגשג, ליזום ולהוביל קדימה

מייסדי אנטייטל - מימין: אבי זצר ורון נסים / צילום: דימה קרמינסקי

החזר של פי 10 על ההשקעה: חברת הסייבר אנטייטל נמכרת ב-150 מיליון דולר

חברת אנטייטל של היזמים רון נסים ואבי זצר הודיעה על רכישתה ע"י חברה אמריקאית בסדר גודל בינוני, BeyondTrust, שמבצעת כאן את הרכישה הראשונה שלה וצפויה להפוך את הפעילות הישראלית למרכז הפיתוח המקומי שלה ● נסים: "העסקה שנחתמה בתקופה זו משקפת כבוד למדינה"

אנדרו אביר, המשנה לנגיד בנק ישראל, בכנס TECH IL / צילום: כדיה לוי

המשנה לנגיד בנק ישראל: "לשקל הדיגיטלי תהיה השפעה על התחרות בבנקים"

אנדרו אביר אמר בכנס TECH IL של גלובס כי כי בשבועות הקרובים בנק ישראל יוציא לדרך פרויקט טכנולוגי משמעותי, כחלק מתהליך בחינת ההיתכנות להנפקת מטבע דיגיטלי ● לפי התוכנית של בנק ישראל, "השקל הדיגיטלי יהיה פלטפורמה לחדשנות"

גבול לבנון / צילום: ap, Hassan Ammar

28 שיגורים לעבר הצפון תוך שעה, ללא נפגעים

שלושה נפצעו מפיצוץ שני כטב"מי נפץ בבית הלל, בלבנון דיווחו על הרוגים בתקיפת רכבים בדרום המדינה ● באיראן נערכים לתקיפה ישראלית, ומזהירים: "אנחנו מוכנים להשתמש בנשק שמעולם לא השתמשנו בו" ● פיקוד צפון תרגל מעבר משגרה לחירום "במתכונת פתע" ● איזיג'ט בהודעה דרמטית: מבטלת את כל הטיסות לישראל עד אוקטובר ● עדכונים שוטפים

מטוס של חברת איזי ג'ט / צילום: מיכל רז חיימוביץ

איזי ג'ט בהודעה דרמטית: מבטלת את הטיסות לישראל עד סוף אוקטובר

אתמול הודיעה איזי ג'ט על השהיה זמנית של הפעילות לתל אביב וממנה עד 21 באפריל, אולם כבר אמש באתר החברה לא היה ניתן להזמין כרטיסים עד אוקטובר. כעת הגיע האישור הרשמי ● וגם: אילו חברות זרות מחדשות את הטיסות לישראל?

ערן רביד, CIO, מקורות / צילום: כדיה לוי

ערן רביד, CIO במקורות: "המשכנו לספק מים גם למוצבים בצפון שנפגעו קשות בלחימה"

בחברת המים הלאומית מקורות מספקים מים, גם בשעות משבר ● ערן רביד CIO במקורות, הוצנח לתפקיד יממה אחרי פרוץ המלחמה ● במהלך כנס TECH IL של גלובס הוא הציג את דרכי ההיערכות הטכנולוגית של החברה לזמני משבר

מירי רגב, ליכוד / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות

האם הממשלה הנוכחית בלמה את הכניסה של פועלים מעזה?

השר מירי רגב טענה כי הממשלה הקודמת הכניסה פועלים מעזה. אך כך גם ממשלתה שלה ● המשרוקית של גלובס