רווחים נטו של חברת ''לגו'', מיליוני אירו
לגו חוותה תקופה מלאת הפסדים בין 1998 ל־2009, בעת שנאבקה להישאר רלוונטית בעולם משתנה של צעצועים אלקטרוניים. הסרט לגו, שיצא לאקרנים ב־2014, הצליח להחזיר אותה לאופנה, והקפיץ את הרווחים של ענקית הצעצועים הדנית. אבל שנתיים מאוחר יותר, הרווחים ירדו כמעט לרמתם הקודמת. דווקא הקורונה, יחד עם פריצה משמעותית לשוק הסיני, הזניקו את הביקוש ללגו ואת רווחי החברה. הרכבת לגו התבררה כתחביב אהוב בזמנים המתמשכים של אנשים בבתיהם, והדבר התבטא היטב ברווחי החברה שיותר מהכפילו את עצמם תוך פחות מעשור.