כדי להפוך את התחבורה הציבורית ליעילה, חכמה ונוחה עלינו לבזר את התכנון וההפעלה בתחום, מה שיצור תחרות שתועיל לכולם • כך, הציבור יקבל מגוון אפשרויות נסיעה ויוכל לבחור ביניהן, הספק ירוויח לפי מידת ההיענות שלו לצרכי הנוסעים והגודש בכבישים יפחת
לממשלה הבאה לא יינתנו מאה ימי חסד, וגם לא שבוע • האתגרים רבים והזמן דוחק • אזרחי ישראל ראויים לממשלה שתפעל לטובתם מתוך ראיה ארוכת טווח, ושתבצע רפורמות שיבטיחו צמיחה ושגשוג
נבחרי ציבור צריכים לקבל את ההחלטות אך מידור גורמי המקצוע במשרד האוצר יצור את המשבר הכלכלי הבא שאיתו תתמודד המדינה • תפקיד הפקידות המקצועית גם בעת הזו היא לדאוג לאחריות תקציבית, ולקבוע את מסגרת הגירעון שמותאם למשבר כלכלי גלובלי
בעיצומו של הסגר השני נכון ללמוד מכשלי הסגר הראשון, יש לתכנן תמריצים שיביאו לצמיחה ולצמצם תמריצים שימנעו חזרה לעבודה
על מנת להחזיר את המשק למסלול של צמיחה קבועה ויציבה, על שר האוצר לפעול לצמצום ניכר וקבוע בזכויות עודפות של המגזר הציבורי, בד בבד עם צמצום מספר התקנים בשירות הציבורי, וקיצוץ בפריווילגיות הפנסיוניות של מקבלי הפנסיה התקציבית
הקורונה הותירה משק מדמם וחבול, הגירעון התנפח, הצמיחה קרסה והאבטלה זינקה • מנהיגות אחראית צריכה להכין כעת מתווה לצמצום הגירעון תוך שנים ספורות יחד עם רפורמות שצריכות לטפל בבעיות העומק של הכלכלה, כאלה שיניבו תוצאות ממשיות, ולא תיקונים קוסמטיים ושוליים