גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

avaya

עוד כתבות

לאומי קארד עוברת ל-VOIP של Avaya במוקדי שירות הלקוחות בהשקעה של 5 מיליון שקל

מטרות הפרויקט היו להגביר את זמינות הציוד העומד לרשות המוקדים, וכן לאפשר לחברה להרחיב ולנייד מוקדים בצורה קלה בהתאם לצרכים וכמענה לתקלות

אורי דנינו מסיים את תפקידו כמנהל הפעילות העסקית של Avaya ישראל

דנינו פורש לאחר 8 שנות עבודה, ימשיך ללוות את החברה בישראל כיועץ ; בתקופתו של דנינו רשמה Avaya הישגים לא מבוטלים בכל הקשור לפתרונות טלפוניית ה-IP וה-Call Center