גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מנכ"ל חברת הנדל"ן הכי חדשה בבורסה בטוח: אלה הערים הכי אטרקטיביות לרכישת דירה

הכתבה הזו היתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס ועל כן אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו ● רגע אחרי שעמרם אברהם הנפיקה בתל אביב, מנכ"ל החברה נועם גרייף מספר למה דווקא עכשיו זה הזמן הנכון להיכנס לבורסה, מדוע ימשיכו להשתתף במכרזי מחיר למשתכן ואיפה הכי כדאי לקנות דירה

נועם גרייף, מנכ''ל עמרם אברהם / צילום: ימית הרוניאן
נועם גרייף, מנכ''ל עמרם אברהם / צילום: ימית הרוניאן

בשבוע שעבר יצאה חברת עמרם אברהם להנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל אביב. היא גייסה 313 מיליון שקל לפי שווי של 1.56 מיליארד שקל, לאחר שקודם לכן גייסה הון בשני סבבים של הנפקות אג"ח.

כסף בקיר | "יושבים ליזמים על הראש": מאחורי הקלעים של הזינוק בבנייה בירושלים 
מיתון? היקף המשכנתאות זינק ב-36% בחודש אפריל 
אחרי 6 שנים: החברה שוויתרה על פרויקט נדל"ן גדול בתל אביב 

"אני חושב שחברה שרוצה לגדול, שרוצה לזכות בעוד פרויקטים, צריכה לעבוד יד ביד עם שוק ההון, ולא רק לגייס חוב", אומר נועם גרייף, מנכ"ל החברה. "חברות שרוצות לצמוח צריכות לעשות את זה".

אבל למה יצאתם דווקא עכשיו? לא נראה שסיום המלחמה באופק, מצב המשק מדאיג.
"לדעתי המשק בכיוון חיובי. עם סוף המלחמה והחזרת החטופים חברות יקפצו על האפשרות להנפיק, כך אני מאמין. אנחנו ניצלנו איזה מומנטום חיובי ורוח גבית מצד שוק ההון והשווי שקיבלנו נתן לנו דרור לצאת לדרך. אני חושב שהשווי האמיתי שלנו יותר גבוה ונגיע למכפילים כאלה - שמי שהשקיע בנו ירוויח".

ביולי 2022 החברה הנפיקה לראשונה חוב. "רצינו מלכתחילה לגייס אקוויטי אבל זה לא היה זמן מתאים, אז גייסנו חוב, ועכשיו כשהשמש קצת התחילה לזרוח אמרנו שנצא להנפקה. אוריון חיתום והנפקות ליוו אותנו. זה שהיינו חברה מדווחת שנתיים עבד לטובתנו - הממשל התאגידי כבר לא היה זר לנו. והכירו אותנו".

 

השינוי הגדול: הקמת פרויקטי מחיר למשתכן

חברת עמרם אברהם החלה כחברה משפחתית קטנה בחדרה, שהתחילה כחנות לחומרי בניין ב־1989, לאחר שעמרם אברהם עצמו חזר משבי בלבנון. יורם אחיו הגדול ואלון אחיו הקטן הצטרפו לעסק, החנות גדלה ופועלת עד היום. ב־2002 פתח אלון חברה יזמית שהתחילה עם בנייה של שני קוטג'ים באזור חדרה.

"הקפיצה מעשרות למאות חלה ב־2009", מספר גרייף, "עם רכישת קרקע למגדל בעין הים במערב חדרה. עד היום בנינו שם 11 מגדלים. קפיצה נוספת הייתה ממאות לאלפים עם כניסת מחיר למשתכן ב־2014. החברה החלה לפעול בכל הארץ, והיום היא בונה מצפת ועד אילת. באשדוד אנחנו בונים עכשיו 1,600 יח"ד בהינף אחד. בהתחדשות העירונית יש לנו אלפי יח"ד בשלבים שונים. מכירים אותנו ברשויות המקומיות. אנחנו לקוח חוזר בערים ומכירים את השפה".

במהלך 2023 מכרה החברה 560 יח"ד וההכנסות ממכירת דירות הסתכמו בכ־764.2 מיליון שקל. מתחילת 2024 ועד 15 באפריל מכרה החברה 803 יח"ד בהיקף כספי של כ־1.2 מיליארד שקל. החברה מקדמת היום פרויקטים בהיקף של כ־11 אלף יחידות דיור.

נוסף לדירות מגורים החברה בונה כעת גם מלונות: בטבריה, בזכרון יעקב, בקיסריה, באילת ובנתניה. "אנחנו מאמינים שהתיירות בארץ תרקיע שחקים. אלה מלונות עממיים ויהיה להם נתח שוק רחב", אומר גרייף.

נוסף לכך החברה מחזיקה בשישה מרכזים לוגיסטיים, בהם המרלו"ג הגדול בארץ, במבוא כרמל. "זה מבנה של 140 אלף מ"ר בשותפות עם כלל. התחלנו שם בעבודות חפירה ואנחנו עומדים לחתום עם שוכר עוגן".

 

אבל עיקר פעילותה של החברה היא בבנייה למגורים, ובניגוד למקובל בענף, הם עושים הכול בבית: "אנחנו עושים את התכנון, את הביצוע, ואת הבדק. יש לנו שלוש חברות שעושות את כל הביצוע והפיקוח. את כל שרשרת הערך אנחנו מבצעים בעצמנו. יש לכך משמעות גדולה מבחינת התקציב ולוחות הזמנים".

גרייף עצמו הצטרף לחברה לפני כשנתיים בלבד, והוא מביא עמו היכרות עם צד הביצוע לצד עבודה מול הרשויות המקומיות. "התחלתי בשפיר כמהנדס ביצוע ומנהל פרויקט, ואז עברתי לתחום המוניציפלי לתפקיד מהנדס המועצה האזורית מטה אשר, עיריית אלעד, ואח"כ עיריית חדרה. אחר כך עברתי להיות סמנכ"ל הנדסה בישראל קנדה ואז התמניתי למנכ"ל הקבוצה בעמרם אברהם. זה התפקיד הכי טוב שהיה לי בחיים, כי אני נוגע בהמון דברים", הוא אומר.

"היום 80/20 זה כבר עולם ישן"

לדברי גרייף, "ברוב הפרויקטים שלנו המחירים די עממיים של 2־3 מיליון שקל. זה לא 'היי אנד'. יש לנו כרגע על המדף 1,600 יח"ד בפריסה ארצית. מכרנו יותר מ־900 יח"ד ברבעון הראשון של השנה".

עד כמה זה התנפלות ולכמה מזה אחראים המבצעים?
"היום 80/20 זה כבר עולם ישן. הכוח אצל הקונים והעסקה מותנית תנאי תשלום. הלוואת הקבלן היא מנגנון שכולנו יוצאים ממנו מורווחים. הבנק מעביר את הלקוח הליך חיתום. כולם מרוויחים".

עין הים בחדרה. החברה בנתה בשכונה עד היום 11 מגדלים / צילום: עמרם אברהם

בכל זאת, גם דירות ב־2 מיליון שקל זה אומר שצריך להביא כמה מאות אלפי שקלים מההורים ולקחת משכנתה גדולה.
"לזוגות צעירים לא חשוב אם הדירה עולה 1.8 או 2.2 מיליון שקל, אלא אם יש מבני ציבור, פארק - מה המוצר שהוא מקבל. במתחם האלף בראשון לציון בכל בניין שאנחנו בונים יש חדר קולנוע או ג'ימבורי לילדים או מתחם עבודה. בפרדס חנה יש לנו 600 יח"ד וחיי קהילה שאנשים באים בגללם. לקנות ב־2.5 מיליון שקל דירה בנתניה במרחק הליכה מחוף הים זה כבר לא יהיה יותר".

מה הלקוחות מחפשים?
"בפרויקט שלנו בחדרה התחלנו לבנות 'דיוריות' - עוד יחידה ללא ממ"ד, עם כניסה נפרדת שיכולה להיות לילד מתבגר או לעובדת סיעודית, או לסטודיו או קליניקה".

לא הכירו אתכם כל כך ונכנסתם לתודעה עם פרויקטי מחיר למשתכן. תמשיכו להעמיק בפרויקטי מחיר מטרה/משתכן?
"בהחלט נמשיך. אנחנו מאוד טובים במחיר למשתכן, מכירים את המפרט היטב ויודעים לתכנן ולהביא רווחים. זכינו ב־11 שקל לקרקע ליח"ד בקריית גת, באילת זכינו ב־4 מיליון שקל ל־99 יח"ד. אנחנו יודעים לתמחר נכון וזה חלק מהאסטרטגיה".

מה הפרויקט הכי רווחי שהיה לחברה עד היום?
"פרויקט שסיימנו בנאות שמיר ברמלה עם 37%, שהוא גם מחיר למשתכן וגם דירות שוק חופשי. גם באילת בשחמון 6 גם היה לנו פרויקט סופר רווחי. לפעמים צריך לבצע הליך השבחתי מול הרשות המקומית. בכל מקרה, בנייני מחיר למשתכן נראים כמו כל בניין אחר שלנו. זה כרטיס הביקור שלנו ויש לנו מאות עסקאות של לקוחות חוזרים בגלל זה".

לא נכנסתם לשוק השכירות ארוכת הטווח. מה הסיבות?
"נגענו בו כשסביבת הריבית הייתה טובה יותר, בפרדס חנה ובטירת הכרמל, ואיך שהתחילה עליית הריבית החזרנו את מרכזי המכירות ומכרנו את הדירות - זה לא היה כלכלי להחזיק אותן".

"המינהל ורמ"י רוצים להציף את השוק"

באוגוסט 2022 הייתה אצלכם תאונה קטלנית שבה נהרגו שני עובדים. מה עשיתם בנושא עד היום?
"לגבי התאונה - היא אירעה בעת הגבהת מעליות, וזה עדיין בחקירת משטרה. נכנסנו לתוכנית הכוכבים של התאחדות הקבלנים ואנחנו כבר בארבעה ובדרך לחמישי. כל חברות הביצוע שלנו בתוכנית הבטיחות ומקדמות זאת. זה עשה שינוי משמעותי והבטיחות היא נר לרגלינו. פותחים כל בוקר בתדריכים בעברית, בערבית ובסינית. אי אפשר לעבור בקרוסלה של הכניסה לאתר אם לא עברת תדריך. אפילו אני לא יכול להיכנס אם לא עברתי תדריך".

איך אתם מסתדרים עם היעדר פועלים מהשטחים?
"אין לנו כמעט פועלים מהשטחים, כך שההיעדר של הפועלים הפלסטינים פחות פגע בנו. זה לא דילג מעלינו. היו מקרים שהיינו צריכים להוסיף כסף כדי שלא יעברו לאתרים אחרים, אבל זה לא פגע בלוחות הזמנים. גם קיבלנו עכשיו רישיון להקמת תאגיד ליבוא של 350 עובדים זרים. אנחנו בוחנים את זה".

בתור מהנדס עיר לשעבר, איך מקצרים את הבירוקרטיה?
"הליכי האישור אורכים עשר שנים. יש חוסר סינרגיה בין השלטון המקומי למרכזי. למשל המינהל ורמ"י רוצים להציף את השוק באקסלים. זה לא עומד בצרכים של הרשויות המקומיות באשפה, בתאורה, בחינוך, בתשתיות. המדינה נותנת רק מה שקשור לדירה וזה לא מספיק.

"בוועדות יש מחסור בכוח אדם ואנשים לא רוצים לבוא לעבוד שם. וגם כוח האדם לא תמיד מתאים ולא תמיד עושה הפרדה בין עיקר לטפל. למרות זאת, אני חושב שצריך לתת יותר סמכות לוועדות המקומיות, לתגמל יותר בכסף על תוצאות. שחלק מהתגמול יילך אישית לעובדים.

"במאקרו, הצורך בדירות הוא נתון. שיעור הילודה בישראל הוא בין הגבוהים בעולם, ואנשים מתגרשים. האוכלוסיות גדלות, והמדינה לא גדלה מבחינת קרקעות. הקרקע היא משאב נדרש וצריך להעצים את הבנייה לכל יחידת קרקע. אני לא צופה סטגנציה במחירים. שכר העבודה עולה, ההובלה הימית עולה והמע"מ יעלה בסוף השנה.

"אני חושב שאחרי המלחמה, כמו אחרי כל המלחמות שהמדינה חוותה, תהיה התפוצצות. המדינה תשקיע בתשתיות וזה קטליזטור שסוחב את המשק. המחירים רק יעלו. יקנו גם יהודים מחו"ל, גם אם לא יעברו לפה. אני חושב שמי שלא יקנה היום לילדים שלו דירה, לא תהיה להם אפשרות כזו".

איפה היית ממליץ לאנשים לקנות?
"פרמטר אחד: ערי החוף, כי רצועות חוף הים הולכות ומצטמצמות, ופרמטר שני - כל מערכת הסעת המונים".

ולסיום, יש שיח ער בקבוצות האוהדים על החסות שלכם למכבי חיפה. איך זה התבשל?
"אנחנו פעילים בכל הארץ וביתר שאת בחיפה ובצפון. מכבי חיפה היא מותג. הערכים של המועדון - בריאות, ספורט, מצוינות, משפחה - אנחנו מאוד מתחברים אליהם. גם אנחנו עברנו ועדת ביקורת כדי שנוכל להיות הספונסרים שלהם".

אומרים שעשיתם להם "מנחוס" מאז שנכנסתם.
"אנחנו מאמינים בקבוצה ואני מאמין שיהיה בסדר".

עוד כתבות

חלק מהאמצעים הישראליים כה מבוקשים, שאין יכולת מוחלטת למנוע את הופעתם בתערוכה היוקרתית / צילום: Reuters, Chris Emil Janßen

משגר הטילים הישראלי שהצליח להשתחל לתערוכת הנשק הצרפתית

למרות המאבק הצרפתי בהשתתפות הישראלית ביורוסאטורי, מוצג אמל"ח ישראלי בתערוכת הנשק היוקרתית ● ברק"מ הפולני החדש של חברת PGZ, בורסוק, משולבים משגרי טילי נ"ט ספייק LR ו־LR2 של רפאל ● השקתו דווקא ביורוסאטורי, ממחישה את היעדר התחרות ההוגנת שהביא אליה נשיא צרפת בעצם הרחקת החברות הישראליות

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock

נעילה אדומה בת"א; אל על זינקה בכ-12%, אופקו הלת' צללה בכ-5%

מדד ת"א 35 ירד ב-0.7% ● מדד המחירים לצרכן בישראל הפתיע לחיוב בחודש מאי, אך בקבוצת הפניקס מעריכים שהסיכונים לאינפלציה עדיין מוטים כלפי מעלה ● ברודקום ממשיכה במומנטום החיובי ובבנק אוף אמריקה העלו את מחיר היעד למניה ● בארה"ב יתקיים שבוע מסחר מקוצר ובמהלכו יתפרסמו נתוני ייצור תעשייתי ● בבריטניה יפורסמו בשבוע הקרוב מדד המחירים לצרכן, והחלטת הריבית ביום חמישי

תערוכת יורוסאטורי ב-2022 / צילום: Reuters, Lafargue Raphael

פרטים חדשים על ההחלטה שדרדרה את יחסי ישראל-צרפת לשפל

החברה המארגנת את תערוכת הנשק "יורוסאטורי" בצרפת נחלה כישלון בפני בית המשפט, וחברות ישראליות שתכננו לשלוח נציגים לתערוכה, לא יוכלו לעשות זאת ● בפועל, ההחלטה המדינית של ממשלת צרפת הופכת את ישראל למדינה מוקצה בתחום המסחרי של עסקי הביטחון במדינה

מיכה כתראן / צילום: תמונה פרטית

מיכה סטוקס: היוטיובר שהפך לתופעה וממליץ להתרחק ממניות ישראליות

עד לפני עשור מיכה כתראן היה בכלל הייטקיסט עם משרה מבטיחה ובכירה בנייס ● אבל אז הוא החליט לשנות כיוון, עבר לניו ג'רזי, הקים אולפן ביתי בחדר האורחים והחל לשדר לפחות פעמיים ביום לייב פיננסי ביוטיוב ● עם קצת הומור והרבה אינטראקציה עם הקהל, הוא צבר תאוצה ועשרות אלפי עוקבים ● מה המודל הכלכלי שלו, למה הוא מתרחק מהבורסה הישראלית, ואיזו מניה שברה עבורו את כל הכללים?

קלע דוד / צילום: דוברות משרד הביטחון

יותר טילים, פחות מל"טים: איזה נשק מכרו בתעשיות הביטחוניות בשנה החולפת?

משרד הביטחון הודיע כי בשנת 2023 התעשיות הביטחוניות שברו שיא וחתמו על חוזים חדשים בסך כ־13.073 מיליארד דולר ● זו השנה השלישית ברציפות שבה נקבע שיא ● מערכות ההגנה האווירית היוו 36% מהיקף העסקאות, ומנגד נרשמה ירידה ניכרת בתחום המל"טים והרחפנים

נתב''ג. ירידות המחירים לא יימשכו לתוך הקיץ / צילום: דני שדה

החידה של המדד: האם מחירי הטיסות באמת ירדו ב-25%?

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הפסיקה לקחת מחברות התעופה את מחירי הטיסות, והחלה לאסוף מידע מהרשת ● התוצאה: שינויים דרמטיים שמטלטלים את המדד ומשבשים את היכולת לחזות הלאה ● מהם ההבדלים בין שיטות המדידה, והאם הטיסות באמת הוזלו ב-25% מאז ספטמבר? ● הלמ"ס: "שיקוף טוב יותר של המציאות"

פעילות כוחות צה''ל ברצועת עזה / צילום: דובר צה''ל

הותרו לפרסום שמות של 2 חללי צה"ל: סמל שלום מנחם וסמ"ר צור אברהם

לוחמי ההגנה האווירית יירטו כטב"ם במרחב הימי של נהריה, צה"ל תקף בלבנון ● בג"ץ הורה לעצור את ביקורת מבקר המדינה על צה"ל והשב"כ ● צה"ל מבהיר: אין בדרום הרצועה הפסקה של הלחימה, אלא הפוגה באזור ספציפי בלבד ● הותרו לפרסום שמותיהם של שבעה מבין שמונת לוחמי ההנדסה שנפלו בתקרית ברפיח, בקרב בצפון הרצועה נפלו שני לוחמי מילואים בשריון ● עדכונים בולטים

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

לקראת הדיון מחר: כל מה שצריך לדעת על הבג"ץ בעניין "חוק בן גביר" להתערבות השר בסמכויות המשטרה

בג"ץ ידון מחר בהרכב מורחב בתיקון לפקודת המשטרה שנעשה לבקשת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כחלק מההסכם הקואליציוני עם הליכוד ● מה קובע התיקון, מה טוענים העותרים, ואיך ישפיע הדיון על ליווי משאיות הסיוע ההומניטרי לעזה? ● גלובס עושה סדר

נאלי פאנדור, שרת החוץ של דרום אפריקה, במסגד בקייפטאון / צילום: Reuters, ESA ALEXANDER

הבוחרים בעולם עייפו מממשלותיהם, האם זה ישפיע על היחס לישראל?

מהודו דרך צרפת וכלה בדרום אפריקה, הרגלים של שנים משתנים בן לילה בעקבות בחירות שנערכו לאחרונה או שעומדות להיערך ● ממשלות של איש אחד או של מפלגה אחת יצטרכו כעת לחפש הסכמות רחבות יותר ● בדרום אפריקה ייתכן שגם ישראל תרגיש את התוצאות

הבורסה בלונדון, בריטניה / צילום: Shutterstock

עליות קלות באירופה; המדדים המובילים עולים בכ-0.2%

מדד קאק מתאושש לאחר ירידה של 6% בשבוע שעבר, הירידה הגדולה ביותר שלו בשנתיים ● יציבות בחוזים העתידיים בוול סטריט ● קתי ווד: מניית טסלה תוכפל פי 15 עד 2029 ● מיטב: למרות השיאים במדדים העיקריים, רוב המניות בארה"ב נחלשו ומשקפות הרעה כלכלית, מומלץ להקטין חשיפה ● בנק לאומי: צפוייה התהדקות של שוק הנפט, הגידול בביקוש יעלה על ההיצע

מפעל אינטל בישראל / צילום: אינטל

העיכובים בקריית גת הם רק הסימפטום: המשקיעים דוחפים לפצל את אינטל

העיכוב בהקמת המפעל החדש בקריית גת הוא רק סדק אחד באסטרטגיית הרחבת הייצור של אינטל, שסובלת ממצוקת מזומנים קשה ונאלצת לשתף קרנות השקעה גדולות ● "הברירה של אינטל כעת היא לרכז את הייצור בחברה נפרדת", אומר לגלובס אוראל לוי ממור קרנות נאמנות

3 פסקי דין בשבוע / צילום: אנימציה: טלי בוגדנובסקי

הביוב הציף את הדירה בשל ליקוי בצנרת ושימוש במגבונים. כמה ישלם היזם?

הורים לשלושה נפרדו אחרי קרוב ל־40 שנה - הבעל ביקש לקבל 80% מהזכויות בשל פערי השתכרות בין הצדדים ● בני זוג רכשו דירה להשקעה שהוצפה שלוש פעמים - היזם והקבלן חויבו בפיצויים ● ביהמ"ש דחה תביעת ענק נגד תאגיד השידור "כאן", בטענה ללשון הרע במסגרת כתבה על חשד להתעללות בגן ילדים ● שלושה פסקי דין בשבוע

קובי מימון / איור: גיל ג'יבלי

קובי מימון רוצה להתקרב למאגר תמר: אקויטל הגישה הצעת רכש ל-23% ממניות נפטא

הצעת הרכש, ככל שתתקבל על ידי בעלי המניות, עשויה להוביל את אקויטל להחזיק ב-90% מנפטא ובעתיד לפעול למחיקתה מהבורסה ● עלות ההצעה לאקויטל – 439 מיליון שקל והפרמיה בהצעה עומדת על 8%

אריק פרישמן, מנכ''ל פייבוקס / צילום: אילן בשור

שופרסל השלימה את מכירת חלקה בפייבוקס לדיסקונט תמורת 77 מיליון שקל

האחים אמיר מסיימים את הרומן של שופרסל עם פייבוקס: הערב הושלמה מכירת יתרת החזקות רשת הסופרמרקטים באפליקציית התשלומים (49.9%) לידי בנק דיסקונט המחזיק ביתרת המניות

יוליה שמאלוב-ברקוביץ' / צילום: שלומי יוסף

עיתונאי חדשות 13 הכריזו על סכסוך עבודה. מה המשמעות?

סכסוך העבודה הוכרז בעקבות מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13 ● הכרזה על סכסוך עבודה היא שלב ראשון בשורת צעדים שיכולים לנקוט עובדים במקום עם יחסי עבודה קיבוציים ● האם צעדים אלה יכולים לכלול גם התפטרות קולקטיבית, ומה הדין לגבי פיטורים של מי שמתנגד כעת למינוי?

האלוף במיל' ישראל זיו / צילום: גיא חמוי

ישראל זיו בטוח: זה יהיה העיתוי הנכון למלחמה בצפון

האלוף במיל' ישראל זיו מתייחס בראיון לגלובס ללקחים מאסון הנגמ"ש, הסכנה שבן גביר מציב להמשך המלחמה והאם ניתן להימנע ממלחמה גם בצפון ● "במלחמת התשה, לישראל יש הרבה יותר מה להפסיד מאשר לבנון. אז צריך לעשות כל מאמץ כרגע לא להיכנס או לא להיגרר לתוך מלחמה"

זהר זיסאפל ז''ל / צילום: כדיה לוי

שני ילדיו של זהר זיסאפל קיבלו מניות בשווי 23 מיליון דולר

יום לפני שנפטר אשתקד העביר זהר זיסאפל, מחלוצי תעשיית ההייטק בישראל, את החזקותיו בחברות רדקום וסרגון לילדיו מיכאל וכליל, בחלקים שווים

הדירה ברחוב נחל לכיש בשדרות / צילום: כפיר אסולין

דירת מחיר למשתכן בשדרות נרכשה ב-640 אלף שקל. בכמה היא נמכרה?

דירת 4 חדרים בשטח של 110 מ"ר בפרויקט מחיר למשתכן בשכונת נאות שקמה בשדרות נרכשה לפני 5 שנים בכ־700 אלף שקל והרוכשים קיבלו מענק של 60 אלף שקל נוספים ● כעת נמכרה הדירה ב־1.28 מיליון שקל

הפגנה נגד הממשלה בכביש 4 צפון / צילום: דנור אהרון

בירושלים, בקיסריה ובדרום: ארגוני המחאה הכריזו על "שבוע התנגדות"

לאורך שבוע ההתנגדות, הארגונים יצעדו בשיירות לירושלים, יפגינו מול הכנסת, בנגב וכן מול ביתו של רה"מ בקיסריה, במחאה נגד הממשלה ● המחאות יתקיימו תחת הכותרות: "די להפקרת החטופים והעוטף" ו"די להפקרת הצפון"

ההסלמה בצפון מעוררת ברשתות ברחבי העולם גל פייקים

המצב המלחמתי בזירה הצפונית מעלה הילוך, וכך גם הפייקים בעניין ● המשרוקית של גלובס