גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

החברים שהקימו עמותה כדי לסייע לכיתות הכוננות בצפון ובדרום

ניר אלון חיפש דרכים לשיקום עצמי אחרי תשע שעות עם משפחתו בממ"ד בסופה, דניאל בוכן הוא הייטקיסט שעשה עלייה מאוסטרליה ורצה להתנדב ● יחד הם הקימו את Civil Squads of Israel ● ישראל מתגייסת

הדרכת לוחמי אש של Civil Squads of Israel בזיקים / צילום: צילום מסך מיוטיוב
הדרכת לוחמי אש של Civil Squads of Israel בזיקים / צילום: צילום מסך מיוטיוב

 

בשבת ה-7 באוקטובר התארח ניר אלון בקיבוץ סופה, שבו גדל. עם תחילת האזעקות התחבא עם משפחתו בממ"ד, שם חיכו לחילוץ במשך תשע שעות. "שלושה חברי סופה נהרגו, אחד מהם חבר כיתת הכוננות", הוא מספר. "הנשקייה של הקיבוץ הייתה מרוקנת מתוכן, נשארו בה רק 4 נשקים ישנים, בעוד שבקיבוץ היו עשרות מחבלים, ובמטעים מעל 100 מחבלים.

לזכור ולא לשכוח: יוזמות אזרחיות להנצחת זכר השואה 
המדינה המפתיעה שבמו"מ מתקדם לרכישת מערכת הגנה אווירית מרפאל 
260 מיליון דולר: כל הפרטים על עסקת הנשק שארה״ב מעכבת לישראל 

"יום אחרי שפינו אותנו מהקיבוץ עליתי למילואים צפונה, אבל תוך שבוע חזרתי הביתה כי הבנתי שהמשפחה לא מתפקדת. התחלתי בתהליך שיקום, אבל לא באמת הצלחתי להרים את עצמי. זה היה או להמשיך לבכות במיטה, או לעשות משהו. סיפרתי לחברים את הסיפור של כיתת הכוננות, והחלטתי שאני רוצה שזה לעולם לא יקרה עוד. כך החלטנו להקים את ארגון Civil Squads of Israel, ולצייד את כל כיתות הכוננות".

אל היוזמה הצטרף דניאל בוכן, שעלה לארץ מאוסטרליה לפני 15 שנים. "ראינו שהרבה אנשים מגייסים כספים, אבל לא שמים את כיתות הכוננות בראש סדר העדיפות", הוא מספר. "בנינו דאטה בייס, והבאנו מתנדבים שהתקשרו לכל הרבש"צים בצפון ובדרום".

במקביל, הם גייסו כ-400 אלף דולר, וציוד במיליון דולר. "חילקנו פלטות קרמיות, וסטים, קסדות, אמצעים לראיית לילה, מכשירי קשר מוצפנים, וכל צורך שעלה מכיתות הכוננות".

זה אמור להיות תפקיד המדינה.

אלון: "חשוב שלכל כיתה יהיה ציוד שלה, כדי שאם מחר יבוא מישהו מהממשלה, הוא לא יוכל לקחת את הציוד הזה. הוא שלנו, אנחנו קנינו אותו".

"7,000 דולר ליישוב"

בוכן ניצל את קשריו באוסטרליה כדי לקחת את הפעילות צעד אחד קדימה. "אוסטרלים חזקים בכיבוי שריפות יער, ומתנדבים שהכרתי ראו בפייסבוק מה אני עושה, ושלחו לי הודעה שהם רוצים לבוא. הם כבר היו פה ב-2019 בתקופת בלוני הנפץ מעזה ועשו אימונים לרבש"צים בדרום, ואחר כך גם ב-2021 הם לימדו חקלאים איך למנוע שריפות ונזקים שיכולים להגיע למיליוני שקלים".

בשבועיים האחרונים הם העבירו הדרכות בעין השלושה, כרמיה, נתיב העשרה וזיקים, ומשם עברו לחניתה, מצובה, ליהמן ויחיעם - ומתוכננים להם עוד שבועיים כאלה. "כחקלאי לשעבר, הדהים אותי לגלות עד כמה זה פשוט", אומר אלון. "טרור הבלונים יצר הפסד של מיליוני שקלים, כי חיכינו לכבאית שתגיע. במקום זה יש מפוח, שבטקטיקה נכונה מוריד את האש צ'יק צ'ק.

"ככל שאנחנו יותר מתקדמים עם הפרויקט, יש אלינו יותר פניות, גם מכאלה שלא יושבים על הגדר. האוסטרלים הגיעו בהתנדבות וגם הביאו איתם ציוד כתרומה, אבל זה פיילוט. בעינינו חשוב שכל יישוב יוכל לדאוג לעצמו, וכבאי האש יתעסקו במשימות הגדולות, ולכן הרעיון הוא להביא אותם שוב לעוד יישובים. בשביל זה צריך לגייס כסף".

מה העלות ליישוב?

"רכישת ציוד מיגון, כפפות ומפוח אוויר מגיעה ל-7,000 דולר לכל יישוב. הקפצת כבאית עולה המון כסף, ומה שאנחנו מציעים מאפשר לחסוך אותו".

בוכן: "אנחנו רוצים לשתף פעולה עם שירות הכבאות וההצלה הארצי, רשות הטבע והגנים וקק"ל, כי יש פה אינטרס משותף. למשל, האימונים כוללים שריפות יזומות בשיתוף עם הקב"טים ומכבי האש, וזה משהו שבישראל לא עשו קודם. זה חשוב גם כי בדרך כלל כל שנה עושים דילול יערות, והשנה חלק מהמקומות הפכו לשטח אש וזה לא היה אפשרי, כך שהקיץ יהיה מאוד מאתגר".

אל השניים הצטרף גם היזם אלון טירר, מייסד עמותת Israel emergency aid. "בניגוד לפאניקה שהייתה בתחילת המלחמה, עכשיו אנשים מכינים את עצמם לבאות", הוא מציין. "יש רצון להזיז את הדברים, אנשים אומרים 'נדאג לעצמנו'. יש יותר עיסוק בכיתות הכוננות - ולכן אנחנו זקוקים לתרומות".

"זה הריפוי שלי והדרך שלי להרים את עצמי מהקרשים, כדי שזה לא יקרה יותר", מסכם אלון. "העבודה בארגון מאפשרת לי להחזיר את הביטחון למשפחה, לסביבה ולמדינה".

לפניות באינטרנט: https://www.civilsquadisrael.com/

מתגייסים לעזרה

גלובס מרכז את היוזמות המרכזיות ופרטי הקשר ונרתם לקשר בין הצדדים להצלחת המיזמים הללו במייל: i-can-help@globes.co.il

קרן עטופים באהבה (ICF)

הקרן החברתית והפילנתרופית ICF, שהוקמה על ידי בכירים מעולם התעשייה וההייטק הישראלי למטרת תמיכה ביתומי מלחמת חרבות ברזל, השיקה השבוע מהלך גיוס תרומות למען כ-400 יתומי ה-7 באוקטובר. יעד הגיוס: 1.8 מיליון דולר.

לדברי מודי כידון, ממייסדי הקרן ומיוזמי המהלך, "ימי זיכרון מעולם לא היו פשוטים, והשנה הם מקבלים משנה תוקף להיותם הימים הקשים ביותר שחוותה מדינת ישראל. גם בימים אלה, אנחנו שומעים על יתומים נוספים שמצטרפים למעגל השכול.

"אנחנו בקרן 'עטופים באהבה' מבטיחים להיות לצד הילדים, לספק להם את הצרכים הכלכליים ולתמוך בהם עד אשר יגיעו להיות אזרחים בוגרים עצמאיים ומצליחים בחברה הישראלית".

ליאור קרנכל מנכ"לית הקרן, מציינת כי "התחייבנו שכל אחד מהילדים הללו יקבל את התמיכה הכלכלית והמקצועית הנדרשת, מינקות ועד בגרות, כדי שיוכלו ללכת בדרכים משלהם בחיים, כפי שירצו ויבחרו, לחיות את חייהם במלואם - לצד הטרגדיה והאובדן.

"בימים כל כך משמעותיים בהיסטוריה הישראלית החלטנו להשיק קמפיין גיוס של תקווה ושל חיים. אנחנו מאמינים שעם ישראל כולו מאחורינו, ויסייע לנו להעניק לילדים ולילדות את ההזדמנות לחיות חיים כפי שכל ילד צריך לחיות אותם".

לתרומות: https://t.ly/R3Qn0

גב ללוחם

עמותת גב ללוחם מפעילה תכניות ייחודיות הכוללות מפגשי ערב קבוצתיים בליווי צמוד של מנטור אישי המצוות לכל לוחם, במטרה להוות דמות אובייקטיבית בעלת ניסיון חיים. הקורסים מועברים על ידי אנשי מקצוע בכירים בנושאים שונים מעולם התעסוקה, קריירה, פיננסים, הייטק ועוד. לאור אירועי ה-7 באוקטובר נוספו לתכניות מפגשי עיבוד מלחמה.

במהלך הפסח חילקו מתנדבי העמותה כ-500 מארזי חג לפצועי צה"ל וכוחות הביטחון, אשר נמצאים במחלקות השיקום בבתי החולים השונים. המיזם הוקדש לרפואת ארי שפיץ ולרפואת כל החיילים הפצועים, ביוזמתם הפרטית של עורכי הדין מיכל וגלעד קורינאלדי מירושלים, בשיתוף "עמותת גב ללוחם" ובהשתתפות נציגי בתי החולים.

מארזים של ''גב ללוחם'' / צילום: אוריה איזק, גב ללוחם

כנפיים של קרמבו

תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" מרחיבה את יוזמת "קרמבו תקומה", עבור ילדים ובני נוער שפונו מבתיהם בצל המלחמה. מטרת התוכנית היא ליווי הילדים והקהילות המפונות גם עם החזרה לבתים, תוך הרחבת המענה שניתן, בהתאם לצרכים העולים מהשטח.

במרכזי "קרמבו תקומה" תתקיים פעילות חברתית חינוכית משותפת לילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים פעמיים בשבוע, לצד חונכות פרטנית לילדים עם צרכים מיוחדים מורכבים. בנוסף, תוקם קבוצת מנהיגות שתהווה פיתוח אישי וקבוצתי עבור נוער בכיתות י'-יב', ותיערך תכנית הכשרה לצוותים חינוכיים בגני ילדים ובבתי ספר.

הפעילות תכלול גם הקמת שתי "קומונות תקומה "של מתנדבי שנת שירות, שחבריהן יפעלו במרכזים החדשים ובמסגרות החינוך באזור. "כבר בימים הראשונים להפעלת המרכזים נוכחנו כי פעילותם מייצרת מעטפת משמעותית, אי של תקווה ויציבות עבור מאות ילדים עם ובלי מוגבלויות, וכי קיים צורך מהותי במענים ארוכי טווח עבור קהילות אלו", מסבירה טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית כנפיים של קרמבו.

לפרטים נוספים: www.krembo.org.il

המסלול האקדמי המכללה למינהל

המסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף קרן La'Aretz הכריזו על מלגה חדשה בהיקף של עד 1,000 דולר עבור כ-150 משרתי מילואים, אשר שירתו בממוצע מעל 120 יום ולא קיבלו סיוע אחר. מדובר במלגת מאצ'ינג, שתתבסס בחציה על תרומות קרן La'Aretz וחלקה על בסיס תרומות של המכללה למינהל.

קרן La'Aretz נוסדה על ידי שלי ומייק פיטמן, ישראלים-אמריקאים. "כמילגאית בעברי, אני מבינה כמה משמעותי סיוע כספי בתקופת הלימודים", אומרת פיטמן. "משרתי המילואים תלמידי אוניברסיטאות מקבלים סיוע המדינה, סיוע שתלמידי המכללות בישראל לא זוכות לו - וזה בדיוק הפער שאליו הקרן נכנסה. הסיוע מגיע ישירות למשרתי המילואים, ללא בירוקרטיה".

עוד כתבות

אפליקציית X (לשעבר טוויטר) / צילום: Shutterstock

באופן חריג: טוויטר לא הסירה פרסומי שנאה וחויבה לשלם 2.2 מיליון שקל

התובעים טענו כי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) פרסמה והפיצה פרסומים המבזים אותם על רקע מינם, זהותם המגדרית ומיניותם ● מאחר והרשת החברתית, שמשרדיה מצויים בקליפורניה, לא הגישה כתב הגנה, קיבל בית המשפט את התביעה במלואה

אורן הולמצן (אודיטיטק), דניאל שרייבר ושי וינינגר (למונייד), אלי גליקמן (צים), אמנון שעשוע (מובילאיי) / צילומים: MATT MONFREDI, בן קלמר, איתי רפפורט, שלומי יוסף

השורטיסטים הופכים את המניות הישראליות לתנודתיות במיוחד

בסוף השבוע האחרון זינקה מניית מובילאיי בכ-16%, בעוד שצים צנחה בשיעור דומה ● מאחורי התנודות החדות עומדים שורטיסטים שמתנפלים על המניות הללו, ושל עוד ישראליות בוול סטריט, והופכים מניות לרכבת הרים ● וגם: מה יכולים המשקיעים להפיק מהתופעה?

''הסכם הוא הסכם''. מאסק / צילום: Reuters, Gonzalo Fuentes

מפוטרי טוויטר וטסלה התלוננו על חוסר צדק, עכשיו הגיע תורו של מאסק

חבילת השכר האדירה של מנכ"ל ענקית הרכב החשמלי בוטלה, והוא נאבק על קיום ההסכם וטוען ל"חוסר הוגנות" ● טענות דומות נשמעות זה שנים מעובדים לשעבר בחברות שבשליטתו

הפשיטה על ארגון הפשיעה אבו לטיף / צילום: דוברות המשטרה

עונשי מאסר, קנסות וחילוט לחברי ארגון הפשיעה של נידאל אבו לטיף

במסגרת ההליך המתנהל נגד נידאל אבו לטיף ואחרים, גזר היום בית המשפט על חמישה מהנאשמים עונשי מאסר בפועל, קנסות הנעים בין עשרות למאות אלפי שקלים וחילוט בגובה 3.5 מיליון שקל - זאת בגין הרשעתם בסחיטה באיומים, הלבנת הון ועוד

עמנואל מקרון, נשיא צרפת / צילום: Reuters, Gonzalo Fuentes

לאחר מפלה בבחירות לפרלמנט האירופי: עמנואל מקרון הכריז על בחירות בזק בצרפת

הכרזת מקרון באה בעקבות תוצאות הבחירות לפרלמנט האירופי, שהציגו ניצחון משמעותי למפלגת הימין בהובלת מרין-לה פן ● בגרמניה, המדינה הגדולה ביותר באירופה, השולחת כ-96 נציגים לפרלמנט שבו 720 מושבים, זכתה מפלגת הימין הקיצוני "אלטרנטיבה לגרמניה" לתוצאת שיא של 16% מקולות הבוחרים

אפל צפויה להכריז על כניסה לתחום ה-AI / צילום: צילום מסך מאתר אפל

תעדוף התראות ויצירת תמונות מקוריות: אפל חושפת מערכת בינה מלאכותית חדשה

אפל הכריזה על Apple Intelligence - מערך בינה מלאכותית "אישית", שישולב החל מאייפון פרו 15, ובמחשבי מק שיש להם מעבד M1 לפחות ● בין היכולות החדשות שהציגה אפל היו כתיבת טקסטים, יצירת תמונות או אימוג'ים בעזרת טקסט, מענה חכם להודעות ועוד ● למרות הכל, בוול סטריט התאכזבו - ומניית החברה נחלשת

יצחק תשובה / צילום: תמר מצפי, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

יצחק תשובה מתעניין ברכישת מניות ישראכרט

חברת כרטיסי האשראי מתנהלת ללא גרעין שליטה ופעילותה קורצת לבעלי הון, בהם תשובה, שמתעניין ברכישתה באמצעות קבוצת דלק ● דלק: "החברה לא נותנת מידע על תיק ההשקעות שלה"

שרת התחבורה מירי רגב / צילום: עמית שאבי - ידיעות אחרונות

בעקבות התחקיר על מירי רגב: המשטרה פשטה על משרד התחבורה

חוקרי יאח"ה פתחו בחקירה בחשד למרמה והפרת אמונים במשרד התחבורה, בעקבות תחקיר "המקור" של עיתונאי חדשות 13 רביב דרוקר ● עפ"י התחקיר, השרה מירי רגב ואנשיה דירגו לכאורה יישובים עפ"י יכולתם לסייע לה בפריימריז, על-מנת לתעדף אותם ● הבוקר הגיעו חוקרי היחידה למשרד התחבורה בירושלים, ביצעו חיפושים ותפסו מסמכים; עד כה לא נחקרו חשודים ● משרד התחבורה: התחקיר שקרי

דיפאל S05 של חברת הרכב הסינית שנגאן / צילום: יח''צ

בקרוב: תחרות חדשה לסינית הפופולרית בישראל

שנגאן, קבוצת הרכב השלישית בגודלה בסין, מנהלת מגעים לחתימה על הסכם יבוא למותג "הפרימיום הנגיש" שלה - DEEPAL עם היבואנית מכשירי תנועה ● מטרת החברה: לייצא לעולם יותר מ־750 אלף כלי רכב בשנה החל מ־2024 ● וכמה יעלה הרכב שמנסה להתחרות בדגמים של BYD ו-XPENG

החטופים אלמוג מאיר ואנדרי קוזלוב חוזרים מעזה / צילום: ap, Tomer Appelbaum

הרופא שטיפל בחטופים שחזרו: "הם הוכו בשבי והם סובלים מתת תזונה"

ד"ר איתי פסח, שאחראי לטיפול הרפואי בחטופים בבית החולים שיבא, סיפר לתקשורת הבין-לאומית: "הם הוכו בשבי. אי אפשר להבין את מה שהם עברו" • מטוסי קרב תקפו מטרות של חיזבאללה בלבנון • שתי מטרות אוויריות חשודות יורטו מול חופי נהריה • כמה טילי נ"ט נורו מלבנון לעבר מנרה, מרגליות ויראון שבגליל העליון • עדכונים שוטפים

חדשות הביומד / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: Shutterstock

מכה לטיפול ב-MDMA, ומה יחליט ה-FDA לגבי התרופה לאלצהיימר?

ועדת ה-FDA הצביעה נגד אישור תרופת ה-MDMA הראשונה ● מחר - התרופה לאלצהיימר של אלי לילי תעמוד לשיפוט הוועדה, וגם שם לא ברור שתעבור בקלות ● וגם: 25 מיליון שקל לתוכנית חדשה למתמחים במחקר ברפואה

הדיון בבג''ץ בעתירה המבקשת להגביר את הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה / צילום: דוברות הרשות השופטת

בג"ץ דן בהכנסת הסיוע ההומניטרי לעזה

העותרים, ארגון "גישה" וארבעה ארגוני זכויות אדם נוספים, טוענים כי לאור הירידה בכניסת הסיוע ההומניטרי ושיבוש הפעילות ההומניטריות כתוצאה מהפלישה לרפיח, ובעקבות הצווים הנוספים שהוציא ביה"ד הבינלאומי לצדק בהאג, יש להוציא צו על-תנאי ● המדינה ביקשה לדחות את העתירה ● לדיון התייצב מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף ע'סאן עליאן

מפעל מיטרוניקס / צילום: שגיא מורן

עלייתה ונפילתה של מניית מיטרוניקס, והחיים בקיבוץ שבו כל חבר איבד 13 מיליון שקלים על הנייר

מיטרוניקס, יצרנית הרובוטים לניקוי בריכות שחייה, חווה בשנתיים האחרונות טלטלות בעסקיה, אשר הובילו לקריסת המניה בכ־80% מהשיא ולמחיקת מיליארדי שקלים מהשווי ● מי שנאלצו לראות את עושרם מתכווץ הם חברי קיבוץ יזרעאל, שמחזיקים ב־56% מהחברה ● עם זאת, טוען יו"ר הדירקטוריון, "הקיבוץ חזר להתעסק בשלו. היום הדבר המרכזי שמעניין אותו זאת הכנה לטקס שבועות"

יו''ר המחנה הממלכתי בני גנץ / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

גנץ הודיע על פרישה מהממשלה: "נתניהו מונע מאיתנו להתקדם לניצחון האמיתי"

יו"ר המחנה הממלכתי הודיע על פרישה מהממשלה על רקע האולטימטום שהציב לפני שלושה שבועות ● "המציאות לא פשוטה. המערכה תארך שנים. לא אבטיח לכם ניצחון קל ומהיר. מגיע לכם יותר מהבטחות ריקות", אמר גנץ ● "הקמנו ממשלת חירום מתוך שותפות גורל, לא מתוך שותפות פוליטית. חודשים אחרי אסון אוקטובר המצב במדינה ובחדר קבלת ההחלטות השתנה"

רונן פייר, סמנכ''ל הכספים של חברת סולאראדג’ / צילום: איל יצהר

אחרי 13 שנים: סמנכ"ל הכספים של סולאראדג' פורש. מי יחליף אותו?

את רונן פייר, יחליף אריאל פורת שכיהן כמנהל אזור אירופה בחברת סימנס אנרג'י ● ב-2023 הרוויח פייר 2.8 מיליון דולר, מתוך זה 2.2 מיליון דולר כתגמול הוני ● סולאראדג' נסחרת כיום בשפל של חמש שנים, לאחר שאיבדה 87% משוויה מהשיא של שנת 2021

מטוס של חברת אל על / צילום: יחצ אל על

לאחר שהעלתה מחירים והגדילה את הרווחים: אל על תרכוש מטוסים במיליארדי דולרים

אל על תרכוש את עד 30 מטוסים של בואינג מדגם 737 מקס, שהיו מעורבים בשתי תאונות קטלניות לאחר השקתם בשנת 2018 ● גורמים בענף התעופה מדגישים כי הבטיחות הוחמרה משמעותית ואל על הקפידה על קבלת כל האישורים הנדרשים

משה ליפסקר, מנכ''ל אימפרבה ישראל / צילום: Imperva

עד כמה מתקפות הסייבר במלחמה קשורות ל־AI? הדעות בענף חלוקות

נזקי מתקפות הסייבר למשק הישראלי מוערכים ב־12 מיליארד שקל בשנה ● בכירי הענף התכנסו לדון בהשלכות ה־AI על התחום בחודשים האחרונים, והזהירו: מפני "ה־7 באוקטובר של הכלכלה" ● ישראל מתגייסת

רשות המסים / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי; צילומים: איל יצהר, shutterstock

הסכם השכר החדש של עובדי רשות המסים נחשף ולא כולם מרוצים

רשות המסים, ועד עובדי הרשות וההסתדרות גיבשו הסכם שכר חדש למפקחים ולרכזים שעתיד להיחתם בימים הקרובים, אך עובדים שאינם נכללים בהסכם החדש דורשים לעצור את החתימה עליו ולכלול בו את כלל עובדי הרשות ● רשות המסים: "מיד לאחר חתימת ההסכם של המפקחים ייפתח מו"מ מואץ לגבי שאר עובדי הרשות"

רני צים / צילום: מאיר אדרי

טעות של 15 מיליון שקל בדוח של פסגות, ומשרד הרו"ח ששוב פספס

לפי החברה, בטעות לא הוכרה ירידת ערך של ההשקעה בפסגות ניירות ערך בסכום של כ-15 מיליון שקל ● פסגות תפרסם מחדש את הדוחות הכספיים, לאחר תיקון הטעות ● רק אתמול הודיעה החברה על מיזוג עם החברה הביטחונית רובו-טים ● משרד קוסט, פורר, גבאי את קסירר, נציגי EY בישראל, פספסו את הטעות בדוח

מפעל אינטל בקריית גת / צילום: אינטל

דיווח: אינטל מקפיאה עבודות במפעל בקריית גת. האם השקעת הענק בישראל בסכנה?

בחדשות 12 דווח כי המעסיקה הגדולה בהייטק הישראלי הודיעה לחברת תשתית גדולה להפסיק את העבודות להרחבת המפעל בקריית גת ● לגלובס נודע כי במשרד האוצר ידעו על כוונת אינטל להקפיא את הרחבת המפעל ● מטעם אינטל נמסר כי "ישראל ממשיכה להיות אחד מאתרי הייצור והמו"פ הגלובליים המרכזיים שלנו, ואנו ממשיכים להיות מחויבים לאזור"