באי הכנס / צילום: תמר מצפי
מאות מבכירי ענף השיווק, הפרסום והדיגיטל הגיעו לכנס MAD בסטוקו בתל אביב, שעמד השנה בסימן המשמעויות של "להיות מותג שפועל בישראל".
● למדד המותגים המלא לשנת 2025
באירוע נחשף מדד המותגים של גלובס לשנת 2025, והוכרזה הפרסומת האהובה והזכורה ביותר בעשור האחרון, על פי מדד גיאוקרטוגרפיה וגלובס. בנוסף הושק לראשונה מדד מיתוג המעסיק של העיתון, עם סיוע משעשע מברקוני, וכן הוכרזו המותגים הישראליים ביותר.
היין שהוגש הוא מיקב פלם, פרי חקלאות ישראלית ביקב משפחתי בהרי יהודה, וכן הוגש וויסקי מסדרת 'סינגל בארי' ממזקקת מילק אנד האני - שעליו דיברו חיים ילין ותומר גורן בפאנל מיוחד בכנס.
ביציאה חולקו גרביים שיוצרו במפעל המשפחתי של יוסוף ומוסטפא חג'וג', בכפר כאוכב, שיתוף פעולה יהודי-ערבי בגליל, לאריגת גרבי איכות; וכן פרחים שנארזו במשק "בן צבי" ממושב נתיב העשרה בעוטף עזה.















