אמץ חברה

Salesforce אמץ חברה

Salesforce

הייטק (מחשוב ענן)

חברת סיילספורס (Salesforce) הינה מובילה עולמית בתחום הענן וה-CRM. החברה הייתה הראשונה בעולם שהביאה את ה-CRM לענן והפכה אותו ל-Software as a Service) SAS).

בישראל פועלת סיילספורס בכל המגזרים בשוק המקומי ומספקת שירותים לחברות בכל הגדלים ומכל הסוגים. הפתרונות הטכנולוגיים של סיילספורס מאפשרים לחברות ישראליות להתחבר ללקוחותיהן בצורה יעילה יותר ולספק להם שירות בהתאמה אישית.

בשנים האחרונות סיילספורס ביצעה השקעות משמעותיות בשוק המקומי, הרחיבה את פעילותה וביססה את ישראל כמרכז טכנולוגי ואסטרטגי עבור החברה. כיום, סיילספורס מעסיקה בישראל כ-700 עובדים, בין היתר, בשלושה מרכזי פיתוח הפזורים ברחבי הארץ.

מרכז המחקר והפיתוח הישראלי של סיילספורס אחראי על פיתוח כמה מהפתרונות המובילים של החברה, העומדים בחזית החדשנות הטכנולוגית העולמית בתחומים כמו: בינה מלאכותית המוטמעת במערכי המכירות, השיווק והשירות של אלפי לקוחות; טכנולוגיית מודיעין שיווקי וניתוח קמפיינים באמצעות ביג-דאטה ו- AI ; אלגוריתמיקה מתקדמת לפתרון בעיות מורכבות לאופטימיזציות שירות של אנשי שטח; טכנולוגיית קול וזיהוי דיבור; אבטחת מידע בענן ועוד.

החברה מושתתת על ארבעה ערכים: חדשנות, אמינות, שוויון והצלחת הלקוחות. בתוך כך, היא פועלת למען קידום צדק חברתי ושוויון תעסוקתי בתחומי החינוך, השכר, הזדמנויות מקצועיות וזכויות העובדים.

מאמצים מ-"Salesforce"
חברות מאמצות נוספות
לכל החברות

ההרשמה נסגרה

חדשות ועדכונים
© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון